Ik heb zelf de draadloze versie (G930) mijn hemel. ik baal dat ik niet voor de G35 ben gegaan. Het probleem met de G930 is dat het op dezelfde frequentie zit als de Wifi, dus als iedereen om je heen lekker zit te surfen over het draadloze netwerk, begint die g930 compleet te trippen....quote:Op zondag 5 april 2015 22:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Logitech G35 (of de draadloze versie) kopen
quote:Op zondag 5 april 2015 22:32 schreef Crip het volgende:
Surge dit was ik gisteren ben ik
[ afbeelding ]
goed punt wel eigenlijkquote:Op zondag 5 april 2015 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had geen liedjes die ik aan een kebaktoko kon koppelen.
iuse the term looselyquote:
Dat is wel retarded ja. Maar verander in je router even de frequentie waarop je WIFI werkt. Ander kanaal pakken g.quote:Op zondag 5 april 2015 22:33 schreef LocoCoco het volgende:
[..]
Ik heb zelf de draadloze versie (G930) mijn hemel. ik baal dat ik niet voor de G35 ben gegaan. Het probleem met de G930 is dat het op dezelfde frequentie zit als de Wifi, dus als iedereen om je heen lekker zit te surfen over het draadloze netwerk, begint die g930 compleet te trippen....
sgeen dis bby, cuz u r like drugs 2 me.quote:
moest knorrenquote:Op zondag 5 april 2015 22:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
sgeen dis bby, cuz u r like drugs 2 me.
so addictive
Ik wil serieus die G930. Het moet toch gewoon pegels waard zijn om terwijl je iets luistert / skyped je mic te muten en gewoon keihard te gaan zitten schijten zonder je headset af te zetten.quote:Op zondag 5 april 2015 22:33 schreef LocoCoco het volgende:
[..]
Ik heb zelf de draadloze versie (G930) mijn hemel. ik baal dat ik niet voor de G35 ben gegaan. Het probleem met de G930 is dat het op dezelfde frequentie zit als de Wifi, dus als iedereen om je heen lekker zit te surfen over het draadloze netwerk, begint die g930 compleet te trippen....
weet niet zeker of ik dit als positief moet zien.quote:
ja van het lachenquote:Op zondag 5 april 2015 22:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
weet niet zeker of ik dit als positief moet zien.
Ja dan werkt het nog niet heb de router nu op 5Ghz, maar de buren en achterburen niet....quote:Op zondag 5 april 2015 22:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is wel retarded ja. Maar verander in je router even de frequentie waarop je WIFI werkt. Ander kanaal pakken g.
quote:
ik heb wel eens lekkerzitten kakken zonder te muten, zonder dat ik het door hadquote:Op zondag 5 april 2015 22:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil serieus die G930. Het moet toch gewoon pegels waard zijn om terwijl je iets luistert / skyped je mic te muten en gewoon keihard te gaan zitten schijten zonder je headset af te zetten.
Ait. Wel fucked up dan. Lees ook dat je dat gewoon niet kunt veranderen hequote:Op zondag 5 april 2015 22:36 schreef LocoCoco het volgende:
[..]
Ja dan werkt het nog niet heb de router nu op 5Ghz, maar de buren en achterburen niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |