half 12?quote:Op zondag 5 april 2015 23:11 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil na Uccie wel even dan. Volgens mij moet het nu in ieder geval allemaal werken.Of wilde iemand anders straks?
Neem zolang als je nodig hebt hoor!quote:
whut TC...ik zit met mijn vogel op schootquote:Op zondag 5 april 2015 23:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Neem zolang als je nodig hebt hoor!
Als iemand dan even TC fixt?
Was niet te horenquote:Op zondag 5 april 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
whut TC...ik zit met mijn vogel op schoot
Letterlijk dus.
Dit is een andere.quote:
Ik fix wel even een room dan. /gutterFM weer?quote:Op zondag 5 april 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
whut TC...ik zit met mijn vogel op schoot
Letterlijk dus.
Ik ga vanavond niet Tcen hoorquote:Op zondag 5 april 2015 23:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik fix wel even een room dan. /gutterFM weer?
Ik ga niet in beeld hoor.quote:Op zondag 5 april 2015 23:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik fix wel even een room dan. /gutterFM weer?
ik hoorde dat je RAM issues had. Dan is het echt tijd voor een nieuwe PC.quote:Op zondag 5 april 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn PC is echt crap vanavond, dus zal dat hele tc wel niet eens opkomen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja of gewoon windows opnieuw installerenquote:Op zondag 5 april 2015 23:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ik hoorde dat je RAM issues had. Dan is het echt tijd voor een nieuwe PC.
quote:Op zondag 5 april 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..].
Kun je slechter dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op zondag 5 april 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
Ken je dat .. van die wazige momenten dat je google.nl in de zoekbalk van google.nl tikt
quote:Op zondag 5 april 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
Ken je dat .. van die wazige momenten dat je google.nl in de zoekbalk van google.nl tikt
Jup...quote:Op zondag 5 april 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |