Daredevil? ben je van de toekomst ofsowquote:Op zondag 5 april 2015 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Arrow, Flash, Gotham, Doctor Who, Game of Thrones, SHIELD, Agent Carter, BBT, Community, Archer, Daredevil.
Haha ja ben toch een TARDIS.quote:Op zondag 5 april 2015 13:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Daredevil? ben je van de toekomst ofsow
Agent Carter,.... gaat dat nog verder?quote:Op zondag 5 april 2015 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Arrow, Flash, Gotham, Doctor Who, Game of Thrones, SHIELD, Agent Carter, BBT, Community, Archer, Daredevil.
Zeker ik gebruik ook de grondigste schoonmaakmiddelen.quote:Op zondag 5 april 2015 13:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bahbah je wast daarna toch wel je handen.
dat zijn van die dingen in superhelden films/series die je gewoon moet accepterenquote:Op zondag 5 april 2015 13:45 schreef TheWeeknd het volgende:
ik snap niet hoe ze oliver queen niet herkennen, je ziet zn hoofd ook al heeft hij zo'n capouchon op
Als ik in een spandex met mijn onderbroek eroverheen rondren kijken mensen me raar aan... In die series levert het respect op...quote:Op zondag 5 april 2015 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zijn van die dingen in superhelden films/series die je gewoon moet accepteren
maar in de series redden ze mensen van criminelen en doen ze coole moves, jij rent alleen en schreeuwt ''IK BEN ONDERBROEKMAAAANNNN! KIJK NAAR MIJ, IK BEN ONDERBROEKMAAAANNNNN!''quote:Op zondag 5 april 2015 13:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als ik in een spandex met mijn onderbroek eroverheen rondren kijken mensen me raar aan... In die series levert het respect op...
Wat is er cripquote:
Daarvoor moet je dan ook niet in klb kijkenquote:Op zondag 5 april 2015 13:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijkt hij anime?
[..]
Weet niet, geen leuke topics enzo.
KLB / Betrapt in de kerkquote:Op zondag 5 april 2015 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarvoor moet je dan ook niet in klb kijken
Oh nice, kijk je alleen nog OP?quote:
Soms is het wel amusing. Maar ik heb niet zo veel verstand van rubrieken en shit. Zit meestal in reeksenquote:Op zondag 5 april 2015 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarvoor moet je dan ook niet in klb kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |