Ja, zodat je je lagers sloopt of je ketting breekt.quote:Op maandag 6 april 2015 19:51 schreef Salatrel het volgende:
Ketting ook zo strak mogelijk he! Je moet er viool op kunnen spelen
Dat verschilt per motor. (Veeeel te strak voor de mijne)quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Als je er op zit moet je ketting zo'n 1.5/2cm omhoog en omlaag kunnen (met de hand)
*vogeltjesdans zingt*quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:14 schreef Maegrim het volgende:
Bij jou moet ie zo los dat ie er onderweg afloopt toch?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:45 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ja, zodat je je lagers sloopt of je ketting breekt.
Als je er op zit moet je ketting zo'n 1.5/2cm omhoog en omlaag kunnen (met de hand)
Als je em weer vast zet, ongeveer een kwart slag voordat hij afbreekt, dan zit ie goed.
Nou ja, ik ken er een die ooit het advies om het carter tot de rand te vullen met olie serieus genomen heeftquote:
Gewoon doen, en dan starten en ff flink laten lopen in de toeren en met de pink voelen of het wel warm is.quote:Op woensdag 8 april 2015 10:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken er een die ooit het advies om het carter tot de rand te vullen met olie serieus genomen heeft
kvs tot het randjequote:Op woensdag 8 april 2015 10:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken er een die ooit het advies om het carter tot de rand te vullen met olie serieus genomen heeft
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ohja, wie was dat ook alweer?
Lokquote![]()
blauwtand... Led is de shit, heb ik nu op mijn helm zittenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:11 schreef Salatrel het volgende:
woooo blauwtandsetje werkt terwijl ik het zelf geinstalleerd heb
Heb net op me werk een custom RGB ledring die in alle kleuren in 4 lagen kan oplichten in alle mogelijkheden die je maar kan dromen. Het boardje wat gebruikt is kan ondersteunen tot 5000 ledsquote:Op woensdag 8 april 2015 15:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
blauwtand... Led is de shit, heb ik nu op mijn helm zitten
oh nee, ik heb gewoon de nieuwe Shark helm gehaald. De skwalquote:Op woensdag 8 april 2015 16:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb net op me werk een custom RGB ledring die in alle kleuren in 4 lagen kan oplichten in alle mogelijkheden die je maar kan dromen. Het boardje wat gebruikt is kan ondersteunen tot 5000 leds
De besturing van dit project gebruikt:
https://vimeo.com/108167558
Beviel die andere Shark niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh nee, ik heb gewoon de nieuwe Shark helm gehaald. De skwal
True, die ander is in feite gewoon een jet helm natuurlijk. 't Ziet er wel tof uit. Beide.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |