Ben je gek, want dat is dan ineens "de veiligheid verslechteren". Bovendien komt er niet overal ERTMS dus zou dat mogelijk tot verwarring kunnen leiden.quote:
Ik heb wel eens voorgesteld al het spoor op te breken en er prachtig glanzend dubbellaags ZOAB neer te flikkeren..quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ben je gek, want dat is dan ineens "de veiligheid verslechteren". Bovendien komt er niet overal ERTMS dus zou dat mogelijk tot verwarring kunnen leiden.
Tsja, het is nu een volwaardige Belgische binnenlandse trein. Niet laten rijden zou de hoeveelheid treinen tussen Antwerpen en Brussel-luchthaven halveren.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:11 schreef greavy het volgende:
Opmerkelijk dat men vandaag de Beneluxtrein gewoon liet pendelen tussen Antwerpen Centraal en Brussel Zuid
Ook morgen en maandag gebeurt dit...
Deventer is inderdaad de eindbestemming van de 1591, voor reizigers danquote:Op zondag 5 april 2015 02:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Rijdt dat ding niet verder dan Deventer?
Dat is in get kader van late treinen in het weekend vanuit de grote stedenquote:Op zondag 5 april 2015 02:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Rijdt dat ding niet verder dan Deventer?
Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 5 april 2015 08:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is in get kader van late treinen in het weekend vanuit de grote steden
Zoek maar op voor dienstregeling 2015, NS ambieerde dat de grote stad in het weekend latere treinen naar de regio had. Dit is er 1 van, in 2014 reed hij nog niet. Er rijden ook latere treinen naar Alkmaar, Hoorn en Almere. Richting Den Haag weet ik niet eigenlijk..quote:
Je snapt het nietquote:Op zondag 5 april 2015 08:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Zoek maar op voor dienstregeling 2015, NS ambieerde dat de grote stad in het weekend latere treinen naar de regio had. Dit is er 1 van, in 2014 reed hij nog niet. Er rijden ook latere treinen naar Alkmaar, Hoorn en Almere. Richting Den Haag weet ik niet eigenlijk..
Oh zo, ja geen idee. Volgens mij gaat de laatste uit Deventer naar Enschede om 01:00. Ik denk dat er te weinig mensen 45 min later naar Almelo, Hengelo en Enschede willen..quote:Op zondag 5 april 2015 08:31 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik vraag of de trein niet verder rijdt dan Deventer en jij geeft een reden die er geen kut mee te maken heeft, flappieDe reden die jij geeft is de reden dat de trein rijdt, die reden ken ik want ik kan om die reden rond half 1 nog een trein naar Zwolle pakken. Maar die rijdt wel door naar Groningen dus ik was verbaasd dat deze niet doorgaat naar Pluskut.
Ik weet niet of ik dit zo'n goed plan vind.quote:Op zondag 5 april 2015 09:14 schreef dennistd het volgende:
FNV wil dat Durk's vrienden een wapenstok en pepperspray krijgen. Wordt nog gezellig![]()
http://nos.nl/artikel/202(...)r-ns-beveiliger.html
enige voordeel zou kunnen zijn dat je irritante treinspotters neer kunt knuppelenquote:Op zondag 5 april 2015 09:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit zo'n goed plan vind.
Echt een intercity kan je het dan niet meer noemen eigenlijk.quote:Op zondag 5 april 2015 11:57 schreef Basekid_NZ het volgende:
Woei eindelijk een echte trein als intercity vanuit Maastricht (een icm).
En de conducteur komt ook nog persoonlijk langs om iedereen te vertellen dat je in Sittard al moet overstappen voor de snelbus naar Weerttop trein.
Is toch vrij normaal.. Schiedam is een prima keerstation.quote:Op zondag 5 april 2015 13:24 schreef b2py het volgende:
Wauw. NS houdt gewoon een kwartiersdienst Rotterdam - Dordrecht in stand als Schiedam - Den Haag er uit ligt. Wauw.
Van de vier rijden er twee tot Schiedam..quote:Op zondag 5 april 2015 14:57 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Is toch vrij normaal.. Schiedam is een prima keerstation.
-edit-quote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef ZwarteKater het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht-Leeuwarden, zonder wc ;D
Klopt, de materieelomloop heeft nog last van de naweeën van de graad nachtvorst van 6 februariquote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef ZwarteKater het volgende:
[ afbeelding ]
Er heeft in verband met Oerol al eens een SLeT tussen Amersfoort en Leeuwarden geredenquote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef ZwarteKater het volgende:
[ afbeelding ]
Die trein komt uit Rotterdam. Nog langer.quote:Op zondag 5 april 2015 15:21 schreef zeefje het volgende:
Waarom zetten ze op een traject wat +/- 2 uur duurt een sprinter
Ze doen die materieelplanning nog steeds maar een beetje met de dobbelsteen he?quote:Op zondag 5 april 2015 15:29 schreef Blistering het volgende:
De IC van 15:36 naar Enschede is toch iets beter qua materieel dan.
1755 15.36 NSR Intercity Enschede 11 VIRM-6 + VIRM-4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |