Had 6 of 7-0 kunnen zijn. Maar vooraf droom je hier alleen maar van.quote:
Lekker boeiend, had liever de nul gehouden hier.quote:
6 puntjes achter, slechter doelsaldoquote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker boeiend, had liever de nul gehouden hier.
Maargoed, mooie overwinning. Moeten het zwaar verneuken willen we geen 3e meer eindigen.
Daarom. Prima uitslag hoorquote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Had 6 of 7-0 kunnen zijn. Maar vooraf droom je hier alleen maar van.
Dit dus.quote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker boeiend, had liever de nul gehouden hier.
Maargoed, mooie overwinning. Moeten het zwaar verneuken willen we geen 3e meer eindigen.
Nog maar 6 punten achter op Ajax... hopelijk verspelen zij nog wat punten, dan wordt de strijd om plek 2 ook nog spannendquote:Op zondag 5 april 2015 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Bijna zeker van de 3e plaats.
Blijf dromen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog maar 6 punten achter op Ajax... hopelijk verspelen zij nog wat punten, dan wordt de strijd om plek 2 ook nog spannend.
Welnee, die is nooit spannend geweest en wordt ook niet meer spannend gezien ons lastige programma.quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog maar 6 punten achter op Ajax... hopelijk verspelen zij nog wat punten, dan wordt de strijd om plek 2 ook nog spannend.
Gezien het programma is dat gat te groot vrees ik. Het verschil had eerder gemaakt moeten worden. Had had had.quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die 3e plaats gaan we nu echt niet meer weggeven hoorquote:Op zondag 5 april 2015 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Bijna zeker van de 3e plaats.
Ik erger me er ook dood aan dat er zoveel 100% kansen om zeep worden geholpen.. en dan zo'n ongelofelijk debiele goal tegen krijgen. Maar ja, we staan niet voor niets 3e.. heeft ook met kwaliteit te maken. Ondanks 4 doelpunten hebben we gewoon geen killers voorinquote:
Come aan Pleunquote:Op zondag 5 april 2015 14:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik erger me er ook dood aan dat er zoveel 100% kansen om zeep worden geholpen.. en dan zo'n ongelofelijk debiele goal tegen krijgen. Maar ja, we staan niet voor niets 3e.. heeft ook met kwaliteit te maken. Ondanks 4 doelpunten hebben we gewoon geen killers voorin
Valt wel mee..vooraf zou ik er idd voor getekend hebben dus het is een mooie middag.quote:Op zondag 5 april 2015 15:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Come aan Pleun
Eerst wil je een ruime en makkelijke overwinning en nog steeds loop je te klagen.
Gertjan?quote:Op zondag 5 april 2015 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat gebeurde er nou toen Verbeek hem flipte ? Lijkt me niet het type dat zomaar kwaad is.
VAN BEEK vond dat die az-speler te gemakkelijk neer ging en hij zelf geen overtreding maakte..quote:Op zondag 5 april 2015 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat gebeurde er nou toen Verbeek hem flipte ? Lijkt me niet het type dat zomaar kwaad is.
Terwijl je em ook wél kon geven. Vond het wel grappig, die emotie.quote:Op zondag 5 april 2015 15:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
VAN BEEK vond dat die az-speler te gemakkelijk neer ging en hij zelf geen overtreding maakte..
1 dacht ik.quote:Op zondag 5 april 2015 15:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Als we 3e worden waar ik van uit ga, moeten we dan 1 of 2 play-offs spelen voor de EL?
Nope, dat geldt voor de bekerwinnaar sinds dit seizoen. UEFA wil daardoor belang bekercompetities terugbrengen.quote:
Wint Twente straks de beker, hebben ze alsnog een beter ticket.quote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nope, dat geldt voor de bekerwinnaar sinds dit seizoen. UEFA wil daardoor belang bekercompetities terugbrengen.
Maar geen betere ploeg/overall plaatje, gelukkig al jaren niet meer.quote:Op zondag 5 april 2015 17:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wint Twente straks de beker, hebben ze alsnog een beter ticket.
Dat is best wel zuur ja.quote:Op zondag 5 april 2015 17:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wint Twente straks de beker, hebben ze alsnog een beter ticket.
Dit jaar wel wat puntjes gescoord, dus je bent iig wel geplaatst.quote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nope, dat geldt voor de bekerwinnaar sinds dit seizoen. UEFA wil daardoor belang bekercompetities terugbrengen.
Kazim assistkoning.quote:Op zondag 5 april 2015 18:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze nog tegen in mijn GIF-mapje.
Dit. Volgend jaar gewoon de volgende spelers het met elkaar laten uitvechten:quote:Op zondag 5 april 2015 18:48 schreef Caland het volgende:
Hopelijk verlengt Yellow gewoon met Kazimgod. Laat Guidetti maar lekker in Schotland.
Van Beek is een aardige, enigszins ingetogen jonge. Zat laatst nog met hem aan tafel tijdens een homegame ergens in Almere. Geen greintje slechtheid in zijn karakter.quote:Op zondag 5 april 2015 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 18:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit. Volgend jaar gewoon de volgende spelers het met elkaar laten uitvechten:
Boëtius, Achahbar, Kuyt, Kazim, Manu.
Bovendien heeft Kazim wel een jas. Sleegers er bij.
Oke Klaas.quote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
HEEL nederland ziet dat het fout is van Vermeer, maar die ajax jood die bij de nos werkt wil het nog bij van beek in de schoenen schuiven hahaha lachwekkend die gasten van de nos
Hoe voel je je daarbij?quote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
HEEL nederland ziet dat het fout is van Vermeer, maar die ajax jood die bij de nos werkt wil het nog bij van beek in de schoenen schuiven hahaha lachwekkend die gasten van de nos
zoek een leven klootxakquote:
Jippiequote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Zal die wel geld voor krijgen van de KNJBquote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Die Manuquote:Op zondag 5 april 2015 14:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik erger me er ook dood aan dat er zoveel 100% kansen om zeep worden geholpen.. en dan zo'n ongelofelijk debiele goal tegen krijgen. Maar ja, we staan niet voor niets 3e.. heeft ook met kwaliteit te maken. Ondanks 4 doelpunten hebben we gewoon geen killers voorin
Hele rare speler ja.quote:Op zondag 5 april 2015 20:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die Manu
Zorgt best soms leuk voor dreiging en scoort ook nog wel eens, maar kan er toch eigenlijk geen kut van :-D
Zegt vooral veel ook over de eredivisiequote:
Vind hem eerlijk gezegd al niet goed genoeg voor ons, alhoewel hij erg belangrijk is geweest dit seizoen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zegt vooral veel ook over de eredivisie
Zie hem niet veel hoger meer komen.
In de Premier League hebben ze ook zulke spelers hoor, van een hoger niveau natuurlijk maar een Walcott is bijvoorbeeld ook zo'n type.quote:Op zondag 5 april 2015 20:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zegt vooral veel ook over de eredivisie
Zie hem niet veel hoger meer komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2015 21:05 schreef Dekatria het volgende:
Wat is die Kazim toch een geniale randdebielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Ja oke, die mentaliteit zouden meer spelers mogen hebben natuurlijk, hij haalt het uiterste uit z'n kwaliteiten, maar toch..quote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef Dekatria het volgende:
Punt is meer met Manu dat hij altijd ervoor gaat, en kansen creëert. Dat er een veelvoud misgaat, tja... ik mag die onverzettelijkheid van hem wel. Fantastisch toen tegen Roma - in z'n eentje op het veld warmlopen, en vervolgens bij hervatting de 1-1 erin leggen
Wat is die Kazim toch een geniale randdebielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Ik snap eigenlijk niet zo waar het verhaal vandaan komt dat hij een slechte mentaliteit zou hebben. Omdat het een Marokkaan is ofzo?quote:Op zondag 5 april 2015 21:25 schreef Henrys het volgende:
Ook prachtig om te zien hoe boos Achahbar op zichzelf was dat hij de 5-0 niet had gemaakt. Lijkt enorm aan zijn mentaliteit gewerkt te hebben
Wat is die Kazim toch een geniale randdebielDaarom alleen al moet je hem een contract geven. Ligt enorm goed in de groep en schijnt de jongere spelers constant advies te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou voornamelijk aan zijn inzet op trainingen gelegen hebben. Vooral Koeman was hier kwaadquote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet zo waar het verhaal vandaan komt dat hij een slechte mentaliteit zou hebben. Omdat het een Marokkaan is ofzo?
Tsja, als je zo weinig kansen krijgt kan ik me dat ergens ook wel voorstellen. Weet nog wel dat hij de hele winterstop werd klaar gestoomd voor een basisplek in de arena (Schaken was toen geblesseerd meen ik) en uiteindelijk een half fitte Schaken alsnog de voorkeur kreeg van Koeman.quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zou voornamelijk aan zijn inzet op trainingen gelegen hebben. Vooral Koeman was hier kwaad
over.
http://www.rijnmond.nl/sp(...)inig-met-zijn-talent
Heeft het zelf ook toegegeven
http://www.soccernews.nl/(...)_de_kantjes_ervan_af
Dat is an sich al een vrij sterk argument. Maar hrt gaat natuurlijk al 3 jaar rond in kleine dingetjes, dat hij geregeld wat luiig, nonchalant, laatkomerug was. Hoeveel daar van waar is is de vraag, maar anders lijkt het me moeilijk te verklaren dat hij nooit de kans heeft gehad. Lekker rullevant, ouwe koeien.quote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet zo waar het verhaal vandaan komt dat hij een slechte mentaliteit zou hebben. Omdat het een Marokkaan is ofzo?
Mwah, Boulahrouz en Joris schijnen ook constant advies te geven, dat doet volgens mij elke +30-er wel (of iemand met wat ervaring dan). Ben aardig fan van Kazim hoor, maar om hem daarom een contract te geven, zie hem liever blijven omdat hij kan zorgen voor 'oorlog in de 16', daar hebben we nu weinig spelers vanquote:Op zondag 5 april 2015 21:28 schreef Henrys het volgende:
[..]
Daarom alleen al moet je hem een contract geven. Ligt enorm goed in de groep en schijnt de jongere spelers constant advies te geven
Zn fysiek en strijdlusT zijn natuurlijk prima op orde.quote:Op zondag 5 april 2015 20:50 schreef Dekatria het volgende:
Punt is meer met Manu dat hij altijd ervoor gaat, en kansen creëert. Dat er een veelvoud misgaat, tja... ik mag die onverzettelijkheid van hem wel. Fantastisch toen tegen Roma - in z'n eentje op het veld warmlopen, en vervolgens bij hervatting de 1-1 erin leggen
Hij heeft dat eigen doelpunt wel geforceerd, die verdediger was zo bang voor hem dat hij de bal volkomen verkeerd raakt. Verder voetbalt hij gewoon goed mee en is zeker goed genoeg voor de bank.quote:Op zondag 5 april 2015 21:44 schreef Vasion het volgende:
4 doelpunten en geen goal van onze spits Kazim.
Goeie zaak, echt niet wegdoen.
Wel weer een assist en was ook best prima eigenlijk vandaag, wederom.quote:Op zondag 5 april 2015 21:44 schreef Vasion het volgende:
Volgens mij niet eens een schot op het doel gelost.quote:Op zondag 5 april 2015 21:44 schreef Vasion het volgende:
bedanktquote:Op zondag 5 april 2015 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
ooit weles een samenvatting gezien met 50 doelpunten?
kijk naar deze
www.footytube.com/video/r(...)5-347000?ref=hp_tbox
Die ronaldo blijft wel een viese flikker zeg...bij de negende zit ie zichzelf nog af te rukken
jawel, of bedoel je letterlijk niet op doel?quote:Op zondag 5 april 2015 22:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Volgens mij niet een eens schot op het doel gelost.
Hoe voel je je hierbij?quote:Op zondag 5 april 2015 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
kijk naar deze
Die ronaldo blijft wel een viese flikker zeg...bij de negende zit ie zichzelf nog af te rukken
Jippiequote:Op zondag 5 april 2015 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
kijk naar deze
Nou goed, rekenen we die wel mee..quote:Op zondag 5 april 2015 22:18 schreef Shrewd het volgende:
[..]
jawel, of bedoel je letterlijk niet op doel?
kans in de tweede helft waar hij uiteraard half vallend (na een goede aanname, dat wel) de bal rond de 5 meter schiet 'richting' doel
quote:Op zondag 5 april 2015 22:26 schreef Henrys het volgende:
Wat ik niet snap is dat Rutten Achahbar geen kans gaf tegen Roma. Wie weet hoe die wedstrijd verlopen was als hij er in kwam ipv Te Vrede
Naja, iedereen had wel door dat toen Kazim uitviel dat je Te Vrede niet moest brengen...alleen Rutten dacht er anders over.quote:
Zat Hakkuhbar eigenlijk op de bank toen? Weet niet meerquote:Op zondag 5 april 2015 22:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Naja, iedereen had wel door dat toen Kazim uitviel dat je Te Vrede niet moest brengen...alleen Rutten dacht er anders over.
Ik had ook Te Vrede er niet ingebracht nee, maar Roma was wel gewoon sterker.quote:Op zondag 5 april 2015 22:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Naja, iedereen had wel door dat toen Kazim uitviel dat je Te Vrede niet moest brengen...alleen Rutten dacht er anders over.
Volgens mij wel, al was Manu nog wel logischer geweest. Maar goed.quote:Op zondag 5 april 2015 22:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zat Hakkuhbar eigenlijk op de bank toen? Weet niet meer
Absoluut.quote:Op zondag 5 april 2015 22:34 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Ik had ook Te Vrede er niet ingebracht nee, maar Roma was wel gewoon sterker.
We hadden toch nooit gewonnen van UEFA=MAFIAquote:Op zondag 5 april 2015 22:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Volgens mij wel, al was Manu nog wel logischer geweest. Maar goed.
Guidetti zit bank Schotland, is moeilijk dik, waarom zou je die willen halen?quote:Op zondag 5 april 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
Waarom willen sommige mensen hier in hemelsnaam Kazim laten blijven en Guidetti weer niet halen?wat voor gedachte zit daar achter?
Guidetti is de grote held!!!!1quote:Op zondag 5 april 2015 22:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Guidetti zit bank Schotland, is moeilijk dik, waarom zou je die willen halen?
???quote:Op zondag 5 april 2015 22:51 schreef Tjacka het volgende:
Manu is wel een speler die een hoop kan forceren.
Eigenlijk zou je die echt alleen bij momenten in moeten zetten wanneer je dat nodig hebt.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
???
Manu is nog 1 van de beste talenten in Nederland. Als er voor een speler belangstelling zou kunnen zijn uit het buitenland in Nederland dan is Manu denk ik 1 van de weinige spelers die daarvoor in aanmerking komen. Hij heeft pech gehad dat hij geblesseerd was geraakt.
Hij zorgt altijd voor dreiging omdat hij schijt aan alles heeft
Het enige irritante aan hem vind ik dat hij teveel met publiek bezig is...
quote:Op zondag 5 april 2015 22:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Guidetti zit bank Schotland, is moeilijk dik, waarom zou je die willen halen?
Jippiequote:Op zondag 5 april 2015 22:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
???
Manu is nog 1 van de beste talenten in Nederland. Als er voor een speler belangstelling zou kunnen zijn uit het buitenland in Nederland dan is Manu denk ik 1 van de weinige spelers die daarvoor in aanmerking komen. Hij heeft pech gehad dat hij geblesseerd was geraakt.
Hij zorgt altijd voor dreiging omdat hij schijt aan alles heeft
Het enige irritante aan hem vind ik dat hij teveel met publiek bezig is...
Op basis waarvan gaat Guidetti het dan beter doen dan Kazim? Dat ene seizoen 3 jaar geleden?quote:Op zondag 5 april 2015 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]moeilijk dik? Valt ook wel meer Als hij afgetraind in Rotterdam aan komt heb je toch veel meer aan hem dan Kazim
Kazim is een afgeschreven voetballer die alleen bij Feyenoord 10 goals erin heeft liggen. Guidetti is jonger, brengt veel meer qua energie en wilskracht. Kan de ploeg op moeilijke momenten opzwepen. Beide zijn ze transfervrij op te halen dus ik zou eigenlijk niet weten waarom je 'niet' voor hem zou kiezenquote:Op zondag 5 april 2015 22:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jippie
[..]
Op basis waarvan gaat Guidetti het dan beter doen dan Kazim? Dat ene seizoen 3 jaar geleden?
Mwah, of hij meer brengt qua energie en wilskracht betwijfel ik hoor, dat doet Kazim wmb ook prima. Wellicht kiest Kuyt wel voor om toch bij Fenerbahce te blijven om de buschauffeur te steunen, hebben we volgend jaar Kazim en Guidettiquote:Op zondag 5 april 2015 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kazim is een afgeschreven voetballer die alleen bij Feyenoord 10 goals erin heeft liggen. Guidetti is jonger, brengt veel meer qua energie en wilskracht. Kan de ploeg op moeilijke momenten opzwepen. Beide zijn ze transfervrij op te halen dus ik zou eigenlijk niet weten waarom je 'niet' voor hem zou kiezen
Guidetti is een overgewaardeerde speler....alleen in rotterdam en omstreken dan.quote:Op zondag 5 april 2015 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]moeilijk dik? Valt ook wel meer Als hij afgetraind in Rotterdam aan komt heb je toch veel meer aan hem dan Kazim
okquote:Op zondag 5 april 2015 23:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Guidetti is een overgewaardeerde speler....alleen in rotterdam en omstreken dan.
Hij heeft een topjaar gehad maar dat zegt natuurlijk geen fuck.
Hoewel ik denk dat hij in de mickey mouse competitie van europa nog steeds een topper kan zijn, zou ik het niet doen omdat hij een kwetsbsre speler is. Je ziet het vaak bij spelers met zo een blessure dat ze nooit meer het nivo halen wat ze eerst hadden. Is bij guidettie zeker het geval.
Zulke spelers heeft Feyenoord niets aan op lange termijn. Van Geel zal hem zeker niet halen.
Ja preciesquote:Op zondag 5 april 2015 23:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Sterker nog, als guidetti nog net zo goed zou zijn als in dat seizoen, had Koeman hem allang gehaald.
Bedankt Klaasquote:Op zondag 5 april 2015 23:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Guidetti is een overgewaardeerde speler....alleen in rotterdam en omstreken dan.
Hij heeft een topjaar gehad maar dat zegt natuurlijk geen fuck.
Hoewel ik denk dat hij in de mickey mouse competitie van europa nog steeds een topper kan zijn, zou ik het niet doen omdat hij een kwetsbsre speler is. Je ziet het vaak bij spelers met zo een blessure dat ze nooit meer het nivo halen wat ze eerst hadden. Is bij guidettie zeker het geval.
Zulke spelers heeft Feyenoord niets aan op lange termijn. Van Geel zal hem zeker niet halen.
Koeman heeft hem niet gehaald omdat hij met Pelle een prima spits had? En na zijn eerste seizoen speelde zijn blessure mee, logisch dat je hem dan niet meteen terug neemt.quote:Op zondag 5 april 2015 23:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Sterker nog, als guidetti nog net zo goed zou zijn als in dat seizoen, had Koeman hem allang gehaald.
Maar die gelooft er ook niet meer in.
Daar heb je met Manu, Kuyt (, Clasie, Immers mochten die blijven) en El Ahmadi natuurlijk nog niet genoeg van in je selectie.quote:Op zondag 5 april 2015 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kazim is een afgeschreven voetballer die alleen bij Feyenoord 10 goals erin heeft liggen. Guidetti is jonger, brengt veel meer qua energie en wilskracht. Kan de ploeg op moeilijke momenten opzwepen. Beide zijn ze transfervrij op te halen dus ik zou eigenlijk niet weten waarom je 'niet' voor hem zou kiezen
Het zou dan ook logische zijn als Feyenoord hem niet terug neemt. Pelle die voldoet ook niet altijd. Die heeft ook al op de bank gezeten.quote:Op zondag 5 april 2015 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koeman heeft hem niet gehaald omdat hij met Pelle een prima spits had? En na zijn eerste seizoen speelde zijn blessure mee, logisch dat je hem dan niet meteen terug neemt.
Stuur een mail naar het maasgebouw zou ik zeggenquote:Op zondag 5 april 2015 23:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zou dan ook logische zijn als Feyenoord hem niet terug neemt. Pelle die voldoet ook niet altijd. Die heeft ook al op de bank gezeten.
Beter gaat Feyenoord op zoek naar een spits waarvan men geen twijfels heeft. Kuijt moet gewoon gehaald worden. Kuyt als eerste spits, Kazim in de reserverol, en ananas eventueel achter de hand.
Dat hoeft niet, want martin van Geel heeft aan het begin van het seizoen al geroepen dat hij twijfels heeft bij guidetti en zijn fitheid. Daar is niet in veranderd. Guidetti komt niet. Supporters die er weinig verstand van hebben zien alleen dat ene seizoen.quote:Op zondag 5 april 2015 23:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Stuur een mail naar het maasgebouw zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |