quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:16 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Kan beter, maar ik overleef het wel
En bij jou?
Liever niet via het topicquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]Oef, wanna talk about it?
En het zelfde hier, I guess.
Waar valt er verkeer te regelen dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:26 schreef knokkels het volgende:
Klinkt errug lekker.. Als ik nou morgen niet moest verkeer regelen, had ik gezegd: Daar moet een jointje bij
De A27 vanmiddag.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar valt er verkeer te regelen dan?
Oh ik las het verkeerd die zinquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De woonboulevards draaien morgen overuren.
Of is dat maandag pas?![]()
Een motorshow in uhmmm... ben nu even vergeten waarquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar valt er verkeer te regelen dan?
quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een motorshow in uhmmm... ben nu even vergeten waar
ow ja.. Opmeerquote:
Stuur je ze gewoon met een kluitje het riet in.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een motorshow in uhmmm... ben nu even vergeten waar
Ik hoef gelukkig niet te rijdenquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stuur je ze gewoon met een kluitje het riet in.
Of je zegt tegen de ene u moet naar het kastje rijden en tegen de ander u moet naar de muur rijden, en als ze terugkomen zeg je, sorry, ik had me vergist het is andersom, en dat blijven herhalen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet te rijden![]()
Waar moesten we ook weer zijn? Ehhh dat wist jij toch?
Ja maar ik ben geen headsetjockey meerquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of je zegt tegen de ene u moet naar het kastje rijden en tegen de ander u moet naar de muur rijden, en als ze terugkomen zeg je, sorry, ik had me vergist het is andersom, en dat blijven herhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |