quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Ik snap je niet.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 14:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik snap je niet.
Maar even om terug te komen op vannacht: Als ik 16 ben ben ik legaal toch?
quote:Op zondag 5 april 2015 11:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat fijn dat wij op een lijn zitten, ik lust ook geen ei.
Sowieso ssd > hddquote:Op zondag 5 april 2015 15:03 schreef Amoeba het volgende:
Had in yolo style al die hele installatie op die harde schijf verkloot. Te veel werk om te fixen dus m'n SSD er maar vast ingehangen.
Ja mijn SSD was gecrasht vd week. Voor garantie ingeleverd (net geen 2 jaar oud jwz), alternatieve schijf erin gehangen, mocht ik die nieuwe SSD 2 dagen later alweer afhalen. Maar hij loopt nu soepeltjes. Alleen weer al die shit gaan installerenquote:
Paar uur werk, valt meequote:Op zondag 5 april 2015 15:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja mijn SSD was gecrasht vd week. Voor garantie ingeleverd (net geen 2 jaar oud jwz), alternatieve schijf erin gehangen, mocht ik die nieuwe SSD 2 dagen later alweer afhalen. Maar hij loopt nu soepeltjes. Alleen weer al die shit gaan installerengeen zin in
niet gewoon een image hebben die je er zo overheen kan flikkerenquote:Op zondag 5 april 2015 15:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja mijn SSD was gecrasht vd week. Voor garantie ingeleverd (net geen 2 jaar oud jwz), alternatieve schijf erin gehangen, mocht ik die nieuwe SSD 2 dagen later alweer afhalen. Maar hij loopt nu soepeltjes. Alleen weer al die shit gaan installerengeen zin in
Wow. Een gecrashte SSD. Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. Damn.quote:Op zondag 5 april 2015 15:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is de tweede al die er tussenuit klapt hiero. Echt alleen maar schijven kapot gehad.quote:Op zondag 5 april 2015 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wow. Een gecrashte SSD. Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. Damn.
Wow. Last van aardstralen?quote:Op zondag 5 april 2015 15:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is de tweede al die er tussenuit klapt hiero. Echt alleen maar schijven kapot gehad.
Oja en ik heb een keer een BD brander opgeblazen, uiteraard ook gewoon onder garantie een nieuwe gefixt
Ja moet ik ook nog steeds een keer fixenquote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
niet gewoon een image hebben die je er zo overheen kan flikkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |