Moeten de zwartrijders wel eerst een uberpopsticker op zich geplakt hebben hequote:Op zaterdag 4 april 2015 17:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
zoals gister gesuggereerd bij dwdd, taxichauffeurs als conducteur. Meppen die de zwartrijders wel in elkaar.
Nee hoor, taxichauffeurs meppen gewoon alles immekaarquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moeten de zwartrijders wel eerst een uberpopsticker op zich geplakt hebben he
"De meter geeft aan dat een enkeltje Amsterdam - Utrecht ¤7,40 kost, dat wordt dan ¤10."quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, taxichauffeurs meppen gewoon alles immekaar
ja, maar dan keer tien. Heb jij weleens in een taxi gezeten soberzo?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:27 schreef b2py het volgende:
[..]
"De meter geeft aan dat een enkeltje Amsterdam - Utrecht ¤7,40 kost, dat wordt dan ¤10."
2017 ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:51 schreef Toeps het volgende:
Ik was vandaag op Delft en zag dat de tweede tunnelbuis nog under construction was. (Ik vond het al zo gek dat zo'n nieuw station maar twee sporen had...) Weet iemand wanneer die andere twee sporen in gebruik gaan worden genomen? Alles boven lijkt er al wel klaar voor, althans, de liftschacht en de houder voor de borden staan er al en zo.
De tweede tunnelbuis is nog niet gebouwd, alleen onder het station is het 'af'. Het viaduct moet eerst weg want de fundering ligt in de weg. Er is ook nog geen planning voor de andere twee sporen. Het is dus nog niet eens duidelijk óf ze er wel komen want er is nog geen geld.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:51 schreef Toeps het volgende:
Ik was vandaag op Delft en zag dat de tweede tunnelbuis nog under construction was. (Ik vond het al zo gek dat zo'n nieuw station maar twee sporen had...) Weet iemand wanneer die andere twee sporen in gebruik gaan worden genomen? Alles boven lijkt er al wel klaar voor, althans, de liftschacht en de houder voor de borden staan er al en zo.
Ik heb in een trein gezeten in Peru. En een trein gefotografeerd in Bolivia.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de sahara op een kameel gezeten
Zoiets ja en als het zo doorgaat dan is station Delft eerder viersporig dan dat de tram 19 naar de campus rijdtquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:08 schreef MTL het volgende:
Prognose als er akkoord komt om die andere twee sporen te bouwen is dacht ik 2021. Zoiets herinner ik mij vaag uit een folder die een keer in het personeelsverblijf lag.
Twee keerquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar dan keer tien. Heb jij weleens in een taxi gezeten soberzo?
Parijse metro heeft in ieder geval ondergrondse werkplaatsenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:10 schreef straceaem het volgende:
Weet iemand of er ergens een ondergronds opstelterrein of werkplaats ligt?
OK, foto's van treinen. Licht eens toe wat er bijzonder aan is?quote:
Jij maakt het bijzonder met "quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:48 schreef b2py het volgende:
Weersomstandigheden, Railjet, mooie setting. En verder een treinfoto in een treinentopic. Moet iedere foto bijzonder zijn?
Zo'n vraag stellen in ''Het grote treinentopic''quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, foto's van treinen. Licht eens toe wat er bijzonder aan is?
Zie boven.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo'n vraag stellen in ''Het grote treinentopic''
Klopt, ik vind het vetquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij maakt het bijzonder met "", vandaar de vraag.
Ik heb ook nooit begrepen hoe ze dat ding Prima hebben kunnen noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |