Er staat al een grap van jou in mijn sig dus je credits krijg je welquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er staat al een grap van jou in mijn sig dus je credits krijg je wel
Wat is de grap?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
in before de "is dat een duitse band" grap gemaakt wordt
Hé dat is een heel album jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:33 schreef Ringel-S het volgende:
Uiteraard meer voor het doom metal topic, maar de nieuwe Monolord is echt wel heel erg tof!
Mijn godquote:
Mwa, past prima hier in de reeks. Inmiddels is dit toch eigenlijk meer een Roadburn thread dan een thread die alleen maar stoner rock behandeldquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:33 schreef Ringel-S het volgende:
Uiteraard meer voor het doom metal topic, maar de nieuwe Monolord is echt wel heel erg tof!
Doom metal(, sludge) en stoner gaan bijna hand in hand.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mwa, past prima hier in de reeks. Inmiddels is dit toch eigenlijk meer een Roadburn thread dan een thread die alleen maar stoner rock behandeld
Uh huh, ook de wat meer psychedelische kant van muziek past hier prima tussenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doom metal(, sludge) en stoner gaan bijna hand in hand.
Ohai! Ik moet echt vaker inloggen.quote:
3quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:38 schreef Gehenna het volgende:
Lijkt me duidelijk
Boris brengt overigens komende week 3 nieuwe albums uit
Yup Karma to Burn is live erg sterk.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohai! Ik moet echt vaker inloggen.
Karma to burn was vet!![]()
Strak en hard zoals mijn verwachting al was.
Nog niet, maar officieel is ie er pas 2 juniquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja er is ook een nieuwe goatsnake hè iemand al geluisterd.
Oh ik zag er overal berichten over dus ik dacht dat hij al uit wasquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nog niet, maar officieel is ie er pas 2 juni
Ik helaas nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wie gaat er morgen trouwens naar Psych lab?
Moet werkenquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wie gaat er morgen trouwens naar Psych lab?
Ah sund. Jullie hadden anders best hier kunnen crashenquote:
BWOOOO)))AH!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:51 schreef bartrid het volgende:
https://sunn-live.bandcamp.com/
een hele hoop live bootlegs voor de geinteresseerden.
De bananenbandquote:Op maandag 15 juni 2015 12:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Afgelopen vrijdag bij het universumpje geweest toch wel een leuk bandje
Yupquote:
Hoe meer ik dat album van ze draai, hoe blijer ik er van word. Dit kan best wel eens een favoriet van me worden.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Afgelopen vrijdag bij het universumpje geweest toch wel een leuk bandje
Zeiden ze nog iets over je kleding dit keer?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:29 schreef Gehenna het volgende:
Saint Vitus was in Deventer wel eempjes tof hoor
Haha nee, maar ik had nu ook trouw een Saint Vitus shirt aanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zeiden ze nog iets over je kleding dit keer?
Ik denk dat daar meningen flink over zullen verschillenquote:Op maandag 22 juni 2015 18:37 schreef Glad_Janus het volgende:
Even aandacht voor het nieuwe album van de beste Nederlandse band.
http://nmth.nl/albumprimeur-the-machine-offblast/
quote:Op maandag 22 juni 2015 18:37 schreef Glad_Janus het volgende:
Even aandacht voor het nieuwe album van de beste Nederlandse band.
http://nmth.nl/albumprimeur-the-machine-offblast/
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |