Ja dat is ook even beterquote:Op zondag 5 april 2015 02:28 schreef Geralt het volgende:
wat nieuwe luistelink? er is nog meziek op de andere link
Ja man wat wil je nou van mequote:
quote:Op zondag 5 april 2015 04:13 schreef LocoCoco het volgende:
Nou jongens en meisjes, ikga er nu echt vandoor hoor. tot later alligater hihaho
Goed punt wel.quote:Op zondag 5 april 2015 19:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee om 20:00, maar dan vergeet ik het niet
ah precies, was al bang dat ik wat had gemistquote:Op zondag 5 april 2015 19:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee om 20:00, maar dan vergeet ik het niet
quote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou zonde zijn, ik volg deze serie al vanaf het begin
Aight, straks maar ff kijken.quote:
Hmm goed punt. Helaas denkt de supermarkt daar anders overquote:Op zondag 5 april 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vast wel. Dit soort dagen kunnen ze juist winst maken
Maarja...Supermarkten..quote:Op zondag 5 april 2015 20:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, straks maar ff kijken.
[..]
Hmm goed punt. Helaas denkt de supermarkt daar anders over
quote:Op zondag 5 april 2015 20:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat een overgang btw, Mono gister en nu de kat.
Die diversiteit is toch geweldig? De overgang van Crip naar Mono was ook een hele stapquote:Op zondag 5 april 2015 20:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat een overgang btw, Mono gister en nu de kat.
Ik heb dat album Unknown Pleasures en Closer op LP van ze. Staat alleen Love Will Tear Us Apart niet op. Dat verschijnt op een of ander compilatiealbum en die hoef ik niet.quote:
Anyway, ik heb de stereomix gefixt. Als iemand me nog kan vertellen hoe ik microphone input toe kan voegen aan die stereomix zou dat helpen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die diversiteit is toch geweldig? De overgang van Crip naar Mono was ook een hele stap![]()
Van alle markten thuis hier, prachtig!
Die zijn hier geopend van 8 tot 21/22 uur en alleen op eerste kerstdag geslotenquote:Op zondag 5 april 2015 20:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm goed punt. Helaas denkt de supermarkt daar anders over
hmm dat moet wel lukken, ik heb ook alles over de mic lopen, zelfs skype.quote:Op zondag 5 april 2015 20:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb dat album Unknown Pleasures en Closer op LP van ze. Staat alleen Love Will Tear Us Apart niet op. Dat verschijnt op een of ander compilatiealbum en die hoef ik niet.
[..]
Anyway, ik heb de stereomix gefixt. Als iemand me nog kan vertellen hoe ik microphone input toe kan voegen aan die stereomix zou dat helpen.Moet nu vanuit Edcast naar microphone wisselen en dan weer terug.
Teamviewer?quote:Op zondag 5 april 2015 20:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hmm dat moet wel lukken, ik heb ook alles over de mic lopen, zelfs skype.
Moet dan alleen even je instellingen zien
Dat Skype is helemaal vernieuwd zag ik laatst. Verschrikkelijk.quote:
Ja das een zooitjequote:Op zondag 5 april 2015 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat Skype is helemaal vernieuwd zag ik laatst. Verschrikkelijk.
Doe maar teamviewer joh. Ik voeg nu de microfoon (Logitech G35) toe aan de stereomix. Dat is gay, want dan hoor je jezelf. Ik kan die mic met een sneltoets op de headset muten, dus dat is niet het probleem. Beter wil ik dan de stereomix, zonder microfoon, nogmaals afspelen over mijn G35 headset. Ik weet niet hoe dat moet. Dat moet wel kunnen tho.quote:
En als je er dan eenmaal aan gewend bent dan veranderen ze het gewoon weerquote:Op zondag 5 april 2015 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat Skype is helemaal vernieuwd zag ik laatst. Verschrikkelijk.
Ik ben dan ook erg vervelendquote:
Nu kan ik rustig stervenquote:
Hoi Fokkie. Hoe kom je er bij dat ik lief ben?quote:
Nou omdat je het zo lief vraagtquote:
God gewoon, ik wou even wat aardigs zeggen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi Fokkie. Hoe kom je er bij dat ik lief ben?
Thx, anders gaat iedereen mij weer beschuldigen en zoquote:
Does niet, das engquote:Op zondag 5 april 2015 20:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
God gewoon, ik wou even wat aardigs zeggen.
quote:Op zondag 5 april 2015 20:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Thx, anders gaat iedereen mij weer beschuldigen en zo
Neen, maar als ik de politie aan de deur heb denk ik dat ik dat best vervelend vindquote:Op zondag 5 april 2015 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
![]()
En jij trekt je wat van de mening van anderen aan? Tsss
Wait, whut, istie overleden?quote:Op zondag 5 april 2015 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil overigens om 22:00 even een minuut stilte inlassen voor het overleden babytje van uccie
Kuiken als in kleine kip?quote:Op zondag 5 april 2015 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil overigens om 22:00 even een minuut stilte inlassen voor het overleden babytje van uccie
quote:Op zondag 5 april 2015 20:46 schreef Kally het volgende:
Ik luister gewoon mee maar ben even niet on topic.
we doen om 22:00 een minuut stilte voor je kindjequote:Op zondag 5 april 2015 21:12 schreef Uccie het volgende:
Ik luister ook mee, en ik ga nog even wat paasgedoe voorbereiden.
quote:Op zondag 5 april 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
we doen om 22:00 een minuut stilte voor je kindje
quote:Op zondag 5 april 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
Dit lijkt wel een beetje op de muziek van mono
Ik was gewoon een sluierdans aa het doen in de huiskamerquote:
Zou kijken, 8/10quote:Op zondag 5 april 2015 21:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was gewoon een sluierdans aa het doen in de huiskamer
Godver, dat was gewoon een 11/10 man.quote:
En druk, 3 weken voorbereidingstijd, dus je snapt, ik ben nu nog jezus aan het opspijkeren.quote:
Moet je vooral gaan staan dansen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
En druk, 3 weken voorbereidingstijd, dus je snapt, ik ben nu nog jezus aan het opspijkeren.
Daar kan ik toch niet over oordelenquote:Op zondag 5 april 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Godver, dat was gewoon een 11/10 man.
#beledigd
Is goed voor mijn creatieviteit.quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je vooral gaan staan dansen.
Gek wijf.
Nu nog? ga je uit?quote:
Nja weet ik het, ik vind makeuppen ook leuk.quote:Op zondag 5 april 2015 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
post wel als ik klaar ben
[..]
Ik en uitgaan
Ik vind makeuppen leuk ^^
Dat heb ik altijd, daarom staat mijn webcam nooit meer aan.quote:Op zondag 5 april 2015 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kon mijn ogen niet van mezelf afhouden.
Ben nu ook aan het plamurenquote:Op zondag 5 april 2015 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nja weet ik het, ik vind makeuppen ook leuk.
Ik plamuur best veel
Nice, arabic eyes zijn tof....maar veeeeeel werk.quote:
exactly jij kent mequote:Op zondag 5 april 2015 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
Of ben je je nieuwe make-up aan het proberen?
Alsof die tetten van je gister via de post binnen kwamenquote:Op zondag 5 april 2015 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd, daarom staat mijn webcam nooit meer aan.
Hey, ze waren duur, die moeten zichzelf gewoon terugverdienen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof die tetten van je gister via de post binnen kwamen
Ik nietquote:Op zondag 5 april 2015 21:34 schreef Crip het volgende:
als er word getinychat ben ik er vandaag sws bij zie er echt bomb ( no pun intended) uit.
ik niet heb een blauw oog door iemand die lag te slapenquote:Op zondag 5 april 2015 21:34 schreef Crip het volgende:
als er word getinychat ben ik er vandaag sws bij zie er echt bomb ( no pun intended) uit.
jajaquote:Op zondag 5 april 2015 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey, ze waren duur, die moeten zichzelf gewoon terugverdienen.
quote:Op zondag 5 april 2015 21:37 schreef Crip het volgende:
Takeeeee on meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
En uccie danquote:Op zondag 5 april 2015 21:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik zeg alvast bedankt Kat, want ik ga even eten maken en dus AFK
Volgens mij heb ik ook een nieuw ww nodig?quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook een nieuw ww nodig?
denken dat ik uitgebreid ga kokenquote:
hehehehe looollllquote:Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
denken dat ik uitgebreid ga koken
Moet ff m'n pizza in de oven doen en zo.
jaja ik vul mijn show wel met de crematie top 10 ofzo.quote:Op zondag 5 april 2015 22:02 schreef Fokker89 het volgende:
Beetje lullig dit nummer als er een minuut stilte zou zijn
Niet zo stoer babbelen jij he.quote:
Ik vind Queen gewoon kut. #fukqueenquote:
Even opnieuw intunen.quote:Op zondag 5 april 2015 22:09 schreef Crip het volgende:
yay klaar met mn makeup
wacht zit ik nog in de goede stream?
Lekker kort ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
Fokker, hier mijn meek-up.![]()
Had even die belachelijke duckface zo veel mogelijk weggeblurd want mijn ogen stonden dr wel goed op9/10 puntige knieën. Zou niet geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
9/10 puntige knieën. Zou niet geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
Fokker, hier mijn meek-up.![]()
Had even die belachelijke duckface zo veel mogelijk weggeblurd want mijn ogen stonden dr wel goed opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Welke headset heb je?quote:Op zondag 5 april 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
zit nu wel een vogel aan mijn dure headset te knagen
Ik vermoed dat we straks een 2e dode vogel hebbenquote:Op zondag 5 april 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
Sorry, ik wilde eigenlijk aan je oor knagenquote:Op zondag 5 april 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde eigenlijk aan je oor knagen
Gewoon een telefoon headset, sennheiser.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde eigenlijk aan je oor knagen
Logitech G35 (of de draadloze versie) kopenquote:Op zondag 5 april 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon een telefoon headset, sennheiser.
Op zich valt het in euro's wel mee, maar voor gewoon van die dopjes vond ik het een duur grapje.
Ik had geen liedjes die ik aan een kebaktoko kon koppelenquote:
'liedje'quote:Op zondag 5 april 2015 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had geen liedjes die ik aan een kebaktoko kon koppelen.
Ik heb zelf de draadloze versie (G930) mijn hemel. ik baal dat ik niet voor de G35 ben gegaan. Het probleem met de G930 is dat het op dezelfde frequentie zit als de Wifi, dus als iedereen om je heen lekker zit te surfen over het draadloze netwerk, begint die g930 compleet te trippen....quote:Op zondag 5 april 2015 22:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Logitech G35 (of de draadloze versie) kopen
quote:Op zondag 5 april 2015 22:32 schreef Crip het volgende:
Surge dit was ik gisteren ben ik
[ afbeelding ]
goed punt wel eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had geen liedjes die ik aan een kebaktoko kon koppelen.
iuse the term looselyquote:
Dat is wel retarded ja. Maar verander in je router even de frequentie waarop je WIFI werkt. Ander kanaal pakken g.quote:Op zondag 5 april 2015 22:33 schreef LocoCoco het volgende:
[..]
Ik heb zelf de draadloze versie (G930) mijn hemel. ik baal dat ik niet voor de G35 ben gegaan. Het probleem met de G930 is dat het op dezelfde frequentie zit als de Wifi, dus als iedereen om je heen lekker zit te surfen over het draadloze netwerk, begint die g930 compleet te trippen....
sgeen dis bby, cuz u r like drugs 2 me.quote:
moest knorrenquote:Op zondag 5 april 2015 22:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
sgeen dis bby, cuz u r like drugs 2 me.
so addictive
Ik wil serieus die G930. Het moet toch gewoon pegels waard zijn om terwijl je iets luistert / skyped je mic te muten en gewoon keihard te gaan zitten schijten zonder je headset af te zetten.quote:Op zondag 5 april 2015 22:33 schreef LocoCoco het volgende:
[..]
Ik heb zelf de draadloze versie (G930) mijn hemel. ik baal dat ik niet voor de G35 ben gegaan. Het probleem met de G930 is dat het op dezelfde frequentie zit als de Wifi, dus als iedereen om je heen lekker zit te surfen over het draadloze netwerk, begint die g930 compleet te trippen....
weet niet zeker of ik dit als positief moet zien.quote:
ja van het lachenquote:Op zondag 5 april 2015 22:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
weet niet zeker of ik dit als positief moet zien.
Ja dan werkt het nog niet heb de router nu op 5Ghz, maar de buren en achterburen niet....quote:Op zondag 5 april 2015 22:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is wel retarded ja. Maar verander in je router even de frequentie waarop je WIFI werkt. Ander kanaal pakken g.
quote:
ik heb wel eens lekkerzitten kakken zonder te muten, zonder dat ik het door hadquote:Op zondag 5 april 2015 22:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil serieus die G930. Het moet toch gewoon pegels waard zijn om terwijl je iets luistert / skyped je mic te muten en gewoon keihard te gaan zitten schijten zonder je headset af te zetten.
Ait. Wel fucked up dan. Lees ook dat je dat gewoon niet kunt veranderen hequote:Op zondag 5 april 2015 22:36 schreef LocoCoco het volgende:
[..]
Ja dan werkt het nog niet heb de router nu op 5Ghz, maar de buren en achterburen niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |