Daar kan ik toch niet over oordelenquote:Op zondag 5 april 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Godver, dat was gewoon een 11/10 man.
#beledigd
Is goed voor mijn creatieviteit.quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je vooral gaan staan dansen.
Gek wijf.
Nu nog? ga je uit?quote:
Nja weet ik het, ik vind makeuppen ook leuk.quote:Op zondag 5 april 2015 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
post wel als ik klaar ben
[..]
Ik en uitgaan
Ik vind makeuppen leuk ^^
Dat heb ik altijd, daarom staat mijn webcam nooit meer aan.quote:Op zondag 5 april 2015 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kon mijn ogen niet van mezelf afhouden.
Ben nu ook aan het plamurenquote:Op zondag 5 april 2015 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nja weet ik het, ik vind makeuppen ook leuk.
Ik plamuur best veel
Nice, arabic eyes zijn tof....maar veeeeeel werk.quote:
exactly jij kent mequote:Op zondag 5 april 2015 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
Of ben je je nieuwe make-up aan het proberen?
Alsof die tetten van je gister via de post binnen kwamenquote:Op zondag 5 april 2015 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd, daarom staat mijn webcam nooit meer aan.
Hey, ze waren duur, die moeten zichzelf gewoon terugverdienen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Alsof die tetten van je gister via de post binnen kwamen
Ik nietquote:Op zondag 5 april 2015 21:34 schreef Crip het volgende:
als er word getinychat ben ik er vandaag sws bij zie er echt bomb ( no pun intended) uit.
ik niet heb een blauw oog door iemand die lag te slapenquote:Op zondag 5 april 2015 21:34 schreef Crip het volgende:
als er word getinychat ben ik er vandaag sws bij zie er echt bomb ( no pun intended) uit.
jajaquote:Op zondag 5 april 2015 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey, ze waren duur, die moeten zichzelf gewoon terugverdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |