gelijkquote:Op zondag 5 april 2015 14:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je dat al gelijk toen je begon te kijken of was dat pas later?
GEWOON ACCEPTERENquote:Op zondag 5 april 2015 14:10 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik kan dat echt niet accepteren
in mn hoofd heb ik ook telkens van "oliver pas op doe je capouchon naar beneden ze zien je!11!"
Was wel vet idd met san francisco en las vegas er nog bij na los angeles, beter dan V met alleen LAquote:Op zondag 5 april 2015 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
San Andres is een prioriteit. Ze hebben San Andreas voor meerdere consoles uitgebracht maar ik wil grewoon een versie die zo'n goede graphics heeft als 5. Dat zou echt de ziekste game ooit zijn.
daaromquote:Op zondag 5 april 2015 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
GEWOON ACCEPTEREN
ze zien sws zijn baard, en hij is de enige in heel die serie die precies dezelfde baard heeft, daar kon ik me in het begin ook aan storen. maar toen accepteerde ik het.
The Flash heeft tenminste een volledig masker en kan zijn gezicht/stem vervormen door zijn snelheidquote:Op zondag 5 april 2015 14:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
daarom
ik zal dit nooit accepteren helaas
Herkenbaar, een vriend van me had dat spel ooit, had echt de tijd van m'n leven als ik het weer mocht spelenquote:Op zondag 5 april 2015 14:15 schreef TheWeeknd het volgende:
san andreas op de ps2
ik speelde alleen nooit missies maar reed wat rond en steelde autos enzo
jaa echt leuk was datquote:Op zondag 5 april 2015 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Herkenbaar, een vriend van me had dat spel ooit, had echt de tijd van m'n leven als ik het weer mocht spelen![]()
ik heb duizenden uren in San Andreas gestoken, maar dan in SA:MP op de PC. met honderden mensen in die wereld, stuntservers, carsumo, roleplay, deathmatchquote:Op zondag 5 april 2015 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Herkenbaar, een vriend van me had dat spel ooit, had echt de tijd van m'n leven als ik het weer mocht spelen![]()
niet lezen TheWeeknd, spoilers enzulks:quote:Op zondag 5 april 2015 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Felicity is de godin van Arrow, samen met Thea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niccce sws doen, alleen het kan zijn dat je het geen fuck meer aan vindt hahaquote:Op zondag 5 april 2015 14:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jaa echt leuk was dat
heb het nog steeds en ze doen het nog..dus misschien nog eens naar kijken ooit
Gamechicksquote:Op zondag 5 april 2015 14:06 schreef Crip het volgende:
Please Rockstar, remake San Andreas met zieke graphics.
Laurelquote:Op zondag 5 april 2015 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Felicity is de godin van Arrow, samen met Thea
quote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet lezen TheWeeknd, spoilers enzulks:omg neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben zo dom
haha vast welquote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niccce sws doen, alleen het kan zijn dat je het geen fuck meer aan vindt haha![]()
Dan moet je de story spelen is ook wel vet
quote:Op zondag 5 april 2015 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb duizenden uren in San Andreas gestoken, maar dan in SA:MP op de PC. met honderden mensen in die wereld, stuntservers, carsumo, roleplay, deathmatch
ik vind Roy bijna even irritant als Laurelquote:Op zondag 5 april 2015 14:22 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
care
ik mocht sara toch niet
roy is wel bae
Jaquote:
klopt maar hij is mooi en hij speelde ook in teen wolfquote:Op zondag 5 april 2015 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind Roy bijna even irritant als Laurel
ja, speel het soms nog met een vriend. gewoon van die custom races. ben alleen met dat tot level 39 gekomen ofzoquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 14:24 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
klopt maar hij is mooi en hij speelde ook in teen wolf
Suspension of belief.quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef TheWeeknd het volgende:
LAUREL STAAT NAAST HEM IN EEN VERLICHTE OMGEVING..HOE KAN ZE HAAR EX ZN GEZICHT NIET HERKENNEN????
Dat is wel idd best wel lelijk maar het wentquote:Op zondag 5 april 2015 14:22 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
haha vast wel
het ziet er alleen wel heel oud uit vergeleken met gta 5 hahah
ik vind haar juist te lelijk voor een actricequote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik een vrouw was zou ik lesbisch worden voor Sara
Stop dan gewoon met kijken...quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef TheWeeknd het volgende:
LAUREL STAAT NAAST HEM IN EEN VERLICHTE OMGEVING..HOE KAN ZE HAAR EX ZN GEZICHT NIET HERKENNEN????
Liefde maakt blindquote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef TheWeeknd het volgende:
Dit is wel een makkelijke inkoppertje he TheWeekndquote:Op zondag 5 april 2015 14:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik vind haar juist te lelijk voor een actrice
Komt omdat ze een sportvrouw is en geen actrice van oorsprongquote:Op zondag 5 april 2015 14:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
haha gaat uiteindelijk om nostalgie van vroegerquote:Op zondag 5 april 2015 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is wel idd best wel lelijk maar het went![]()
Had ook een oudere gta aangeschaft nadat ik gta v had gespeeld, eerst half jaar in de kast laten liggen omdat het er te lelijk uit zag
Ik ben blij dat ik ze niet vertrouwd heb en "draw or win ajax" gedaan heb.quote:Op zondag 5 april 2015 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Och, verrast me totaal niet. Op naar volgend seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2015 14:28:16 ]
oh dit verklaart echt alles thanksquote:Op zondag 5 april 2015 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat ze een sportvrouw is en geen actrice van oorsprong
Driver ook gespeeld vroeger? Dat vond ik ook echt een bazenspel.quote:Op zondag 5 april 2015 14:27 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
haha gaat uiteindelijk om nostalgie van vroeger
quote:Op zondag 5 april 2015 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik ze niet vertrouwd heb en "draw or win ajax" gedaan heb.Heb je 169 ingezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nope, wel need for speedquote:Op zondag 5 april 2015 14:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Driver ook gespeeld vroeger? Dat vond ik ook echt een bazenspel.
sorryquote:Op zondag 5 april 2015 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Graag gedaan. Nu graag stoppen met zeiken want wij vinden het wel leuk.
En de politie kwam je altijd achterna, hoe beschaafd je ook reedquote:Op zondag 5 april 2015 14:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Driver ook gespeeld vroeger? Dat vond ik ook echt een bazenspel.
Ja, gisteren had ik deze:quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 14:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 14:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, gisteren had ik deze:Ik wou dat ik je gokskills hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
optyfen met korte pittige kapselsquote:Op zondag 5 april 2015 14:28 schreef TheWeeknd het volgende:
ik denk dat Sin wel iets is voor heemannetje
Bohhquote:Op zondag 5 april 2015 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou echt vies hard raken
[..]
Ja, gisteren had ik deze:wow jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, er komt nog een spin-offquote:Op zondag 5 april 2015 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze gaat blijkbaar wel spelen in die nieuwe spin-off met Ray Palmer en Captain Cold
alsof me dat vaker luktquote:Op zondag 5 april 2015 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wou dat ik je gokskills heb
quote:
kom maar opquote:Op zondag 5 april 2015 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh ja, er komt nog een spin-off
Nou ja, wat je won was op zich wel te doen denk ik, maar ja je moet er maar op komen om zulke combinatie te makenquote:
Ja, is natuurlijk gewoon deels geluk hè. Deelsquote:Op zondag 5 april 2015 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, wat je won was op zich wel te doen denk ik, maar ja je moet er maar op komen om zulke combinatie te maken
Hopelijk pak ik deze.quote:
zitten die ook in the flash?quote:Op zondag 5 april 2015 14:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Sara, Felicity, Thea, Iris en Linda uit The Flash, die zijn wat voor mij
Niet Caitlin?quote:Op zondag 5 april 2015 14:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Sara, Felicity, Thea, Iris en Linda uit The Flash, die zijn wat voor mij
voor volwassenen is 169 euro amper geld inddquote:Op zondag 5 april 2015 14:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, is natuurlijk gewoon deels geluk hè. Deels
[..]
Hopelijk pak ik deze.
quote:Op zondag 5 april 2015 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, gisteren had ik deze:Nice, kan je ff zeggen waar ik nu op in moet zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Ik ben niet veel ouder dan jij lieve schatquote:Op zondag 5 april 2015 14:34 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
voor volwassenen is 169 euro amper geld indd
voor mij is het 1,5 maand werken...als ik zou werken iig
jaloers op haar lichaam manquote:Op zondag 5 april 2015 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu?quote:Op zondag 5 april 2015 14:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nice, kan je ff zeggen waar ik nu op in moet zetten?
oooh dan zou ik stoppen johquote:Op zondag 5 april 2015 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben niet veel ouder dan jij lieve schat
Hopelijk pak ik deze nog hequote:Op zondag 5 april 2015 14:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
oooh dan zou ik stoppen johje verliest wss hierna xx
ze heeft geen kont?quote:Op zondag 5 april 2015 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je ook zo'n lekker kontje TheWeeknd?
quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |