quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:16 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Kan beter, maar ik overleef het wel
En bij jou?
Liever niet via het topicquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]Oef, wanna talk about it?
En het zelfde hier, I guess.
Waar valt er verkeer te regelen dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:26 schreef knokkels het volgende:
Klinkt errug lekker.. Als ik nou morgen niet moest verkeer regelen, had ik gezegd: Daar moet een jointje bij
De A27 vanmiddag.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar valt er verkeer te regelen dan?
Oh ik las het verkeerd die zinquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De woonboulevards draaien morgen overuren.
Of is dat maandag pas?![]()
Een motorshow in uhmmm... ben nu even vergeten waarquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar valt er verkeer te regelen dan?
quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een motorshow in uhmmm... ben nu even vergeten waar
ow ja.. Opmeerquote:
Stuur je ze gewoon met een kluitje het riet in.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een motorshow in uhmmm... ben nu even vergeten waar
Ik hoef gelukkig niet te rijdenquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stuur je ze gewoon met een kluitje het riet in.
Of je zegt tegen de ene u moet naar het kastje rijden en tegen de ander u moet naar de muur rijden, en als ze terugkomen zeg je, sorry, ik had me vergist het is andersom, en dat blijven herhalen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet te rijden![]()
Waar moesten we ook weer zijn? Ehhh dat wist jij toch?
Ja maar ik ben geen headsetjockey meerquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of je zegt tegen de ene u moet naar het kastje rijden en tegen de ander u moet naar de muur rijden, en als ze terugkomen zeg je, sorry, ik had me vergist het is andersom, en dat blijven herhalen.
Het is dat ik mijn bescheiden baard eraf heb gesnoeid vanmorgen...quote:
Wat is twitterquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:47 schreef Spezza19 het volgende:
Wie is Fajah Lourens en waarom deelt zij haar billen met haar Twitter volgers?
Fajah was een soapie met borstvergroting, toen borstverkleining en is nu een collega van je...quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:47 schreef Spezza19 het volgende:
Wie is Fajah Lourens en waarom deelt zij haar billen met haar Twitter volgers?
Een collega?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fajah was een soapie met borstvergroting, toen borstverkleining en is nu een collega van je...
Jij bent parttime paparazzo?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fajah was een soapie met borstvergroting, toen borstverkleining en is nu een collega van je...
quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een collega?
En oh, niks noemenswaardig verder gedaan dus die Fajah
Dat moeten we aan Lourens vragen denk ik.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een collega?
En oh, niks noemenswaardig verder gedaan dus die Fajah
wacht wat?quote:Op 24 maart 2007 eindigde ze als tiende bij het SBS 6-programma So You Wanna Be a Popstar. In de sing-off verloor ze van Nelleke van der Krogt.
Als jij nou een borstvergroting neemt kan jij misschien soapie wordenquote:
Ahhh!quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ken Fajah een beetje persoonlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |