Ja dat is ook even beterquote:Op zondag 5 april 2015 02:28 schreef Geralt het volgende:
wat nieuwe luistelink? er is nog meziek op de andere link
Ja man wat wil je nou van mequote:
quote:Op zondag 5 april 2015 04:13 schreef LocoCoco het volgende:
Nou jongens en meisjes, ikga er nu echt vandoor hoor. tot later alligater hihaho
Goed punt wel.quote:Op zondag 5 april 2015 19:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee om 20:00, maar dan vergeet ik het niet
ah precies, was al bang dat ik wat had gemistquote:Op zondag 5 april 2015 19:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee om 20:00, maar dan vergeet ik het niet
quote:Op zondag 5 april 2015 19:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou zonde zijn, ik volg deze serie al vanaf het begin
Aight, straks maar ff kijken.quote:
Hmm goed punt. Helaas denkt de supermarkt daar anders overquote:Op zondag 5 april 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vast wel. Dit soort dagen kunnen ze juist winst maken
Maarja...Supermarkten..quote:Op zondag 5 april 2015 20:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, straks maar ff kijken.
[..]
Hmm goed punt. Helaas denkt de supermarkt daar anders over
quote:Op zondag 5 april 2015 20:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat een overgang btw, Mono gister en nu de kat.
Die diversiteit is toch geweldig? De overgang van Crip naar Mono was ook een hele stapquote:Op zondag 5 april 2015 20:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat een overgang btw, Mono gister en nu de kat.
Ik heb dat album Unknown Pleasures en Closer op LP van ze. Staat alleen Love Will Tear Us Apart niet op. Dat verschijnt op een of ander compilatiealbum en die hoef ik niet.quote:
Anyway, ik heb de stereomix gefixt. Als iemand me nog kan vertellen hoe ik microphone input toe kan voegen aan die stereomix zou dat helpen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die diversiteit is toch geweldig? De overgang van Crip naar Mono was ook een hele stap![]()
Van alle markten thuis hier, prachtig!
Die zijn hier geopend van 8 tot 21/22 uur en alleen op eerste kerstdag geslotenquote:Op zondag 5 april 2015 20:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm goed punt. Helaas denkt de supermarkt daar anders over
hmm dat moet wel lukken, ik heb ook alles over de mic lopen, zelfs skype.quote:Op zondag 5 april 2015 20:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb dat album Unknown Pleasures en Closer op LP van ze. Staat alleen Love Will Tear Us Apart niet op. Dat verschijnt op een of ander compilatiealbum en die hoef ik niet.
[..]
Anyway, ik heb de stereomix gefixt. Als iemand me nog kan vertellen hoe ik microphone input toe kan voegen aan die stereomix zou dat helpen.Moet nu vanuit Edcast naar microphone wisselen en dan weer terug.
Teamviewer?quote:Op zondag 5 april 2015 20:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hmm dat moet wel lukken, ik heb ook alles over de mic lopen, zelfs skype.
Moet dan alleen even je instellingen zien
Dat Skype is helemaal vernieuwd zag ik laatst. Verschrikkelijk.quote:
Ja das een zooitjequote:Op zondag 5 april 2015 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat Skype is helemaal vernieuwd zag ik laatst. Verschrikkelijk.
Doe maar teamviewer joh. Ik voeg nu de microfoon (Logitech G35) toe aan de stereomix. Dat is gay, want dan hoor je jezelf. Ik kan die mic met een sneltoets op de headset muten, dus dat is niet het probleem. Beter wil ik dan de stereomix, zonder microfoon, nogmaals afspelen over mijn G35 headset. Ik weet niet hoe dat moet. Dat moet wel kunnen tho.quote:
En als je er dan eenmaal aan gewend bent dan veranderen ze het gewoon weerquote:Op zondag 5 april 2015 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat Skype is helemaal vernieuwd zag ik laatst. Verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |