Dat ding bleef er nooit fatsoenlijk omheen zitten. Na vele irritaties besloten dat het eigenlijk weinig toevoegt en aan de kant gemikt.quote:Op maandag 6 april 2015 16:41 schreef silliegirl het volgende:
Vraag: ik mis bij de maxi cosi de onderste gordelbeschermer (bij de beentjes zeg maar). Kan het zonder of zit de baby beter met dat ding? Dan ga ik een setje bestellen nog!
Aangezien je geen zomerbaby krijgt:niet nodig. Als het warm is in de zomer en je kindje draagt korte kleding vond ik het wel fijn.quote:Op maandag 6 april 2015 16:41 schreef silliegirl het volgende:
Vraag: ik mis bij de maxi cosi de onderste gordelbeschermer (bij de beentjes zeg maar). Kan het zonder of zit de baby beter met dat ding? Dan ga ik een setje bestellen nog!
3-6 maanden was mijn kind met 4 maanden zo ongeveer uit. Ik zou net een maatje groter nemen. Waarschijnlijk past het dan de hele herfst.quote:Op maandag 6 april 2015 16:46 schreef Krisvc het volgende:
Stippel, kijk dat bekkie nou.![]()
Oe, B&J. Er zijn er maar weinig die ik niet lekker vind. Alleen de chunky monkey sla ik over. Sowieso is ijs een enorme craving. Al vallen de nieuwe Oreo Magnums erg tegen.
Ik hoor het al, ik moet binnenkort gewoon naar de Zara omdat ik dat vestje écht nodig heb.![]()
En als ik de 3-6 maanden neem dan gok ik dat ze met de herfst/winter het toch zeker aan moet kunnen.
eentje?quote:Op maandag 6 april 2015 16:46 schreef Krisvc het volgende:
Stippel, kijk dat bekkie nou.![]()
Oe, B&J. Er zijn er maar weinig die ik niet lekker vind. Alleen de chunky monkey sla ik over. Sowieso is ijs een enorme craving. Al vallen de nieuwe Oreo Magnums erg tegen.
Ik hoor het al, ik moet binnenkort gewoon naar de Zara omdat ik dat vestje écht nodig heb.![]()
En als ik de 3-6 maanden neem dan gok ik dat ze met de herfst/winter het toch zeker aan moet kunnen.
Tegen de tijd dat het zomer is zie ik t wel! Thanks voor de info!quote:Op maandag 6 april 2015 16:45 schreef pessie het volgende:
[..]
Aangezien je geen zomerbaby krijgt:niet nodig. Als het warm is in de zomer en je kindje draagt korte kleding vond ik het wel fijn.
Zelf doen is zeker onmogelijk?quote:Op maandag 6 april 2015 16:56 schreef mignonne het volgende:
ohja ik moet nog een afspraak maken voor de termijnecholeuk zo'n paasweekend ertussen en zulks. hopelijk kunnen ze me er tussen schuiven komende week en anders bel ik wel een andere echopraktijk.
Ik vind het heel logisch dat je je wat dat betreft wat zorgen maaktquote:Op maandag 6 april 2015 16:54 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het zomer is zie ik t wel! Thanks voor de info!![]()
Ik heb nu alle kinderwagen dekentjes/bekleding in de was zitten. Kan het allemaal schoon opgeslagen worden tot het nodig is.
Het voelt wel heel maf om al wat dingen in huis te hebben; ben nu 9 wk 3 dgn en ik maak me stiekem best wat zorgen om de echo van as. Donderdag, ondanks dat met 6,6 wkn alles prima was en er volgens de gyn "perfect" uitzag. In de tussentijd ook geen spatje bloed gezien en mijn buik groeit, maar toch ongerust...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
zelf termijn stellen wordt hem idd niet. En nja anders ga ik of een week later, of ze houden de eerste termijn aan. ook goed.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 17:03 schreef Mariposas het volgende:
Oh, Zara is echt geweldig! Voor mijzelf ben ik er wel redelijk uitgeshopt, maar 't kinderspul is echt fantastisch, en ik vind het echt niet duur. Ik ben echt kritisch met (kinder)kleding, maar met Zara kan het niet snel mis gaan. Jammer genoeg begint de leuke collectie pas vanaf ca. maat 62, hoewel dat dan weer wel redelijk klein valt. Ik vind het ook wel lastig met vestjes enzo hoor. 't kan in juli weken lang heel warm zijn, maar het kan ook 18 graden zijn. En is je baby een koukleum of juist niet...
Maar 1 zo'n vestje zou ik zeker kopen, Kris! En Zara valt klein uit, een maat kleiner ongeveer. 3-6 maanden is maat 68, maar dat valt ongeveer als maat 62.
Tot nu toe mijn Zara aankopen:
leuk spul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op maandag 6 april 2015 17:09 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben echt zo makkelijk te overtuigen ook. Het gaat van een vestje, naar twee vestjes, naar "Hee, als ik meer dan 50 euro bestel is er gratis verzending, dat is nog maar een tientje erbij. En wat is nou een tientje?!"
Even kijken of ik een paar uurtjes kan overwerken deze week.
Gehehe, bij de vierde laat je die hele termijnecho maar zitten..quote:Op maandag 6 april 2015 17:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
zelf termijn stellen wordt hem idd niet. En nja anders ga ik of een week later, of ze houden de eerste termijn aan. ook goed.
psieeees dan geloof ik wel dat ie ongeveer na 40 weken komtquote:Op maandag 6 april 2015 17:20 schreef Limone hget volgende:
[..]
Gehehe, bij de vierde laat je die hele termijnecho maar zitten..
quote:Op maandag 6 april 2015 17:09 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben echt zo makkelijk te overtuigen ook. Het gaat van een vestje, naar twee vestjes, naar "Hee, als ik meer dan 50 euro bestel is er gratis verzending, dat is nog maar een tientje erbij. En wat is nou een tientje?!"
Even kijken of ik een paar uurtjes kan overwerken deze week.
quote:Op maandag 6 april 2015 20:19 schreef mignonne het volgende:
Ha volgens mij doet mn buik watmn darmen komen ietsje omhoog s avonds. Fijn, zo'n vetbult die nog even extra vooruit wordt geduwd
![]()
Oeh, en ik heb vandaag samen met de meisjes even geluisterd naar Blob ♡ zo schattig die reacties.
en morgen moet k met de dames naar de kinderarts. Kan ik eens bespreken hoe zij denkt over bloedafname na de geboorte van deze baby. Voor de verloskundige was het iig geen punt.
Ach, dat komt mooi uit na al die Zara aankopen, toch!quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:33 schreef Krisvc het volgende:
En lange dag vandaag. Door mijn vergiethoofd maak ik vandaag noodgedwongen een dag van 9 uur. Heb nu al geen zin meer.
Nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:46 schreef Limone het volgende:
Leuk mignonne, kinderen die het zo bewust meemaken. Lijkt mij heel bijzonder!
Ach pessie. Ik zou nu een hele flauwe grap kunnen maken, maar toch niet. Heb je voldoende afleiding? Nog een paar weekjes!
Ik vind vlekken en verwassen ook niets. Maar ik kreeg best veel de eerste anderhalf a 2 jaar en dan kocht ik dingen die ik echt leuk vond ernaast. Al met al was ik dan geen ¤300 per maand/kwartaal kwijt uitsluitend voor kleertjes, en had ik ook kleertjes die echt mijn smaak waren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ach, dat komt mooi uit na al die Zara aankopen, toch!![]()
Jagär, zou heel goed de baby kunnen zijn, rond jouw termijn voelde ik het voor het eerst heel duidelijk. Maar ik heb het daarvoor nooit zeker geweten met die borrels, aangezien ik toen nog best last had van m'n darmen.
Tassen met kleertjes heb ik ook gehad... Maar heel weinig uitgehaald, ik ben heel kritisch en de smaak van een ander is niet altijd mijn smaak. Plus als het ook maar een beetje vlekken heeft, hoeft het ook niet van mij. Een beetje verwassen HEMA truitje vind ik sowieso niet echt de moeite waard. Voel me daar wel een beetje lullig over, maar ja... Inmiddels heb ik al vrij uitgebreid overal mijn mening geventileerd, ik denk dat niemand me meer kleertjes durft te geven.
Nee iets in de trant van: 'denk aan je bloeddruk!'quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:16 schreef pessie het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwdWaarschijnlijk de "er-is-er-nog-nooit-1-blijven-zitten" variant?
Ik vind het gewoon zo stom, het lukte me steeds heel goed om alles te relativeren en nu het echt dichtbij komt (en die gyn van gisteren echt niet meewerkte in geruststellen) begin ik doodsbang te worden. Ik moet het maar proberen te bespreken met mn eigen gyn, maar volgens mij staat er maar een kwartier in de agenda en daarin moet groei, navelstreng, bloeddruk en mogelijke inleiding bekeken/besproken worden. Ben een beetje bang dat we niet toekomen aan het thema angst voor het ziekenhuis..
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:21 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee iets in de trant van: 'denk aan je bloeddruk!'![]()
![]()
Als jij over je angst wil praten is daar echt wel tijd voor. Dan duurt het maar vijf minuten langer, hoor.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ach, dat komt mooi uit na al die Zara aankopen, toch!![]()
Ik heb vandaag ook wisseldag (19 weken)quote:Op dinsdag 7 april 2015 07:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh druk paasweekend is weer voor bij.. Nu een dag werken. Ben benieuwd, kon mijn bed echt nog niet uitkomen....
Heb wel bijgelezen, maar ik doe even een algemenevoor iedereen die het nodig heeft!
Hier vandaag wisseldag! 15 weken!!Nog 4 nachtjes en we mogen weer spieken bij spruit!
Op zich heeft ze me wel echt laten weten dat ze het belangrijk vind de tijd te nemen en dat ze wat dat betreft de tijdplanning van het secretariaat niet zo belangrijk vind. Ik geloof dat ik wat te sociaal ben, vind het vervelend als degene na mij extra lang moet wachten omdat ik "loop te zeuren"quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:32 schreef mignonne het volgende:
Pessie wat Limone zegt, dan duurt het maar 5 minuten langer. En als je na die 5 minuten niet voldoende gerustgesteld bent, dan wordt er maar een nieuwe afspraak voor je gemaakt morgen, (dubbel consult!!) waarin de tijd voor je wordt genomen om alles met je door te nemen net zo lang tot jij met een, naar-omstandigheden-tevreden en gerust gevoel weg kunt.
Trust me, niks is vervelender dan iemand die zich zorgen maakt niet gerust kunnen stellen, daar willen ze echt wel tijd en moeite in steken. Dat geldt voor verloskundigen maar dat geldt zeker ook voor gynaecologen/artsen. Misschien nog wel meer gezien de ernst van zaken waarmee zij te maken krijgen.
Dat ís ook lastig en dat blijf je houden met verschillende zorgverleners; meerdere meningen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:49 schreef pessie het volgende:
[..]
Op zich heeft ze me wel echt laten weten dat ze het belangrijk vind de tijd te nemen en dat ze wat dat betreft de tijdplanning van het secretariaat niet zo belangrijk vind. Ik geloof dat ik wat te sociaal ben, vind het vervelend als degene na mij extra lang moet wachten omdat ik "loop te zeuren".
Het lastige is gewoon dat ik er zo vaak kom en dat ik niet altijd mijn gyn zie (wat logisch is, zij mag ook wel eens vrij) en dat ik daardoor heel erg onzeker raak. De ene ziet alleen het deel "dysmatuur" en de andere ziet alleen het deel "hoge bloeddruk", dus iedereen doet alsof er niets aan de hand is, terwijl mijn eigen gyn zich wel zorgen maakt en uitkijkt naar het einde van de zwangerschap. Wie moet ik nou geloven dan?
Ik ben ook heel kritisch qua kleding hoor. Mijn schoonmoeder en schoonzus durven ook niks te kopen zonder dat ik het goedkeur. Ook duidelijk geventileerd inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Tassen met kleertjes heb ik ook gehad... Maar heel weinig uitgehaald, ik ben heel kritisch en de smaak van een ander is niet altijd mijn smaak. Plus als het ook maar een beetje vlekken heeft, hoeft het ook niet van mij. Een beetje verwassen HEMA truitje vind ik sowieso niet echt de moeite waard. Voel me daar wel een beetje lullig over, maar ja... Inmiddels heb ik al vrij uitgebreid overal mijn mening geventileerd, ik denk dat niemand me meer kleertjes durft te geven.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Estrys het volgende:
Ik ben hier al zo lang niet meer geweest, dat ik niet eens meer durf te reageren![]()
Maar nu ik een aantal vertrouwde gezichten zie toch over de streep.
Zwanger dus, van nummer 3![]()
ETA 16 oktober (haaaaai Pinq)
Nou ik las zoiets op iemands facebookquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Estrys het volgende:
Ik ben hier al zo lang niet meer geweest, dat ik niet eens meer durf te reageren![]()
Haha, dat deed mijn oudste ook jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef mignonne het volgende:
oh moeilijk over kleding, check![]()
Afgelopen jaren hebben we het moeten doen met alle krijgers en zulks. Waar we héél blij mee waren overigens hoor. Maar goed, ik ben wel weer heel blij dat ik straks mn eigen kritische smaak er weer op los kan laten
Als het een jongetje is dan wordt het nog watik vind bijna niks leuk xD
De hele school is ook op de hoogte nuoudste heeft t om half 9 even over het schoolplein geroeptoeterd
![]()
werd gelijk gefeliciteerd door wat andere moeders haha, erg lief <3
ja ohja. Dat idd wel, die zoek ik zelf uit, klaar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:22 schreef pinquit het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk geloof ik, zeker niet met kleertjes (tenzij vies, maar dan was ik het en check ik nog eens). Ik heb veel meer moeite met 'blijvende' spulletjes krijgen die ik niet zo leuk of geschikt vind
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef mignonne het volgende:
De hele school is ook op de hoogte nuoudste heeft t om half 9 even over het schoolplein geroeptoeterd
![]()
werd gelijk gefeliciteerd door wat andere moeders haha, erg lief <3
dat is hier in de omgeving ook, alles doorgeven maar echt wat een crap zit daar bij..quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:23 schreef mignonne het volgende:
Maar kleertjes mja. In die doorgeefzakken van B's nicht zaten soms ook echt dingen waarvan ik dacht my god?? waarom geef je dit door? Grote Chocomel-vlekken erin, gaten erin, dingen die kapot waren knoop eraf ofzo. Mja eh leuk maar tnx but no tnx?
hey, wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Estrys het volgende:
En dan ook nog zeggen 'Wat je niet wil hebben wil ik graag terug'quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:24 schreef Moppert het volgende:
[..]
dat is hier in de omgeving ook, alles doorgeven maar echt wat een crap zit daar bij..![]()
Soms is het net alsof ze de verkeerde zak hebben gegeven en de goede spullen in de vuilnisbak zit.
en dan de hele zak teruggevenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan ook nog zeggen 'Wat je niet wil hebben wil ik graag terug'
Ehm, okeeeee
ik wil straks wel een fotootje in het blaadjespakjequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef Fuente het volgende:
Gefeliciteerd Estrys
Kleding, wij krijgen veel, wat ik niet mooi vind doe ik weg en kringloop enzo. Zelf kopen is toch het fijnst, maar soms zitten er ook pareltjes tussen gekregen spul
Hier vandaag een dagcurve. Wat een gedoe! Maar voor een goed doel dus mja.
Geen probleemquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil straks wel een fotootje in het blaadjespakje
Nou dat! We putten nu al een jaar uit een tas vol petit bateau.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef Fuente het volgende:
Kleding, wij krijgen veel, wat ik niet mooi vind doe ik weg en kringloop enzo. Zelf kopen is toch het fijnst, maar soms zitten er ook pareltjes tussen gekregen spul
hahah ja preciesquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan ook nog zeggen 'Wat je niet wil hebben wil ik graag terug'
Ehm, okeeeee
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Estrys het volgende:
hahahaquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:41 schreef Mariposas het volgende:
Petit Bateau? Yuck, vreselijk vind ik dat spul! Veel te zoete plaatjes. Mijn schoonzus is er dol op, gezien al die kledingstukken die er in zaten. Misschien moet ik de zakken ook maar langs Fok laten gaan.![]()
Er zaten gelukkig ook leuke dingen tussen hoor, o.a. een super vestje van Zara.
Oh en mignonne, een jongen? forget it, je kunt je vriend alvast hier aanmelden.![]()
Ik vind jongenskleding ook wel lastig, ik vind het vooral jammer dat ik niet van die schattige bloemetjesprintjes kan kopen, ook voor lakentjes enzo. Nja, kan wel, maar toch maar niet. En ook als je dan op websites kan selecteren op geslacht je ziet: Meisjes (9826548 artikelen) , jongens (300 artikelen).
Ik ben 1 van drie meiden, in onze omgeving vond iedereen het altijd geweldig, drie meiden. En ikzelf en m'n ouders ook, maarja, denk ook niet dat we hadden gezegd: jammer van die ene jongen...quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahaha![]()
als het zo is zal k de site aan hem doorgeven![]()
Ik moet zeggen dat het me wel echt heel erg leuk lijkt, een meidengezinik ben heel benieuwd.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:55 schreef Fuente het volgende:
Die siteNet even aan vriend doorgestuurd. Hier een derde meisje op komst en ik vind het geweldig. Een meidengezin lijkt me superleuk. En aangezien we hierna denk ik wel klaar zijn komt er ook geen jongen bij.
Dat gevoel had ik precies zo. Dat als ik de keuze had er gewoon nog een meid bij kwam. Ik wist ook vrij zeker dat het weer een meisje werd, dus ik had wel raar opgekeken als het ineens een jongen was. Neemt niet weg dat ik met een jongen ook erg blij zou zijn geweest. Maar in mijn hoofd klopt dit gewoon.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:08 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
leuk zeg!
Nja we krijgen nu wel van een aantal mensen te horen dat het vást een jongen is nu, of dat een jongen "nu wel héél erg leuk zou zijn".Zo van, na 2 meiden wil je wel eens wat anders. Euhm nou niet per se. Ik ga voor gezond kind, maar als ik het echt 100% voor het zeggen had, dan zou k een meisje erbij wel erg leuk vinden. Betekent niet dat k minder blij zou zijn/minder zou houden van een zoon, maar gewoon, het idee van hoe je gezin dan is samengesteld enzo.
Als t aan mij ligt doen we een Robert ten Brinkje zeg maargeloof alleen dat lief het na deze wel genoeg vond
ja, de streep is ook licht aanwezig. zal nogwel donkerder worden..quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:22 schreef mignonne het volgende:
ik heb ook geen voorgevoel, echt bij alledrie totaal niet gehad![]()
donshaartjes bij vorige twee wel, nu nog wat te vroeg denk k. Ik houd bij de oudste wel een mooie streepben benieuwd of k die nu weer kreeg.
welkomquote:Op dinsdag 7 april 2015 09:20 schreef bloes85 het volgende:
ik kom me hier ook voorzichtig melden nadat we tijdens de paasdagen hebben kunnen wennen aan het idee
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Estrys het volgende:
nou, het is nog behoorlijk onwerkelijk. Vooral ook dubbel om het net voor pasen te weten te komen en dus veel familie te zien. Verder ook even getwijfeld om het direct aan beide ouders te vertellen omdat ze wel een opkikker kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:32 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
welkomal van de schrik bekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk gekozen om toch te wachten
Vriend opperde nog of het geen drieling was met die duidelijke streep
en ook welkom Estrys![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:38 schreef bloes85 het volgende:
[..]
nou, het is nog behoorlijk onwerkelijk. Vooral ook dubbel om het net voor pasen te weten te komen en dus veel familie te zien. Verder ook even getwijfeld om het direct aan beide ouders te vertellen omdat ze wel een opkikker kunnen gebruiken.Oh wat vervelend van/voor je (schoon)moeder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk gekozen om toch te wachten
Vriend opperde nog of het geen drieling was met die duidelijke streep
en ook welkom Estrys
Ik kan mij je dubben wel voorstellen, maar een paar weekjes meer of minder maakt ook niet veel uit denk ik. Babynieuws vertel gedoe mag zijn of haar eigen momentjes hebben![]()
Gelukkig zegt de duidelijkheid van de streep niets over het aantal kindjes in je buik![]()
Hier kreeg ik van alle kanten te horen dat het er vast twee waren.. ik werd daar echt zenuwachtig van..Zijn er veel meerlingen in jullie familie?
Schudden voor gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |