haha vast welquote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niccce sws doen, alleen het kan zijn dat je het geen fuck meer aan vindt haha![]()
Dan moet je de story spelen is ook wel vet
quote:Op zondag 5 april 2015 14:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb duizenden uren in San Andreas gestoken, maar dan in SA:MP op de PC. met honderden mensen in die wereld, stuntservers, carsumo, roleplay, deathmatch
ik vind Roy bijna even irritant als Laurelquote:Op zondag 5 april 2015 14:22 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
care
ik mocht sara toch niet
roy is wel bae
Jaquote:
klopt maar hij is mooi en hij speelde ook in teen wolfquote:Op zondag 5 april 2015 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind Roy bijna even irritant als Laurel
ja, speel het soms nog met een vriend. gewoon van die custom races. ben alleen met dat tot level 39 gekomen ofzoquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 14:24 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
klopt maar hij is mooi en hij speelde ook in teen wolf
Suspension of belief.quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef TheWeeknd het volgende:
LAUREL STAAT NAAST HEM IN EEN VERLICHTE OMGEVING..HOE KAN ZE HAAR EX ZN GEZICHT NIET HERKENNEN????
Dat is wel idd best wel lelijk maar het wentquote:Op zondag 5 april 2015 14:22 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
haha vast wel
het ziet er alleen wel heel oud uit vergeleken met gta 5 hahah
ik vind haar juist te lelijk voor een actricequote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik een vrouw was zou ik lesbisch worden voor Sara
Stop dan gewoon met kijken...quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef TheWeeknd het volgende:
LAUREL STAAT NAAST HEM IN EEN VERLICHTE OMGEVING..HOE KAN ZE HAAR EX ZN GEZICHT NIET HERKENNEN????
Liefde maakt blindquote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef TheWeeknd het volgende:
Dit is wel een makkelijke inkoppertje he TheWeekndquote:Op zondag 5 april 2015 14:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik vind haar juist te lelijk voor een actrice
Komt omdat ze een sportvrouw is en geen actrice van oorsprongquote:Op zondag 5 april 2015 14:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik vind haar juist te lelijk voor een actrice
haha gaat uiteindelijk om nostalgie van vroegerquote:Op zondag 5 april 2015 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is wel idd best wel lelijk maar het went![]()
Had ook een oudere gta aangeschaft nadat ik gta v had gespeeld, eerst half jaar in de kast laten liggen omdat het er te lelijk uit zag
Ik ben blij dat ik ze niet vertrouwd heb en "draw or win ajax" gedaan heb.quote:Op zondag 5 april 2015 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Och, verrast me totaal niet. Op naar volgend seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2015 14:28:16 ]
oh dit verklaart echt alles thanksquote:Op zondag 5 april 2015 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt omdat ze een sportvrouw is en geen actrice van oorsprong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |