quote:Op zondag 5 april 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
Fokker, hier mijn meek-up.![]()
Had even die belachelijke duckface zo veel mogelijk weggeblurd want mijn ogen stonden dr wel goed op9/10 puntige knieën. Zou niet geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
9/10 puntige knieën. Zou niet geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
Fokker, hier mijn meek-up.![]()
Had even die belachelijke duckface zo veel mogelijk weggeblurd want mijn ogen stonden dr wel goed opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Welke headset heb je?quote:Op zondag 5 april 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
zit nu wel een vogel aan mijn dure headset te knagen
Ik vermoed dat we straks een 2e dode vogel hebbenquote:Op zondag 5 april 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
Sorry, ik wilde eigenlijk aan je oor knagenquote:Op zondag 5 april 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde eigenlijk aan je oor knagen
Gewoon een telefoon headset, sennheiser.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde eigenlijk aan je oor knagen
Logitech G35 (of de draadloze versie) kopenquote:Op zondag 5 april 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon een telefoon headset, sennheiser.
Op zich valt het in euro's wel mee, maar voor gewoon van die dopjes vond ik het een duur grapje.
Ik had geen liedjes die ik aan een kebaktoko kon koppelenquote:
'liedje'quote:Op zondag 5 april 2015 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had geen liedjes die ik aan een kebaktoko kon koppelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |