quote:
Jammer, maak opnieuw aan danquote:Op zondag 5 april 2015 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die andere was godverdomme verwijderd
hier alle series die ik volledig heb gezien:quote:Op zondag 5 april 2015 13:55 schreef Crip het volgende:
Oh nice, kijk je alleen nog OP?
Je weet dat OP teringveel eps heeft toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik weet dat het tantoe veel afleveringen heeft, ik ga het ook niet allemaal achter elkaar kijken.
quote:Op zondag 5 april 2015 13:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier alle series die ik volledig heb gezien:aitt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik weet dat het tantoe veel afleveringen heeft, ik ga het ook niet allemaal achter elkaar kijken.
ik heb ze wel allemaal achterelkaar geknald toen, tering levenloos
Je bent zelf levenloosquote:Op zondag 5 april 2015 14:00 schreef Crip het volgende:
[..]
aitt.
Bedankt voor je ongezouten opiniequote:Op zondag 5 april 2015 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is echt waardeloos hoor CC
Geen dank, liever recht voor de raap dan een nietszeggend zinnetje droppenquote:Op zondag 5 april 2015 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt voor je ongezouten opinie
had wel Hunter x Hunter redelijk snel achter elkaar gekeken, was 148 afleveringen. maar dat is niet eens een kwart van OPquote:Op zondag 5 april 2015 14:00 schreef Crip het volgende:
[..]
aitt.
zit nog vol van de croissantjesquote:Op zondag 5 april 2015 14:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Ga eens eieren vreten ofzo, stelletje kneuzen.
Daar ga je echt vies van windenquote:Op zondag 5 april 2015 14:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Ga eens eieren vreten ofzo, stelletje kneuzen.
Wat is redelijk snel?quote:Op zondag 5 april 2015 14:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had wel Hunter x Hunter redelijk snel achter elkaar gekeken, was 148 afleveringen. maar dat is niet eens een kwart van OP
En vice cityquote:Op zondag 5 april 2015 14:06 schreef Crip het volgende:
Please Rockstar, remake San Andreas met zieke graphics.
20 min per afl?quote:Op zondag 5 april 2015 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gemiddeld 7 afleveringen per dag ofzo
San Andres is een prioriteit. Ze hebben San Andreas voor meerdere consoles uitgebracht maar ik wil grewoon een versie die zo'n goede graphics heeft als 5. Dat zou echt de ziekste game ooit zijn.quote:
Ik keek One piece 20 afleveringen per dag als ik vakantie had en 10 ofzo met school/stagequote:Op zondag 5 april 2015 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gemiddeld 7 afleveringen per dag ofzo
quote:Op zondag 5 april 2015 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik keek One piece 20 afleveringen per dag als ik vakantie had en 10 ofzo met school/stage
ik kan dat echt niet accepterenquote:Op zondag 5 april 2015 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zijn van die dingen in superhelden films/series die je gewoon moet accepteren
had je dat al gelijk toen je begon te kijken of was dat pas later?quote:Op zondag 5 april 2015 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik keek One piece 20 afleveringen per dag als ik vakantie had en 10 ofzo met school/stage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |