quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Ik snap je niet.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 14:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik snap je niet.
Maar even om terug te komen op vannacht: Als ik 16 ben ben ik legaal toch?
quote:Op zondag 5 april 2015 11:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat fijn dat wij op een lijn zitten, ik lust ook geen ei.
Sowieso ssd > hddquote:Op zondag 5 april 2015 15:03 schreef Amoeba het volgende:
Had in yolo style al die hele installatie op die harde schijf verkloot. Te veel werk om te fixen dus m'n SSD er maar vast ingehangen.
Ja mijn SSD was gecrasht vd week. Voor garantie ingeleverd (net geen 2 jaar oud jwz), alternatieve schijf erin gehangen, mocht ik die nieuwe SSD 2 dagen later alweer afhalen. Maar hij loopt nu soepeltjes. Alleen weer al die shit gaan installerenquote:
Paar uur werk, valt meequote:Op zondag 5 april 2015 15:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja mijn SSD was gecrasht vd week. Voor garantie ingeleverd (net geen 2 jaar oud jwz), alternatieve schijf erin gehangen, mocht ik die nieuwe SSD 2 dagen later alweer afhalen. Maar hij loopt nu soepeltjes. Alleen weer al die shit gaan installerengeen zin in
niet gewoon een image hebben die je er zo overheen kan flikkerenquote:Op zondag 5 april 2015 15:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja mijn SSD was gecrasht vd week. Voor garantie ingeleverd (net geen 2 jaar oud jwz), alternatieve schijf erin gehangen, mocht ik die nieuwe SSD 2 dagen later alweer afhalen. Maar hij loopt nu soepeltjes. Alleen weer al die shit gaan installerengeen zin in
Wow. Een gecrashte SSD. Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. Damn.quote:Op zondag 5 april 2015 15:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is de tweede al die er tussenuit klapt hiero. Echt alleen maar schijven kapot gehad.quote:Op zondag 5 april 2015 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wow. Een gecrashte SSD. Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. Damn.
Wow. Last van aardstralen?quote:Op zondag 5 april 2015 15:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is de tweede al die er tussenuit klapt hiero. Echt alleen maar schijven kapot gehad.
Oja en ik heb een keer een BD brander opgeblazen, uiteraard ook gewoon onder garantie een nieuwe gefixt
Ja moet ik ook nog steeds een keer fixenquote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
niet gewoon een image hebben die je er zo overheen kan flikkeren
Zilvervisjes?quote:
Vis een optie?quote:
Altijd.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wow. Een gecrashte SSD. Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. Damn.
Ik zei dat ooit tegen een docent: 'jonge adonis voor jou'quote:Op zondag 5 april 2015 21:40 schreef DrNick het volgende:
Zo, huiswaarts. Was chillie bij Adonis in levende lijve.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zei dat ooit tegen een docent: 'jonge adonis voor jou'Hij lag dubbel van het lachen
quote:
Geen idee, ik zal het even opzoeken.quote:Op zondag 5 april 2015 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
Wordt het morgen weer zo'n mooi weer als vandaag?
Oh, jammer.quote:
Omdat er niemand anders tegen me praat.quote:
Een rare droom. Ik droomde dat AZ verloor met 1-4 in eigen huis van Feyenoord en niemand heeft mij tot nog toe in mijn arm geknepen. Dus ik neem aan dat het een rare droom is geweestquote:
Hoi Flipsquote:
RIP AZquote:Op zondag 5 april 2015 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een rare droom. Ik droomde dat AZ verloor met 1-4 in eigen huis van Feyenoord en niemand heeft mij tot nog toe in mijn arm geknepen. Dus ik neem aan dat het een rare droom is geweest
Ja, ik heb genoten sorryquote:Op zondag 5 april 2015 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een rare droom. Ik droomde dat AZ verloor met 1-4 in eigen huis van Feyenoord en niemand heeft mij tot nog toe in mijn arm geknepen. Dus ik neem aan dat het een rare droom is geweest
Haiiiquote:
Nou inderdaad. Man wat was het bar slecht.quote:
Hommoquote:Op zondag 5 april 2015 23:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, ik heb genoten sorry
En ik zal je niet knijpen.
Heeft je clubje verloren?quote:Op zondag 5 april 2015 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ontken alles.quote:
Hoiquote:Op zondag 5 april 2015 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat er niemand anders tegen me praat.
quote:
quote:
Dat betwijfel ikquote:Op zondag 5 april 2015 23:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
even over mij dromen dan komt alles weer goed
Dan kunnen alleen maar nachtmerries zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 23:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nog wat leuks gedaan vandaag? Of iets niet leuks?quote:
Vrij weinig, ik had een geweldige kater..... Wel voetbal gezien, 3 punten voor ADOquote:Op zondag 5 april 2015 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog wat leuks gedaan vandaag? Of iets niet leuks?
creepquote:Op zondag 5 april 2015 23:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Met een enorme kater op visite bij familie en nog een 15 kilometer gefietst over de dijk in de zon, heerlijk even wat frisse luchtquote:Op zondag 5 april 2015 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrij weinig, ik had een geweldige kater..... Wel voetbal gezien, 3 punten voor ADO
en jij?
Ik ga nooit naar wedstrijdenquote:
Goedenavondquote:
Dat weet ik toch alquote:
Wat is dit dan?quote:
Dat was wel een leuke wedstrijdquote:Op zondag 5 april 2015 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
Nou ja, nooit. Ik ben naar AZ - Benfica geweest
Lekker dagje dusquote:Op zondag 5 april 2015 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met een enorme kater op visite bij familie en nog een 15 kilometer gefietst over de dijk in de zon, heerlijk even wat frisse luchtEn net FC Barcelona gekeken, was niet om aan te zien.
Ik geef mijn geld liever uit aan concerten.quote:
En ik wel, wil je zeggen?quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld liever uit aan concerten.
Modsquote:Op zondag 5 april 2015 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA LT.SURGE BEGON!!!!! Altijd die blauwe users
ah nice even voor het slapen gaan dan maar!!quote:Op zondag 5 april 2015 23:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Modspls
ONZ / [GUTTER-FM] #156 Love on the bathroom floor met headsets
Even schaamteloze reclame voor djmoebsen in een aantal minuten.
Vooral muzieknerden enzoquote:Op zondag 5 april 2015 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ah nice even voor het slapen gaan dan maar!!
ik droom al van mezelfquote:Op zondag 5 april 2015 23:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
jij mag ook van mij dromen hoor WP
hele gezonde gedachtegang hoor druggiequote:
onbetrouwbaar stukje vreten dat ventjequote:Op zondag 5 april 2015 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij zou nog steeds een nieuwe UI voor mij fixen
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zondag 5 april 2015 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hele gezonde gedachtegang hoor druggie
[..]
onbetrouwbaar stukje vreten dat ventje
Je zegt ze niet, je typt zequote:Op zondag 5 april 2015 23:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
anders zou ik ze toch niet zeggen!!!
hu hequote:
Philips heeft lampen die heten Philips Hue ofzo. Moet elke keer bij die reclame aan deze meme denken:quote:
LOLquote:Op zondag 5 april 2015 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Philips heeft lampen die heten Philips Hue ofzo. Moet elke keer bij die reclame aan deze meme denken:
http://knowyourmeme.com/memes/huahuehuahue
heb er 6quote:Op zondag 5 april 2015 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
LOL
Ja die lampen zijn echt bizar duur ook. Goedkoopste is 74 euro ofzo. Dat koopt niemand!
De kleurlampen ja. RGB shit is nu eenmaal prijzig als je een beetje lichtopbrengst wil. Een Hue die gewoon wit licht geeft en dimbaar is, is maar 30 of zo?quote:Op zondag 5 april 2015 23:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
LOL
Ja die lampen zijn echt bizar duur ook. Goedkoopste is 74 euro ofzo. Dat koopt niemand!
Dat is waar, maar ik geloof niet dat het heel erg populair is.quote:Op zondag 5 april 2015 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De kleurlampen ja. RGB shit is nu eenmaal prijzig als je een beetje lichtopbrengst wil. Een Hue die gewoon wit licht geeft en dimbaar is, is maar 30 of zo?
En dat basisstation betaal je voor. Tis ook wel een wifi gestuurd lichtsysteem, geen discokleurlampje van de intertoys.
Tja, 90% van de mensen hoeft inderdaad geen wifi-bestuurbare lampen. Het is een gadget. Die niche begint ook steeds groter te worden.quote:Op zondag 5 april 2015 23:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik geloof niet dat het heel erg populair is.
Ohja heyquote:
Zwabquote:
Yo yo yoquote:
Yo wpquote:
27 aprilquote:Op maandag 6 april 2015 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Te laat beseffen dat het koningsdag is waarschijnlijk. Wanneer is die shit?
Saaiquote:
Ah klinkt leukweleukerquote:
Onwetendequote:Op maandag 6 april 2015 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Te laat beseffen dat het koningsdag is waarschijnlijk. Wanneer is die shit?
quote:Op maandag 6 april 2015 00:36 schreef Flippiee het volgende:
Haags_kwartiertje is best goed in advies geven
Twinks.quote:Op maandag 6 april 2015 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op wat voor mannen val jij?
Jawel, doe ik steevast.quote:Op maandag 6 april 2015 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je bent toch niet met je racefiets naar het station gegaan he?
Ze blijven maar gewoon met hun tengels van andermans fietsen af.quote:Op maandag 6 april 2015 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
Nooit van de term "stationsfiets" gehoord?
Ja. En Swieber mag niet stelen. Maar tot die tijd wacht ik op haalbaardere doelen zoals onsterfelijkheid en wereldvrede.quote:Op maandag 6 april 2015 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze blijven maar gewoon met hun tengels van andermans fietsen af.
quote:Op maandag 6 april 2015 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. En Swieber mag niet stelen. Maar tot die tijd wacht ik op haalbaardere doelen zoals onsterfelijkheid en wereldvrede.
Nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 6 april 2015 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dan vraag je er om, als je een dure fiets bij het station zet.
Jawel, maar heb ik niet.quote:Op maandag 6 april 2015 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
Nooit van de term "stationsfiets" gehoord?
Waarom trappen mensen bushokjes kapot? Omdat ze weten dat iemand er van baalt, en die genoegdoening ze even doet vergeten dat hun pener een innie is.quote:Op maandag 6 april 2015 00:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad.
Waarom zouden mensen zadels stelen
quote:Op maandag 6 april 2015 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom trappen mensen bushokjes kapot? Omdat ze weten dat iemand er van baalt, en die genoegdoening ze even doet vergeten dat hun pener een innie is.
Haha, wut.quote:Op maandag 6 april 2015 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van het fokke en sukke topic van vroeger
[ afbeelding ]
Daar zitten de zadels ten minste nog in de mandjesquote:Op maandag 6 april 2015 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen die aflevering geweest was gingen mensen het irl doen in Japan.
[ afbeelding ]
Whats up?quote:
Lijkt wel wat op mij toen ik net FOK!te.quote:
Wil je aandacht?quote:
Bij deze.quote:
Haha...quote:
#150 bitches.quote:Op maandag 6 april 2015 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk mij eens shinen op plek 160 in de top #500
Gekke poes.quote:
Nice.quote:
Bijna fantastischquote:
Dan sta je er tegenwoordig niet eens meer inquote:Op maandag 6 april 2015 01:22 schreef GekkePoes het volgende:
Daar kom ik dan met mijn 40.000 posts....
hoeveel posts moet je hebben voor de top 1000?quote:Op maandag 6 april 2015 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan sta je er tegenwoordig niet eens meer inToen ik de top #500 in kwam had ik 35.000 posts volgens mij.
Same, was iets van 32k hier.quote:Op maandag 6 april 2015 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan sta je er tegenwoordig niet eens meer inToen ik de top #500 in kwam had ik 35.000 posts volgens mij.
Die bestaat niet eens.quote:Op maandag 6 april 2015 01:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoeveel posts moet je hebben voor de top 1000?
arcee heeft wel van die lijstjes toch?quote:
Ja, maar die zijn allemaal verouderd.quote:Op maandag 6 april 2015 01:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
arcee heeft wel van die lijstjes toch?
Jij bent ook leider van jouw registratiemaand:quote:
Ik ookquote:Op maandag 6 april 2015 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij bent ook leider van jouw registratiemaand:
GC / [Forum-stats] Het Newbie van de Maand-lijstje.
quote:Op maandag 6 april 2015 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier is ie live:
http://arcee862.com/newbie.php?user=DrNick
Dat is nog wel te doen, je zal maar in dezelfde maand als tong80 geregistreerd zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 01:36 schreef Amarantha het volgende:
1 deadprez 97590
2 Fylax 66835
3 Amarantha 57798
Maand dat ik lid werd.
quote:Op maandag 6 april 2015 01:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is nog wel te doen, je zal maar in dezelfde maand als tong80 geregistreerd zijn.
quote:Op maandag 6 april 2015 01:36 schreef Amarantha het volgende:
1 deadprez 97590
2 Fylax 66835
3 Amarantha 57798
Maand dat ik lid werd.
1 tong80 571353quote:
Grappig wel hoe dat ook een groot deel een lijst van bekenden is.quote:Op maandag 6 april 2015 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2012-06-11 018616 GekkePoesquote:Op maandag 6 april 2015 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ze komen het vaakst voorbij...quote:Op maandag 6 april 2015 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grappig wel hoe dat ook een groot deel een lijst van bekenden is.
1 GekkePoes 40177quote:
Ja niet eens zozeer dat die namen me bekend voorkomen, maar mensen die ik echt ken.quote:
1200quote:Op maandag 6 april 2015 02:12 schreef Amoeba het volgende:
Je zei dat die racefiets kaolo duur was man
Unigarantquote:Op maandag 6 april 2015 02:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
1200 op een station, wie verzekert dat
Maar het is niet alleen voor bij het stationquote:Op maandag 6 april 2015 03:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je iedere twee maanden een nieuwe stationsfiets kopen.
Dan heb je wel een waardeloze kutfiets.quote:Op maandag 6 april 2015 03:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je iedere twee maanden een nieuwe stationsfiets kopen.
quote:
Nickjenquote:
Dat is het idee van een stationsfiets? Een wrak dat aan elkaar hangt van pure ellende zodat niemand hem steelt zelfs al zet je hem niet op slot.quote:Op maandag 6 april 2015 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je wel een waardeloze kutfiets.
Goedkope baggerfiets als je hem lang buiten moet achterlaten, dure racefiets als je hem weg kan zetten of alleen een rondje rijdt. Klaar.quote:Op maandag 6 april 2015 11:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar het is niet alleen voor bij het station
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 6 april 2015 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat het vandaag niet zulk lekker weer is als gisteren
Mag ik mee?quote:Op maandag 6 april 2015 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ga vanavond bij de Griek eten met papsDat is wel chill.
Oi.quote:Op maandag 6 april 2015 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Mijn vader wou graag met mij alleen.
Tzatziki, Mousaka, Souvlaki, Keftedakia, Baklava, Loukoumadesquote:Op maandag 6 april 2015 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik ga vanavond bij de Griek eten met papsDat is wel chill.
Meh moet ik eerst naar de supermarkt enzoquote:
Naar welk restaurant ga je?quote:Op maandag 6 april 2015 14:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Meh moet ik eerst naar de supermarkt enzo
Ga vanavond wel uit eten tho
Welke wok?quote:Op maandag 6 april 2015 14:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nee naar de wok
Wereldrestaurant lijkt mij ook wel wat ja
Ergens in Dldquote:Op maandag 6 april 2015 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke wok?
Ik wil echt graag naar Puur. Binnenkort maar even keertje heen met mn vriend.
Volgens mij wel ja :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |