Had 6 of 7-0 kunnen zijn. Maar vooraf droom je hier alleen maar van.quote:
Lekker boeiend, had liever de nul gehouden hier.quote:
6 puntjes achter, slechter doelsaldoquote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker boeiend, had liever de nul gehouden hier.
Maargoed, mooie overwinning. Moeten het zwaar verneuken willen we geen 3e meer eindigen.
Daarom. Prima uitslag hoorquote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Had 6 of 7-0 kunnen zijn. Maar vooraf droom je hier alleen maar van.
Dit dus.quote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker boeiend, had liever de nul gehouden hier.
Maargoed, mooie overwinning. Moeten het zwaar verneuken willen we geen 3e meer eindigen.
Nog maar 6 punten achter op Ajax... hopelijk verspelen zij nog wat punten, dan wordt de strijd om plek 2 ook nog spannendquote:Op zondag 5 april 2015 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Bijna zeker van de 3e plaats.
Blijf dromen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog maar 6 punten achter op Ajax... hopelijk verspelen zij nog wat punten, dan wordt de strijd om plek 2 ook nog spannend.
Welnee, die is nooit spannend geweest en wordt ook niet meer spannend gezien ons lastige programma.quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog maar 6 punten achter op Ajax... hopelijk verspelen zij nog wat punten, dan wordt de strijd om plek 2 ook nog spannend.
Gezien het programma is dat gat te groot vrees ik. Het verschil had eerder gemaakt moeten worden. Had had had.quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die 3e plaats gaan we nu echt niet meer weggeven hoorquote:Op zondag 5 april 2015 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Bijna zeker van de 3e plaats.
Ik erger me er ook dood aan dat er zoveel 100% kansen om zeep worden geholpen.. en dan zo'n ongelofelijk debiele goal tegen krijgen. Maar ja, we staan niet voor niets 3e.. heeft ook met kwaliteit te maken. Ondanks 4 doelpunten hebben we gewoon geen killers voorinquote:
Come aan Pleunquote:Op zondag 5 april 2015 14:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik erger me er ook dood aan dat er zoveel 100% kansen om zeep worden geholpen.. en dan zo'n ongelofelijk debiele goal tegen krijgen. Maar ja, we staan niet voor niets 3e.. heeft ook met kwaliteit te maken. Ondanks 4 doelpunten hebben we gewoon geen killers voorin
Valt wel mee..vooraf zou ik er idd voor getekend hebben dus het is een mooie middag.quote:Op zondag 5 april 2015 15:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Come aan Pleun
Eerst wil je een ruime en makkelijke overwinning en nog steeds loop je te klagen.
Gertjan?quote:Op zondag 5 april 2015 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat gebeurde er nou toen Verbeek hem flipte ? Lijkt me niet het type dat zomaar kwaad is.
VAN BEEK vond dat die az-speler te gemakkelijk neer ging en hij zelf geen overtreding maakte..quote:Op zondag 5 april 2015 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat gebeurde er nou toen Verbeek hem flipte ? Lijkt me niet het type dat zomaar kwaad is.
Terwijl je em ook wél kon geven. Vond het wel grappig, die emotie.quote:Op zondag 5 april 2015 15:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
VAN BEEK vond dat die az-speler te gemakkelijk neer ging en hij zelf geen overtreding maakte..
1 dacht ik.quote:Op zondag 5 april 2015 15:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Als we 3e worden waar ik van uit ga, moeten we dan 1 of 2 play-offs spelen voor de EL?
Nope, dat geldt voor de bekerwinnaar sinds dit seizoen. UEFA wil daardoor belang bekercompetities terugbrengen.quote:
Wint Twente straks de beker, hebben ze alsnog een beter ticket.quote:Op zondag 5 april 2015 17:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nope, dat geldt voor de bekerwinnaar sinds dit seizoen. UEFA wil daardoor belang bekercompetities terugbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |