Had 6 of 7-0 kunnen zijn. Maar vooraf droom je hier alleen maar van.quote:
Lekker boeiend, had liever de nul gehouden hier.quote:
6 puntjes achter, slechter doelsaldoquote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker boeiend, had liever de nul gehouden hier.
Maargoed, mooie overwinning. Moeten het zwaar verneuken willen we geen 3e meer eindigen.
Daarom. Prima uitslag hoorquote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Had 6 of 7-0 kunnen zijn. Maar vooraf droom je hier alleen maar van.
Dit dus.quote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker boeiend, had liever de nul gehouden hier.
Maargoed, mooie overwinning. Moeten het zwaar verneuken willen we geen 3e meer eindigen.
Nog maar 6 punten achter op Ajax... hopelijk verspelen zij nog wat punten, dan wordt de strijd om plek 2 ook nog spannendquote:Op zondag 5 april 2015 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Bijna zeker van de 3e plaats.
Blijf dromen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog maar 6 punten achter op Ajax... hopelijk verspelen zij nog wat punten, dan wordt de strijd om plek 2 ook nog spannend.
Welnee, die is nooit spannend geweest en wordt ook niet meer spannend gezien ons lastige programma.quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog maar 6 punten achter op Ajax... hopelijk verspelen zij nog wat punten, dan wordt de strijd om plek 2 ook nog spannend.
Gezien het programma is dat gat te groot vrees ik. Het verschil had eerder gemaakt moeten worden. Had had had.quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die 3e plaats gaan we nu echt niet meer weggeven hoorquote:Op zondag 5 april 2015 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Bijna zeker van de 3e plaats.
Ik erger me er ook dood aan dat er zoveel 100% kansen om zeep worden geholpen.. en dan zo'n ongelofelijk debiele goal tegen krijgen. Maar ja, we staan niet voor niets 3e.. heeft ook met kwaliteit te maken. Ondanks 4 doelpunten hebben we gewoon geen killers voorinquote:
Come aan Pleunquote:Op zondag 5 april 2015 14:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik erger me er ook dood aan dat er zoveel 100% kansen om zeep worden geholpen.. en dan zo'n ongelofelijk debiele goal tegen krijgen. Maar ja, we staan niet voor niets 3e.. heeft ook met kwaliteit te maken. Ondanks 4 doelpunten hebben we gewoon geen killers voorin
Valt wel mee..vooraf zou ik er idd voor getekend hebben dus het is een mooie middag.quote:Op zondag 5 april 2015 15:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Come aan Pleun
Eerst wil je een ruime en makkelijke overwinning en nog steeds loop je te klagen.
Gertjan?quote:Op zondag 5 april 2015 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat gebeurde er nou toen Verbeek hem flipte ? Lijkt me niet het type dat zomaar kwaad is.
VAN BEEK vond dat die az-speler te gemakkelijk neer ging en hij zelf geen overtreding maakte..quote:Op zondag 5 april 2015 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat gebeurde er nou toen Verbeek hem flipte ? Lijkt me niet het type dat zomaar kwaad is.
Terwijl je em ook wél kon geven. Vond het wel grappig, die emotie.quote:Op zondag 5 april 2015 15:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
VAN BEEK vond dat die az-speler te gemakkelijk neer ging en hij zelf geen overtreding maakte..
1 dacht ik.quote:Op zondag 5 april 2015 15:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Als we 3e worden waar ik van uit ga, moeten we dan 1 of 2 play-offs spelen voor de EL?
Nope, dat geldt voor de bekerwinnaar sinds dit seizoen. UEFA wil daardoor belang bekercompetities terugbrengen.quote:
Wint Twente straks de beker, hebben ze alsnog een beter ticket.quote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nope, dat geldt voor de bekerwinnaar sinds dit seizoen. UEFA wil daardoor belang bekercompetities terugbrengen.
Maar geen betere ploeg/overall plaatje, gelukkig al jaren niet meer.quote:Op zondag 5 april 2015 17:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wint Twente straks de beker, hebben ze alsnog een beter ticket.
Dat is best wel zuur ja.quote:Op zondag 5 april 2015 17:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wint Twente straks de beker, hebben ze alsnog een beter ticket.
Dit jaar wel wat puntjes gescoord, dus je bent iig wel geplaatst.quote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nope, dat geldt voor de bekerwinnaar sinds dit seizoen. UEFA wil daardoor belang bekercompetities terugbrengen.
Kazim assistkoning.quote:Op zondag 5 april 2015 18:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze nog tegen in mijn GIF-mapje.
Dit. Volgend jaar gewoon de volgende spelers het met elkaar laten uitvechten:quote:Op zondag 5 april 2015 18:48 schreef Caland het volgende:
Hopelijk verlengt Yellow gewoon met Kazimgod. Laat Guidetti maar lekker in Schotland.
Van Beek is een aardige, enigszins ingetogen jonge. Zat laatst nog met hem aan tafel tijdens een homegame ergens in Almere. Geen greintje slechtheid in zijn karakter.quote:Op zondag 5 april 2015 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 18:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit. Volgend jaar gewoon de volgende spelers het met elkaar laten uitvechten:
Boëtius, Achahbar, Kuyt, Kazim, Manu.
Bovendien heeft Kazim wel een jas. Sleegers er bij.
Oke Klaas.quote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
HEEL nederland ziet dat het fout is van Vermeer, maar die ajax jood die bij de nos werkt wil het nog bij van beek in de schoenen schuiven hahaha lachwekkend die gasten van de nos
Hoe voel je je daarbij?quote:Op zondag 5 april 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
HEEL nederland ziet dat het fout is van Vermeer, maar die ajax jood die bij de nos werkt wil het nog bij van beek in de schoenen schuiven hahaha lachwekkend die gasten van de nos
zoek een leven klootxakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |