Moeten de zwartrijders wel eerst een uberpopsticker op zich geplakt hebben hequote:Op zaterdag 4 april 2015 17:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
zoals gister gesuggereerd bij dwdd, taxichauffeurs als conducteur. Meppen die de zwartrijders wel in elkaar.
Nee hoor, taxichauffeurs meppen gewoon alles immekaarquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moeten de zwartrijders wel eerst een uberpopsticker op zich geplakt hebben he
"De meter geeft aan dat een enkeltje Amsterdam - Utrecht ¤7,40 kost, dat wordt dan ¤10."quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, taxichauffeurs meppen gewoon alles immekaar
ja, maar dan keer tien. Heb jij weleens in een taxi gezeten soberzo?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:27 schreef b2py het volgende:
[..]
"De meter geeft aan dat een enkeltje Amsterdam - Utrecht ¤7,40 kost, dat wordt dan ¤10."
2017 ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:51 schreef Toeps het volgende:
Ik was vandaag op Delft en zag dat de tweede tunnelbuis nog under construction was. (Ik vond het al zo gek dat zo'n nieuw station maar twee sporen had...) Weet iemand wanneer die andere twee sporen in gebruik gaan worden genomen? Alles boven lijkt er al wel klaar voor, althans, de liftschacht en de houder voor de borden staan er al en zo.
De tweede tunnelbuis is nog niet gebouwd, alleen onder het station is het 'af'. Het viaduct moet eerst weg want de fundering ligt in de weg. Er is ook nog geen planning voor de andere twee sporen. Het is dus nog niet eens duidelijk ķf ze er wel komen want er is nog geen geld.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:51 schreef Toeps het volgende:
Ik was vandaag op Delft en zag dat de tweede tunnelbuis nog under construction was. (Ik vond het al zo gek dat zo'n nieuw station maar twee sporen had...) Weet iemand wanneer die andere twee sporen in gebruik gaan worden genomen? Alles boven lijkt er al wel klaar voor, althans, de liftschacht en de houder voor de borden staan er al en zo.
Ik heb in een trein gezeten in Peru. En een trein gefotografeerd in Bolivia.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de sahara op een kameel gezeten
Zoiets ja en als het zo doorgaat dan is station Delft eerder viersporig dan dat de tram 19 naar de campus rijdtquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:08 schreef MTL het volgende:
Prognose als er akkoord komt om die andere twee sporen te bouwen is dacht ik 2021. Zoiets herinner ik mij vaag uit een folder die een keer in het personeelsverblijf lag.
Twee keerquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar dan keer tien. Heb jij weleens in een taxi gezeten soberzo?
Parijse metro heeft in ieder geval ondergrondse werkplaatsenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:10 schreef straceaem het volgende:
Weet iemand of er ergens een ondergronds opstelterrein of werkplaats ligt?
OK, foto's van treinen. Licht eens toe wat er bijzonder aan is?quote:
Jij maakt het bijzonder met "quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:48 schreef b2py het volgende:
Weersomstandigheden, Railjet, mooie setting. En verder een treinfoto in een treinentopic. Moet iedere foto bijzonder zijn?
Zo'n vraag stellen in ''Het grote treinentopic''quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, foto's van treinen. Licht eens toe wat er bijzonder aan is?
Zie boven.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo'n vraag stellen in ''Het grote treinentopic''
Klopt, ik vind het vetquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij maakt het bijzonder met "", vandaar de vraag.
Ik heb ook nooit begrepen hoe ze dat ding Prima hebben kunnen noemen.quote:
Alst(h)om heeft zulke mooie locs gemaakt, en dan komen ze met dit ding aan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen hoe ze dat ding Prima hebben kunnen noemen.
Alleen de ONCF heeft er al 20...quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:08 schreef James1988 het volgende:
Gelukkig ziet de Prima 2 er stukken beter uit.
Helaas zijn er maar 14 van gebouwd, plus een paar prototypes...
Ohja, 20 locs in de reeks 1400. Ik zat met 14 locs in de 2000-reeks in m'n hoofd.quote:
Geen idee. DB meldt dat er treinvervangende bussen Deventer-Almelo-Hengelo-Bad Bentheim rijden ivm werkzaamheden Deventer-Almelo-Hengelo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Rijdt Zwolle-Hengelo wel? Want dan is het niet bij Wierden-Almelo iig.
Zullen dan wel in Almelo aan het sleutelen zijn..quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:14 schreef greavy het volgende:
Zondag 4 tot zondag 12 juli ligt Deventer - Hengelo er geheel uit. Weet iemand wat men daar uitspookt?
Jammer ja, het uiterlijk is er duidelijk op vooruit gegaan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ohja, 20 locs in de reeks 1400. Ik zat met 14 locs in de 2000-reeks in m'n hoofd.
Maar dat terzijde, er is verder niemand geweest die de Prima 2 heeft gekocht. Best jammer...
quote:
Goederentreinen opsodemieterequote:Op zaterdag 4 april 2015 21:16 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor wat rangeerwerk in Amersfoort werd het personeel, die 's ochtends eerst met de 203 163 naar Crailoo reden, opgeroepen. Er moesten namelijk een graantrein en staaltrein van Locon verplaatst worden.
Hierdoor ontstond de mooie combinatie van 3 locomotieven, omdat het onzin is om steeds van locomotief te wisselen die koud geparkeerd staan.
Nadat deze 3 lokken de desbetreffende staaltrein hadden aangehaakt werd er naar station Amersfoort gereden, waarna men weer geduwd Amersfoort Goederen ging oprijden.
7 t/m 10 mei gaan ze ook al klussen rond Deventer.. Misschien zijn ze wel gewoon bezig in Deventer en geloven ze het wel om dan Almelo - Hengelo - Bad Bentheim te rijden..quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:20 schreef greavy het volgende:
[..]
Geen idee. DB meldt dat er treinvervangende bussen Deventer-Almelo-Hengelo-Bad Bentheim rijden ivm werkzaamheden Deventer-Almelo-Hengelo.
7 tot 10 mei gaan ze niet klussen rond Deventer maar tussen Putten en Schothorst.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:32 schreef b2py het volgende:
[..]
7 t/m 10 mei gaan ze ook al klussen rond Deventer.. Misschien zijn ze wel gewoon bezig in Deventer en geloven ze het wel om dan Almelo - Hengelo - Bad Bentheim te rijden..
Maar ook bij Deventer, want volgens DB lopen de treinen bij Deventer circa 3 tot 5 minuten vertraging opquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
7 tot 10 mei gaan ze niet klussen rond Deventer maar tussen Putten en Schothorst.
http://www.ns.nl/reiziger(...)ersfoort-zwolle.html
En dat zijn dan nog dingen waar ze WEL invloed op hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:50 schreef b2py het volgende:
Het is toch eigenlijk ook afschuwelijk pauper dat je zo karig vooruit kan kijken voor werkzaamheden..
Ohja, alles om maar te voorkomen dat een trein voor een rood sein terecht komt. Alsof een machinist niet kundig genoeg is om daar mee om te kunnen gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:41 schreef greavy het volgende:
23&24 mei wordt de ICB weer via de Hanzelijn geleid, met extra stops in Almere Centrum en Zwolle richting Berlijn, en richting Amsterdam alleen maar in Almere Centrum.
Sandwich?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:11 schreef greavy het volgende:
Opmerkelijk dat men vandaag de Beneluxtrein gewoon liet pendelen tussen Antwerpen Centraal en Brussel Zuid
Ook morgen en maandag gebeurt dit...
Ben je gek, want dat is dan ineens "de veiligheid verslechteren". Bovendien komt er niet overal ERTMS dus zou dat mogelijk tot verwarring kunnen leiden.quote:
Ik heb wel eens voorgesteld al het spoor op te breken en er prachtig glanzend dubbellaags ZOAB neer te flikkeren..quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ben je gek, want dat is dan ineens "de veiligheid verslechteren". Bovendien komt er niet overal ERTMS dus zou dat mogelijk tot verwarring kunnen leiden.
Tsja, het is nu een volwaardige Belgische binnenlandse trein. Niet laten rijden zou de hoeveelheid treinen tussen Antwerpen en Brussel-luchthaven halveren.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:11 schreef greavy het volgende:
Opmerkelijk dat men vandaag de Beneluxtrein gewoon liet pendelen tussen Antwerpen Centraal en Brussel Zuid
Ook morgen en maandag gebeurt dit...
Deventer is inderdaad de eindbestemming van de 1591, voor reizigers danquote:Op zondag 5 april 2015 02:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Rijdt dat ding niet verder dan Deventer?
Dat is in get kader van late treinen in het weekend vanuit de grote stedenquote:Op zondag 5 april 2015 02:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Rijdt dat ding niet verder dan Deventer?
Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 5 april 2015 08:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is in get kader van late treinen in het weekend vanuit de grote steden
Zoek maar op voor dienstregeling 2015, NS ambieerde dat de grote stad in het weekend latere treinen naar de regio had. Dit is er 1 van, in 2014 reed hij nog niet. Er rijden ook latere treinen naar Alkmaar, Hoorn en Almere. Richting Den Haag weet ik niet eigenlijk..quote:
Je snapt het nietquote:Op zondag 5 april 2015 08:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Zoek maar op voor dienstregeling 2015, NS ambieerde dat de grote stad in het weekend latere treinen naar de regio had. Dit is er 1 van, in 2014 reed hij nog niet. Er rijden ook latere treinen naar Alkmaar, Hoorn en Almere. Richting Den Haag weet ik niet eigenlijk..
Oh zo, ja geen idee. Volgens mij gaat de laatste uit Deventer naar Enschede om 01:00. Ik denk dat er te weinig mensen 45 min later naar Almelo, Hengelo en Enschede willen..quote:Op zondag 5 april 2015 08:31 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik vraag of de trein niet verder rijdt dan Deventer en jij geeft een reden die er geen kut mee te maken heeft, flappieDe reden die jij geeft is de reden dat de trein rijdt, die reden ken ik want ik kan om die reden rond half 1 nog een trein naar Zwolle pakken. Maar die rijdt wel door naar Groningen dus ik was verbaasd dat deze niet doorgaat naar Pluskut.
Ik weet niet of ik dit zo'n goed plan vind.quote:Op zondag 5 april 2015 09:14 schreef dennistd het volgende:
FNV wil dat Durk's vrienden een wapenstok en pepperspray krijgen. Wordt nog gezellig![]()
http://nos.nl/artikel/202(...)r-ns-beveiliger.html
enige voordeel zou kunnen zijn dat je irritante treinspotters neer kunt knuppelenquote:Op zondag 5 april 2015 09:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit zo'n goed plan vind.
Echt een intercity kan je het dan niet meer noemen eigenlijk.quote:Op zondag 5 april 2015 11:57 schreef Basekid_NZ het volgende:
Woei eindelijk een echte trein als intercity vanuit Maastricht (een icm).
En de conducteur komt ook nog persoonlijk langs om iedereen te vertellen dat je in Sittard al moet overstappen voor de snelbus naar Weerttop trein.
Is toch vrij normaal.. Schiedam is een prima keerstation.quote:Op zondag 5 april 2015 13:24 schreef b2py het volgende:
Wauw. NS houdt gewoon een kwartiersdienst Rotterdam - Dordrecht in stand als Schiedam - Den Haag er uit ligt. Wauw.
Van de vier rijden er twee tot Schiedam..quote:Op zondag 5 april 2015 14:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Is toch vrij normaal.. Schiedam is een prima keerstation.
-edit-quote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef ZwarteKater het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht-Leeuwarden, zonder wc ;D
Klopt, de materieelomloop heeft nog last van de naweeën van de graad nachtvorst van 6 februariquote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef ZwarteKater het volgende:
[ afbeelding ]
Er heeft in verband met Oerol al eens een SLeT tussen Amersfoort en Leeuwarden geredenquote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef ZwarteKater het volgende:
[ afbeelding ]
Die trein komt uit Rotterdam. Nog langer.quote:Op zondag 5 april 2015 15:21 schreef zeefje het volgende:
Waarom zetten ze op een traject wat +/- 2 uur duurt een sprinter
Ze doen die materieelplanning nog steeds maar een beetje met de dobbelsteen he?quote:Op zondag 5 april 2015 15:29 schreef Blistering het volgende:
De IC van 15:36 naar Enschede is toch iets beter qua materieel dan.
1755 15.36 NSR Intercity Enschede 11 VIRM-6 + VIRM-4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |