abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151421000
ja en voor in de doek ook fijn! mijnesen hadden in de doek vaak ook een (dik) vest aan. zat veel beter dan een jasje.
:)
pi_151421135
Vraag: ik mis bij de maxi cosi de onderste gordelbeschermer (bij de beentjes zeg maar). Kan het zonder of zit de baby beter met dat ding? Dan ga ik een setje bestellen nog!
  maandag 6 april 2015 @ 16:44:06 #205
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_151421227
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 16:41 schreef silliegirl het volgende:
Vraag: ik mis bij de maxi cosi de onderste gordelbeschermer (bij de beentjes zeg maar). Kan het zonder of zit de baby beter met dat ding? Dan ga ik een setje bestellen nog!
Dat ding bleef er nooit fatsoenlijk omheen zitten. Na vele irritaties besloten dat het eigenlijk weinig toevoegt en aan de kant gemikt.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_151421259
volgens mij voegt dat ding niet zoveel toe qua steun of stevigheid. hij draaide hier altijd om :')
  maandag 6 april 2015 @ 16:45:28 #207
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151421265
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 16:41 schreef silliegirl het volgende:
Aangezien je geen zomerbaby krijgt:niet nodig. Als het warm is in de zomer en je kindje draagt korte kleding vond ik het wel fijn.
pi_151421282
Stippel, kijk dat bekkie nou. *;

Oe, B&J. Er zijn er maar weinig die ik niet lekker vind. Alleen de chunky monkey sla ik over. Sowieso is ijs een enorme craving. Al vallen de nieuwe Oreo Magnums erg tegen. :P

Ik hoor het al, ik moet binnenkort gewoon naar de Zara omdat ik dat vestje écht nodig heb. :Y
En als ik de 3-6 maanden neem dan gok ik dat ze met de herfst/winter het toch zeker aan moet kunnen. :7
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  maandag 6 april 2015 @ 16:47:12 #209
259886 pessie
pi_151421312
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 16:46 schreef Krisvc het volgende:

Oe, B&J. Er zijn er maar weinig die ik niet lekker vind. Alleen de chunky monkey sla ik over. Sowieso is ijs een enorme craving. Al vallen de nieuwe Oreo Magnums erg tegen. :P

Ik hoor het al, ik moet binnenkort gewoon naar de Zara omdat ik dat vestje écht nodig heb. :Y
En als ik de 3-6 maanden neem dan gok ik dat ze met de herfst/winter het toch zeker aan moet kunnen. :7
3-6 maanden was mijn kind met 4 maanden zo ongeveer uit. Ik zou net een maatje groter nemen. Waarschijnlijk past het dan de hele herfst.
pi_151421346
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 16:46 schreef Krisvc het volgende:

eentje? :o je hebt er minstens twee nodig hoor, eentje erbij voor als die ander in de was zit xD :Y
pi_151421382
Maatje groter, check. Reserve voor als eerste in de was zit, hmm, man zo even paaien. *O*
pi_151421469
Zara valt klein, is mijn ervaring.

BJ cravings.. Ach.. Dat is tenminste normaler dan de yakultcraving die ik van de week had. :{w
pi_151421527
yakultcraving :D huuu hahaha
pi_151421528
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 16:45 schreef pessie het volgende:

[..]

Aangezien je geen zomerbaby krijgt:niet nodig. Als het warm is in de zomer en je kindje draagt korte kleding vond ik het wel fijn.
Tegen de tijd dat het zomer is zie ik t wel! Thanks voor de info! :)

Ik heb nu alle kinderwagen dekentjes/bekleding in de was zitten. Kan het allemaal schoon opgeslagen worden tot het nodig is O+ .

Het voelt wel heel maf om al wat dingen in huis te hebben; ben nu 9 wk 3 dgn en ik maak me stiekem best wat zorgen om de echo van as. Donderdag, ondanks dat met 6,6 wkn alles prima was en er volgens de gyn "perfect" uitzag. In de tussentijd ook geen spatje bloed gezien en mijn buik groeit, maar toch ongerust...
pi_151421595
ohja ik moet nog een afspraak maken voor de termijnecho :') leuk zo'n paasweekend ertussen en zulks. hopelijk kunnen ze me er tussen schuiven komende week en anders bel ik wel een andere echopraktijk.
pi_151421686
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 16:54 schreef mignonne het volgende:
yakultcraving :D huuu hahaha
Ooh dat gevoel als je eindelijk de smaak van je craving proeft: beter dan seks. :9
pi_151421719
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 16:56 schreef mignonne het volgende:
ohja ik moet nog een afspraak maken voor de termijnecho :') leuk zo'n paasweekend ertussen en zulks. hopelijk kunnen ze me er tussen schuiven komende week en anders bel ik wel een andere echopraktijk.
Zelf doen is zeker onmogelijk?
  maandag 6 april 2015 @ 17:01:03 #218
259886 pessie
pi_151421723
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 16:54 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat het zomer is zie ik t wel! Thanks voor de info! :)

Ik heb nu alle kinderwagen dekentjes/bekleding in de was zitten. Kan het allemaal schoon opgeslagen worden tot het nodig is O+ .

Het voelt wel heel maf om al wat dingen in huis te hebben; ben nu 9 wk 3 dgn en ik maak me stiekem best wat zorgen om de echo van as. Donderdag, ondanks dat met 6,6 wkn alles prima was en er volgens de gyn "perfect" uitzag. In de tussentijd ook geen spatje bloed gezien en mijn buik groeit, maar toch ongerust...
Ik vind het heel logisch dat je je wat dat betreft wat zorgen maakt :* . Ik zie nog steeds op tegen elke echo, en ik voel mijn kind veel bewegen. Jij zit wat dat betreft nog in een soort niemandsland, wel duidelijk zwanger (immers, je wordt dikker), maar je voelt nog niets. Wel weer een mooi plaatje posten donderdag he!?
Was vanmorgen zelfs bang toen ik niet direct het hartje zag :') Kind had zich serieus een paar minuten ervoor nog flink laten voelen...
  maandag 6 april 2015 @ 17:03:48 #219
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151421804
Oh, Zara is echt geweldig! Voor mijzelf ben ik er wel redelijk uitgeshopt, maar 't kinderspul is echt fantastisch, en ik vind het echt niet duur. Ik ben echt kritisch met (kinder)kleding, maar met Zara kan het niet snel mis gaan. Jammer genoeg begint de leuke collectie pas vanaf ca. maat 62, hoewel dat dan weer wel redelijk klein valt. Ik vind het ook wel lastig met vestjes enzo hoor. 't kan in juli weken lang heel warm zijn, maar het kan ook 18 graden zijn. En is je baby een koukleum of juist niet...
Maar 1 zo'n vestje zou ik zeker kopen, Kris! En Zara valt klein uit, een maat kleiner ongeveer. 3-6 maanden is maat 68, maar dat valt ongeveer als maat 62.

Tot nu toe mijn Zara aankopen: :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_151421814
quote:
11s.gif Op maandag 6 april 2015 17:00 schreef Limone het volgende:

[..]

Zelf doen is zeker onmogelijk?
zelf termijn stellen wordt hem idd niet. En nja anders ga ik of een week later, of ze houden de eerste termijn aan. ook goed.
pi_151421845
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:03 schreef Mariposas het volgende:
Oh, Zara is echt geweldig! Voor mijzelf ben ik er wel redelijk uitgeshopt, maar 't kinderspul is echt fantastisch, en ik vind het echt niet duur. Ik ben echt kritisch met (kinder)kleding, maar met Zara kan het niet snel mis gaan. Jammer genoeg begint de leuke collectie pas vanaf ca. maat 62, hoewel dat dan weer wel redelijk klein valt. Ik vind het ook wel lastig met vestjes enzo hoor. 't kan in juli weken lang heel warm zijn, maar het kan ook 18 graden zijn. En is je baby een koukleum of juist niet...
Maar 1 zo'n vestje zou ik zeker kopen, Kris! En Zara valt klein uit, een maat kleiner ongeveer. 3-6 maanden is maat 68, maar dat valt ongeveer als maat 62.

Tot nu toe mijn Zara aankopen: :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk spul!
pi_151421984
Ik ben echt zo makkelijk te overtuigen ook. Het gaat van een vestje, naar twee vestjes, naar "Hee, als ik meer dan 50 euro bestel is er gratis verzending, dat is nog maar een tientje erbij. En wat is nou een tientje?!"

:')

Even kijken of ik een paar uurtjes kan overwerken deze week.
pi_151422143
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:09 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben echt zo makkelijk te overtuigen ook. Het gaat van een vestje, naar twee vestjes, naar "Hee, als ik meer dan 50 euro bestel is er gratis verzending, dat is nog maar een tientje erbij. En wat is nou een tientje?!"

_O-
dat wordt de best geklede baby van NL *O* ik hoor het al :+
pi_151422415
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 17:04 schreef mignonne het volgende:

[..]

zelf termijn stellen wordt hem idd niet. En nja anders ga ik of een week later, of ze houden de eerste termijn aan. ook goed.
Gehehe, bij de vierde laat je die hele termijnecho maar zitten.. :P
pi_151422590
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 17:20 schreef Limone hget volgende:

[..]

Gehehe, bij de vierde laat je die hele termijnecho maar zitten.. :P
psieeees dan geloof ik wel dat ie ongeveer na 40 weken komt :+

nee maar serieus, ik heb nu een echo gehad bij 9+4 en dat klopte precies. officieel moet een termijnecho tussen 10 en 12 weken gedaan worden en dan zo dicht mogelijk bij de 10 weken. nja goed, in dit geval scheelt het 3 dagen :') ik geloof niet dat ik straks ineens een volle week opschuif zeg maar.
pi_151422906
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:09 schreef Krisvc het volgende:

:D
Schudden voor gebruik
pi_151428693
Ha volgens mij doet mn buik wat :D mn darmen komen ietsje omhoog s avonds. Fijn, zo'n vetbult die nog even extra vooruit wordt geduwd :+

Oeh, en ik heb vandaag samen met de meisjes even geluisterd naar Blob ♡ zo schattig die reacties.
en morgen moet k met de dames naar de kinderarts. Kan ik eens bespreken hoe zij denkt over bloedafname na de geboorte van deze baby. Voor de verloskundige was het iig geen punt.
pi_151440359
Oh druk paasweekend is weer voor bij.. Nu een dag werken. Ben benieuwd, kon mijn bed echt nog niet uitkomen....

Heb wel bijgelezen, maar ik doe even een algemene :* voor iedereen die het nodig heeft!

Hier vandaag wisseldag! 15 weken!! *O* Nog 4 nachtjes en we mogen weer spieken bij spruit!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 7 april 2015 @ 08:30:31 #229
259886 pessie
pi_151440728
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 20:19 schreef mignonne het volgende:
Ha volgens mij doet mn buik wat :D mn darmen komen ietsje omhoog s avonds. Fijn, zo'n vetbult die nog even extra vooruit wordt geduwd :+

Oeh, en ik heb vandaag samen met de meisjes even geluisterd naar Blob ♡ zo schattig die reacties.
en morgen moet k met de dames naar de kinderarts. Kan ik eens bespreken hoe zij denkt over bloedafname na de geboorte van deze baby. Voor de verloskundige was het iig geen punt.
:D komt wel omdat je baarmoeder groter wordt :7
Wat denk je dat de arts zal zeggen? Lijkt mee dat dit best handig is in jullie geval.

Joyce, Jullie gaan kijken wat het wordt?

Bluh, rot geslapen, bleef maar met mijn hoofd in het ziekenhuis dwalen. Hoe rustig ik er steeds onder was, hoe gestrest ik er nu over ben sinds ik gisteren die verloskamer binnen liep voor de ctg.
pi_151440948
Leuk mignonne, kinderen die het zo bewust meemaken. Lijkt mij heel bijzonder!

Ach pessie. Ik zou nu een hele flauwe grap kunnen maken, maar toch niet. Heb je voldoende afleiding? Nog een paar weekjes! :*
pi_151441507
ik kom me hier ook voorzichtig melden nadat we tijdens de paasdagen hebben kunnen wennen aan het idee :D
pi_151441542
Welkom Bloes! En gefeliciteerd!
pi_151441577
Welkom *O* gefeliciteerd met je paasei O+ :s)
  dinsdag 7 april 2015 @ 09:45:50 #234
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_151441943
Bloes welkom en gefeliciteerd!!!
En Mignonne ook gefeliciteerd lees ik!!!
*O* voor nieuwe aanwas.

En een dikke :* voor Pessie.

Hier de paasdagen overleefd met elke avond zure oprispingen elke avond en een nieuwe liefde voor Gaviscon. Maar vandaag begon het vanochtend al met zuur en is er ook misselijkheid bij gekomen. :{ :r
Boterham eten helpt niet, dus maar hopen dat het toch over gaat. Ik ben niet zo van het ziekmelden dus ik hou het nog maar even stug vol vandaag. Toch maar even beter opletten met eten. Al die eieren dit weekend waren vast niet goed voor mij maag. Heeft er nog iemand andere tips tegen misselijkheid?

Ondertussen is onze dame heel beweeglijk en lekker druk geweest dit weekend. Ook nog een hele grote Action boodschappentas met meisjeskleertjes gekregen van mijn nicht (en kruiken met zak en dekentje en een buikband). Met allerlei lieve en leuke jurkjes en pakjes van merken waar ik nog niet eens naar gezocht heb ivm het prijskaartje. :X Maar zeker meer dan welkom. Tijd om de kledingkast in te gaan ruimen en alles op maat te sorteren zodat ik zelf ook wat kan gaan shoppen. O+
Verder ook heel goed gebruik gemaakt van de Mazzel dagen bij Prenatal vorig weekend. Dus hele happy hormones hier. :s)
Nog 16 weken... :X
Oost west, mij best.
pi_151442083
Welkom bloes! Gefeliciteerd! Balen van je maagzuur zomerzon. Bij mij hielp Maalox altijd goed. Gaviscon vond ik zo goor :'). Geen tips verder behalve beetje opletten wat je eet. Niet te vet, niet te spicey.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151442188
welkom bloes!

En pessie, ik kan me voorstellen dat het door blijft werken!

Ik heb ook belabberd geslapen. Moest een aantal keer plassen, en de duutser flikte het om precies als ik bijna weer in slaap viel te gaan snurken. Elke keer weer. En daar werd ik zo wakker van dat ik uiteindelijk een uur heb liggen lezen... -O-
pi_151442358
Welkom Bloes *O*

(hoe raar is het om niet meer de laatste op de lijst te zijn! :o )
pi_151442909
Welkom Bloes! (Ik voorzie verwarring met Bloes en Bloesem :'))

Zomer, leuk is dat he, zo'n enorme tas met kleertjes!

Pessie, het is ook allemaal lastig natuurlijk. :* Vandaag geen metingen ofzo toch? Even een dagje niks?

Hier vandaag 27 weken. Ik vind het ineens zo snel gaan. Waar is het tweede trimester gebleven? Daar zat ik toch pas net in?
Kleine dame is lekker actief. Speelt graag ribbetje-tik. Heb wel het idee dat ze voornamelijk overdwars ligt. Kan dat nu nog?

En lange dag vandaag. Door mijn vergiethoofd maak ik vandaag noodgedwongen een dag van 9 uur. Heb nu al geen zin meer. :7
pi_151443436
het borrelt in mijn buik...nu heb ik geen idee of het de baby is, of de koffie. Ik kan niet wachten tot ik de baby echt duidelijk kan voelen, nu denk ik steeds dat ik wellicht iets voel maar weet ik het niet zeker...
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:15:02 #240
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151443720
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 10:33 schreef Krisvc het volgende:

En lange dag vandaag. Door mijn vergiethoofd maak ik vandaag noodgedwongen een dag van 9 uur. Heb nu al geen zin meer. :7
Ach, dat komt mooi uit na al die Zara aankopen, toch! :P

Jagär, zou heel goed de baby kunnen zijn, rond jouw termijn voelde ik het voor het eerst heel duidelijk. Maar ik heb het daarvoor nooit zeker geweten met die borrels, aangezien ik toen nog best last had van m'n darmen.

Tassen met kleertjes heb ik ook gehad... Maar heel weinig uitgehaald, ik ben heel kritisch en de smaak van een ander is niet altijd mijn smaak. Plus als het ook maar een beetje vlekken heeft, hoeft het ook niet van mij. Een beetje verwassen HEMA truitje vind ik sowieso niet echt de moeite waard. Voel me daar wel een beetje lullig over, maar ja... Inmiddels heb ik al vrij uitgebreid overal mijn mening geventileerd, ik denk dat niemand me meer kleertjes durft te geven. :+
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:16:54 #241
259886 pessie
pi_151443771
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:46 schreef Limone het volgende:
Leuk mignonne, kinderen die het zo bewust meemaken. Lijkt mij heel bijzonder!

Ach pessie. Ik zou nu een hele flauwe grap kunnen maken, maar toch niet. Heb je voldoende afleiding? Nog een paar weekjes! :*
Nu ben ik benieuwd :') Waarschijnlijk de "er-is-er-nog-nooit-1-blijven-zitten" variant? :P
Ik vind het gewoon zo stom, het lukte me steeds heel goed om alles te relativeren en nu het echt dichtbij komt (en die gyn van gisteren echt niet meewerkte in geruststellen) begin ik doodsbang te worden. Ik moet het maar proberen te bespreken met mn eigen gyn, maar volgens mij staat er maar een kwartier in de agenda en daarin moet groei, navelstreng, bloeddruk en mogelijke inleiding bekeken/besproken worden. Ben een beetje bang dat we niet toekomen aan het thema angst voor het ziekenhuis. -O- .

Bloesem en bloes :D ik vind em leuk.
Bloes, van harte gefeliciteerd! *O*

Jagar, als het je baby is wordt het steeds sterker, langzamerhand zul je het echt herkennen en achteraf kun je meestal pas zeggen "heej, dat was de baby dus EChT"!

Zomerzon wat lief van je nicht. En geld uitgeven aan kleding voor je kindje wordt langzamerhand steeds makkelijker ;) Op een gegeven moment kom je er gewoon achter wat jij wel de moeite waard vind en wat niet.

Kris, ribbetje tik :7 . En *O* voor het derde trimester!
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:19:17 #242
259886 pessie
pi_151443820
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Jagär, zou heel goed de baby kunnen zijn, rond jouw termijn voelde ik het voor het eerst heel duidelijk. Maar ik heb het daarvoor nooit zeker geweten met die borrels, aangezien ik toen nog best last had van m'n darmen.

Tassen met kleertjes heb ik ook gehad... Maar heel weinig uitgehaald, ik ben heel kritisch en de smaak van een ander is niet altijd mijn smaak. Plus als het ook maar een beetje vlekken heeft, hoeft het ook niet van mij. Een beetje verwassen HEMA truitje vind ik sowieso niet echt de moeite waard. Voel me daar wel een beetje lullig over, maar ja... Inmiddels heb ik al vrij uitgebreid overal mijn mening geventileerd, ik denk dat niemand me meer kleertjes durft te geven. :+
Ik vind vlekken en verwassen ook niets. Maar ik kreeg best veel de eerste anderhalf a 2 jaar en dan kocht ik dingen die ik echt leuk vond ernaast. Al met al was ik dan geen ¤300 per maand/kwartaal kwijt uitsluitend voor kleertjes, en had ik ook kleertjes die echt mijn smaak waren.
pi_151443868
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:16 schreef pessie het volgende:

[..]

Nu ben ik benieuwd :') Waarschijnlijk de "er-is-er-nog-nooit-1-blijven-zitten" variant? :P
Ik vind het gewoon zo stom, het lukte me steeds heel goed om alles te relativeren en nu het echt dichtbij komt (en die gyn van gisteren echt niet meewerkte in geruststellen) begin ik doodsbang te worden. Ik moet het maar proberen te bespreken met mn eigen gyn, maar volgens mij staat er maar een kwartier in de agenda en daarin moet groei, navelstreng, bloeddruk en mogelijke inleiding bekeken/besproken worden. Ben een beetje bang dat we niet toekomen aan het thema angst voor het ziekenhuis. -O- .

Nee iets in de trant van: 'denk aan je bloeddruk!' :') ;(

Als jij over je angst wil praten is daar echt wel tijd voor. Dan duurt het maar vijf minuten langer, hoor. :{w
pi_151443915
Verwassen kleertjes gebruik ik voor KDV en als pyjama. Met vlekken gooi ik inderdaad weg.
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:23:48 #245
259886 pessie
pi_151443917
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:21 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee iets in de trant van: 'denk aan je bloeddruk!' :') ;(

Als jij over je angst wil praten is daar echt wel tijd voor. Dan duurt het maar vijf minuten langer, hoor. :{w
:D
Goed punt!
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:25:04 #246
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151443949
Pessie, ik zou even van te voren bellen en aangeven dat je dat thema echt besproken wilt hebben. En dat je een kwartier wat krap vindt. Mogelijk kunnen ze daar dan rekening mee houden met de tijdsplanning.
pi_151444062
quote:

[..]

_O- hahahaha :D
pi_151444133
Pessie wat Limone zegt, dan duurt het maar 5 minuten langer. En als je na die 5 minuten niet voldoende gerustgesteld bent, dan wordt er maar een nieuwe afspraak voor je gemaakt morgen, (dubbel consult!!) waarin de tijd voor je wordt genomen om alles met je door te nemen net zo lang tot jij met een, naar-omstandigheden-tevreden en gerust gevoel weg kunt.

Trust me, niks is vervelender dan iemand die zich zorgen maakt niet gerust kunnen stellen, daar willen ze echt wel tijd en moeite in steken. Dat geldt voor verloskundigen maar dat geldt zeker ook voor gynaecologen/artsen. Misschien nog wel meer gezien de ernst van zaken waarmee zij te maken krijgen.
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:46:29 #249
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151444427
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 07:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh druk paasweekend is weer voor bij.. Nu een dag werken. Ben benieuwd, kon mijn bed echt nog niet uitkomen....

Heb wel bijgelezen, maar ik doe even een algemene :* voor iedereen die het nodig heeft!

Hier vandaag wisseldag! 15 weken!! *O* Nog 4 nachtjes en we mogen weer spieken bij spruit!
Ik heb vandaag ook wisseldag (19 weken) *O* en wij gaan over 3 nachtjes spieken!

Welkom Bloes *O*

Jagar, ik slaap inmiddels al jaren met oordopjes vanwege snurkende man naast me, idee?

Pessie :* Probeer je angst toch echt te bespreken, dan duurt het maar wat langer.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:49:02 #250
259886 pessie
pi_151444467
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:32 schreef mignonne het volgende:
Pessie wat Limone zegt, dan duurt het maar 5 minuten langer. En als je na die 5 minuten niet voldoende gerustgesteld bent, dan wordt er maar een nieuwe afspraak voor je gemaakt morgen, (dubbel consult!!) waarin de tijd voor je wordt genomen om alles met je door te nemen net zo lang tot jij met een, naar-omstandigheden-tevreden en gerust gevoel weg kunt.

Trust me, niks is vervelender dan iemand die zich zorgen maakt niet gerust kunnen stellen, daar willen ze echt wel tijd en moeite in steken. Dat geldt voor verloskundigen maar dat geldt zeker ook voor gynaecologen/artsen. Misschien nog wel meer gezien de ernst van zaken waarmee zij te maken krijgen.
Op zich heeft ze me wel echt laten weten dat ze het belangrijk vind de tijd te nemen en dat ze wat dat betreft de tijdplanning van het secretariaat niet zo belangrijk vind. Ik geloof dat ik wat te sociaal ben, vind het vervelend als degene na mij extra lang moet wachten omdat ik "loop te zeuren" :') .
Het lastige is gewoon dat ik er zo vaak kom en dat ik niet altijd mijn gyn zie (wat logisch is, zij mag ook wel eens vrij) en dat ik daardoor heel erg onzeker raak. De ene ziet alleen het deel "dysmatuur" en de andere ziet alleen het deel "hoge bloeddruk", dus iedereen doet alsof er niets aan de hand is, terwijl mijn eigen gyn zich wel zorgen maakt en uitkijkt naar het einde van de zwangerschap. Wie moet ik nou geloven dan?
pi_151444856
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:49 schreef pessie het volgende:

[..]

Op zich heeft ze me wel echt laten weten dat ze het belangrijk vind de tijd te nemen en dat ze wat dat betreft de tijdplanning van het secretariaat niet zo belangrijk vind. Ik geloof dat ik wat te sociaal ben, vind het vervelend als degene na mij extra lang moet wachten omdat ik "loop te zeuren" :') .
Het lastige is gewoon dat ik er zo vaak kom en dat ik niet altijd mijn gyn zie (wat logisch is, zij mag ook wel eens vrij) en dat ik daardoor heel erg onzeker raak. De ene ziet alleen het deel "dysmatuur" en de andere ziet alleen het deel "hoge bloeddruk", dus iedereen doet alsof er niets aan de hand is, terwijl mijn eigen gyn zich wel zorgen maakt en uitkijkt naar het einde van de zwangerschap. Wie moet ik nou geloven dan?
Dat ís ook lastig en dat blijf je houden met verschillende zorgverleners; meerdere meningen.
Maar voel je vooral niet te schuldig naar andere mensen toe. Als het uitloopt is dat niet jouw probleem. Natuurlijk kun je je consult normaal invullen. Voor een huisarts is het (terecht!) ook niet fijn als je 16 klachten opspaart en in 1 consult probeert te bespreken. Maar in jouw geval is er echt niets mis mee als er de tijd genomen wordt om je onzekerheden te bespreken en je hopelijk gerust te stellen.
pi_151445131
Oh pessie, wat de anderen zeggen: maak dat alsjeblieft bespreekbaar! Ik zit met alle liefde een uur langer in de wachtkamer als dat inhoudt dat een andere zwangere zorg krijgt die ze nodig heeft op dat moment, omdat ik er vanuit ga dat ze mij die zorg ook bieden wanneer ik dat nodig heb.
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:18:14 #253
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_151445149
quote:

[..]

Ik ben ook heel kritisch qua kleding hoor. Mijn schoonmoeder en schoonzus durven ook niks te kopen zonder dat ik het goedkeur. Ook duidelijk geventileerd inderdaad. >:)
Ik pak er ook alleen uit wat ik leuk vind en gelukkig heeft zij ook 2 stoere meiden en ook geen roze roze smaak. Maar er zaten inderdaad ook dingen met vlekken bij. Waarop mijn moeder zei dat ze die er wel uit kon krijgen. Dat worden dan de kleren voor als schoonmoeder ooit eens de oppas heeft. Die roken namelijk binnen. Niet als het kleinkind er is, maar die lucht blijft toch altijd hangen. (Ook 1 van de redenen dat onze dochter daar niet vaak zal komen logeren, zeker niet in het eerste levensjaar. }:| )
Oost west, mij best.
pi_151445186
Uit tassen met kleertjes haal ik meestal alleen de rompers, daar kun je er niet genoeg van hebben en daarvan vind ik een tikje verwassen niet erg. Verder ook hier een vrij uitgesproken smaak, dus voor ons wordt sowieso zelden iets gekocht. Mijn sm doet het wel eens, maar overlegt dan wel eerst, heel fijn :)
pi_151445213
Ik ben hier al zo lang niet meer geweest, dat ik niet eens meer durf te reageren :@
Maar nu ik een aantal vertrouwde gezichten zie toch over de streep.

Zwanger dus, van nummer 3 O+

ETA 16 oktober (haaaaai Pinq :W )
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_151445238
oh moeilijk over kleding, check :Y)
Afgelopen jaren hebben we het moeten doen met alle krijgers en zulks. Waar we héél blij mee waren overigens hoor. Maar goed, ik ben wel weer heel blij dat ik straks mn eigen kritische smaak er weer op los kan laten :7

Als het een jongetje is dan wordt het nog wat :') ik vind bijna niks leuk xD

De hele school is ook op de hoogte nu *O* oudste heeft t om half 9 even over het schoolplein geroeptoeterd :') :D werd gelijk gefeliciteerd door wat andere moeders haha, erg lief <3
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:22:04 #257
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151445250
Ik ben niet zo moeilijk geloof ik, zeker niet met kleertjes (tenzij vies, maar dan was ik het en check ik nog eens). Ik heb veel meer moeite met 'blijvende' spulletjes krijgen die ik niet zo leuk of geschikt vind :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_151445253
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Estrys het volgende:
Ik ben hier al zo lang niet meer geweest, dat ik niet eens meer durf te reageren :@

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
O+ hč hč, t duurt even maar dan heb je ook wat :D
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:23:01 #259
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151445265
Wat leuk Estrys *O* *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:23:02 #260
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151445266
quote:

Nou ik las zoiets op iemands facebook :D :o *O* gefeliciteerrrd *O*
En we gaan voor die datumtweeling dus he :7
pi_151445268
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef mignonne het volgende:
oh moeilijk over kleding, check :Y)
Afgelopen jaren hebben we het moeten doen met alle krijgers en zulks. Waar we héél blij mee waren overigens hoor. Maar goed, ik ben wel weer heel blij dat ik straks mn eigen kritische smaak er weer op los kan laten :7

Als het een jongetje is dan wordt het nog wat :') ik vind bijna niks leuk xD

De hele school is ook op de hoogte nu *O* oudste heeft t om half 9 even over het schoolplein geroeptoeterd :') :D werd gelijk gefeliciteerd door wat andere moeders haha, erg lief <3
Haha, dat deed mijn oudste ook ja :D O+
pi_151445275
Gefeliciteerd Estrys! :)
pi_151445278
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:22 schreef pinquit het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk geloof ik, zeker niet met kleertjes (tenzij vies, maar dan was ik het en check ik nog eens). Ik heb veel meer moeite met 'blijvende' spulletjes krijgen die ik niet zo leuk of geschikt vind :')
ja ohja. Dat idd wel, die zoek ik zelf uit, klaar. :P

Maar kleertjes mja. In die doorgeefzakken van B's nicht zaten soms ook echt dingen waarvan ik dacht my god?? waarom geef je dit door? Grote Chocomel-vlekken erin, gaten erin, dingen die kapot waren knoop eraf ofzo. Mja eh leuk maar tnx but no tnx?
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:23:48 #264
56471 pinquit
oh my lama!
pi_151445285
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef mignonne het volgende:

O+ O+ O+
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:24:45 #265
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151445317
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:23 schreef mignonne het volgende:
Maar kleertjes mja. In die doorgeefzakken van B's nicht zaten soms ook echt dingen waarvan ik dacht my god?? waarom geef je dit door? Grote Chocomel-vlekken erin, gaten erin, dingen die kapot waren knoop eraf ofzo. Mja eh leuk maar tnx but no tnx?
dat is hier in de omgeving ook, alles doorgeven maar echt wat een crap zit daar bij.. :')
Soms is het net alsof ze de verkeerde zak hebben gegeven en de goede spullen in de vuilnisbak zit.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:27:02 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_151445361
quote:

hey, wat leuk! Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_151445362
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:24 schreef Moppert het volgende:

[..]

dat is hier in de omgeving ook, alles doorgeven maar echt wat een crap zit daar bij.. :')
Soms is het net alsof ze de verkeerde zak hebben gegeven en de goede spullen in de vuilnisbak zit.
En dan ook nog zeggen 'Wat je niet wil hebben wil ik graag terug'

Ehm, okeeeee :')
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:27:24 #268
105850 Fuente
mamamuts
pi_151445372
Gefeliciteerd Estrys *O*

Kleding, wij krijgen veel, wat ik niet mooi vind doe ik weg en kringloop enzo. Zelf kopen is toch het fijnst, maar soms zitten er ook pareltjes tussen gekregen spul O+

Hier vandaag een dagcurve. Wat een gedoe! Maar voor een goed doel dus mja.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:27:25 #269
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151445373
Gefeliciteerd Estrys! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_151445383
Gefeliciteerd Estrys! :)
pi_151445391
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef L-E het volgende:

[..]

en dan de hele zak teruggeven
pi_151445404
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef Estrys het volgende:

[..]

en dan de hele zak teruggeven
Met je eigen troep er ook nog bij gestopt O+
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:28:48 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_151445412
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef Fuente het volgende:
Gefeliciteerd Estrys *O*

Kleding, wij krijgen veel, wat ik niet mooi vind doe ik weg en kringloop enzo. Zelf kopen is toch het fijnst, maar soms zitten er ook pareltjes tussen gekregen spul O+

Hier vandaag een dagcurve. Wat een gedoe! Maar voor een goed doel dus mja.
ik wil straks wel een fotootje in het blaadjespakje O-)
disclaimer
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:29:38 #274
105850 Fuente
mamamuts
pi_151445439
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik wil straks wel een fotootje in het blaadjespakje O-)
Geen probleem 8-)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_151445444
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef Fuente het volgende:

Nou dat! We putten nu al een jaar uit een tas vol petit bateau. :D

Succes met je dagcurve..
pi_151445468
Welkom Estrys en bloes!

Pessie, wat de anderen al zeggen, bespreek dit! En dan wacht de volgende maar iets langer hoor. Je weet dat afspraken in het ziekenhuis kunnen uitlopen en juist dit stukje zorg is heel belangrijk! Je bent niet alleen je bloeddruk en dymaturiteit maar ook Pessie!

Hier vanavond informatie avond in het ziekenhuis, ik ben erg benieuwd. En morgen weer groeiecho, ben benieuwd of de kleine nog steeds zo ver voor loopt.
En ik geniet weer volop van alle bewegingen van de kleine, hij ligt weer anders en is daardoor veel makkelijker te voelen!
pi_151445475
Dank jullie voor het warme welkom O+
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:31:19 #278
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_151445483
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef L-E het volgende:

[..]

hahah ja precies _O- _O-
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_151445563
quote:

Gefeliciteerd! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:41:26 #280
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_151445695
Petit Bateau? Yuck, vreselijk vind ik dat spul! Veel te zoete plaatjes. Mijn schoonzus is er dol op, gezien al die kledingstukken die er in zaten. Misschien moet ik de zakken ook maar langs Fok laten gaan. _O-
Er zaten gelukkig ook leuke dingen tussen hoor, o.a. een super vestje van Zara.

Oh en mignonne, een jongen? forget it, je kunt je vriend alvast hier aanmelden. :Y)

Ik vind jongenskleding ook wel lastig, ik vind het vooral jammer dat ik niet van die schattige bloemetjesprintjes kan kopen, ook voor lakentjes enzo. Nja, kan wel, maar toch maar niet. En ook als je dan op websites kan selecteren op geslacht je ziet: Meisjes (9826548 artikelen) , jongens (300 artikelen). -O-
pi_151445723
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:41 schreef Mariposas het volgende:
Petit Bateau? Yuck, vreselijk vind ik dat spul! Veel te zoete plaatjes. Mijn schoonzus is er dol op, gezien al die kledingstukken die er in zaten. Misschien moet ik de zakken ook maar langs Fok laten gaan. _O-
Er zaten gelukkig ook leuke dingen tussen hoor, o.a. een super vestje van Zara.

Oh en mignonne, een jongen? forget it, je kunt je vriend alvast hier aanmelden. :Y)

Ik vind jongenskleding ook wel lastig, ik vind het vooral jammer dat ik niet van die schattige bloemetjesprintjes kan kopen, ook voor lakentjes enzo. Nja, kan wel, maar toch maar niet. En ook als je dan op websites kan selecteren op geslacht je ziet: Meisjes (9826548 artikelen) , jongens (300 artikelen). -O-
hahaha _O-
als het zo is zal k de site aan hem doorgeven O+

Ik moet zeggen dat het me wel echt heel erg leuk lijkt, een meidengezin O+ ik ben heel benieuwd.
pi_151445728
Ik heb echt geen moeite met jongenskleding. Het is een beetje voertuigen en schreeuwerige teksten ontwijken, maar als je weet waar je zijn moet is er echt Veel Leuks te vinden!
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:46:57 #283
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_151445813
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:42 schreef mignonne het volgende:

[..]

hahaha _O-
als het zo is zal k de site aan hem doorgeven O+

Ik moet zeggen dat het me wel echt heel erg leuk lijkt, een meidengezin O+ ik ben heel benieuwd.
Ik ben 1 van drie meiden, in onze omgeving vond iedereen het altijd geweldig, drie meiden. En ikzelf en m'n ouders ook, maarja, denk ook niet dat we hadden gezegd: jammer van die ene jongen... :P
pi_151445857
Estrys gefeliciteerd *O*
pi_151445907
Oh ja! Kom maar door hoor met die zak Petit Bateau! En met alle voertuigprints. Love it! O+
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:53:25 #286
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_151445986
estrys! Wat leuk! Gefeliciteerd!!
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:55:14 #287
105850 Fuente
mamamuts
pi_151446039
Die site _O- Net even aan vriend doorgestuurd. Hier een derde meisje op komst en ik vind het geweldig. Een meidengezin lijkt me superleuk. En aangezien we hierna denk ik wel klaar zijn komt er ook geen jongen bij.
Sara
Merel
Ukje
pi_151446100
Estrys! Leuk joh... (ik zat van de week al te denken hoe je Fok-naam ook al weer was... :') ) *O* Weer zo'n knapperd erbij!

Fuente, succes met de curve. (suikers of iets anders? heb het effe gemist, sorry).

Ik ben blij dat pasen klaar is, geen chocolade en lekkere broodjes verleidingen meer overal :')
  dinsdag 7 april 2015 @ 13:02:11 #289
259886 pessie
pi_151446226
Estrys van harte gefeliciteerd! *O*

Hier nu al een gemengd gezin, dus wat dat betreft maakt het niet zoveel meer uit :7

Ik fijn dat je je mini nu weer beter voelt.

Fuente, heb je last van zwangerschapsdiabetes? En 3 meiden klinkt ook heel leuk O+ Ik wilde vroeger altijd een volledig jongensgezin, leek me prachtig, maar ben nu ik ook een meisje heb toch overstag dat meisjes net zo leuk zijn. Alhoewel anders :P

Ik zal het morgen allemaal bespreken. Dank jullie voor de tips.

Oef lijnloos, dat is wel heftig ja. Wel lekker kunnen genieten van de Paasdagen? Zag dat jullie druk zijn met de babykamer O+
pi_151446430
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:55 schreef Fuente het volgende:
Die site _O- Net even aan vriend doorgestuurd. Hier een derde meisje op komst en ik vind het geweldig. Een meidengezin lijkt me superleuk. En aangezien we hierna denk ik wel klaar zijn komt er ook geen jongen bij.
O+
leuk zeg!

Nja we krijgen nu wel van een aantal mensen te horen dat het vást een jongen is nu, of dat een jongen "nu wel héél erg leuk zou zijn". :') Zo van, na 2 meiden wil je wel eens wat anders. Euhm nou niet per se. Ik ga voor gezond kind, maar als ik het echt 100% voor het zeggen had, dan zou k een meisje erbij wel erg leuk vinden. Betekent niet dat k minder blij zou zijn/minder zou houden van een zoon, maar gewoon, het idee van hoe je gezin dan is samengesteld enzo.

Als t aan mij ligt doen we een Robert ten Brinkje zeg maar :P geloof alleen dat lief het na deze wel genoeg vond :+
pi_151446467
Hier de derde knul in aantocht. We hadden niks anders verwacht :D
En de buitenwereld eigenlijk ook niet :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 7 april 2015 @ 13:15:38 #292
105850 Fuente
mamamuts
pi_151446664
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:08 schreef mignonne het volgende:

[..]

O+
leuk zeg!

Nja we krijgen nu wel van een aantal mensen te horen dat het vást een jongen is nu, of dat een jongen "nu wel héél erg leuk zou zijn". :') Zo van, na 2 meiden wil je wel eens wat anders. Euhm nou niet per se. Ik ga voor gezond kind, maar als ik het echt 100% voor het zeggen had, dan zou k een meisje erbij wel erg leuk vinden. Betekent niet dat k minder blij zou zijn/minder zou houden van een zoon, maar gewoon, het idee van hoe je gezin dan is samengesteld enzo.

Als t aan mij ligt doen we een Robert ten Brinkje zeg maar :P geloof alleen dat lief het na deze wel genoeg vond :+
Dat gevoel had ik precies zo. Dat als ik de keuze had er gewoon nog een meid bij kwam. Ik wist ook vrij zeker dat het weer een meisje werd, dus ik had wel raar opgekeken als het ineens een jongen was. Neemt niet weg dat ik met een jongen ook erg blij zou zijn geweest. Maar in mijn hoofd klopt dit gewoon.
Ben benieuwd wat de jouwes is O+
Sara
Merel
Ukje
pi_151446808
grappig, die voorgevoelens. Heb ik helemaal niet zo sterk!

Krijgen jullie ook van die donshaartjes op je buik? M'n buik wordt helemaal pluizig, echt gek!
pi_151446848
ik heb ook geen voorgevoel, echt bij alledrie totaal niet gehad :D :N

donshaartjes bij vorige twee wel, nu nog wat te vroeg denk k. Ik houd bij de oudste wel een mooie streep O+ ben benieuwd of k die nu weer kreeg.
pi_151446881
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:22 schreef mignonne het volgende:
ik heb ook geen voorgevoel, echt bij alledrie totaal niet gehad :D :N

donshaartjes bij vorige twee wel, nu nog wat te vroeg denk k. Ik houd bij de oudste wel een mooie streep O+ ben benieuwd of k die nu weer kreeg.
ja, de streep is ook licht aanwezig. zal nogwel donkerder worden..
pi_151447116
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 09:20 schreef bloes85 het volgende:
ik kom me hier ook voorzichtig melden nadat we tijdens de paasdagen hebben kunnen wennen aan het idee :D
welkom :* al van de schrik bekomen? :D
Schudden voor gebruik
pi_151447208
quote:

gefeliciteerd!
Schudden voor gebruik
  dinsdag 7 april 2015 @ 13:38:18 #298
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_151447271
Wat leuk Estrys! Gefeliciteerd!
pi_151447278
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:32 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

welkom :* al van de schrik bekomen? :D
nou, het is nog behoorlijk onwerkelijk. Vooral ook dubbel om het net voor pasen te weten te komen en dus veel familie te zien. Verder ook even getwijfeld om het direct aan beide ouders te vertellen omdat ze wel een opkikker kunnen gebruiken.

SPOILER
Uiteindelijk gekozen om toch te wachten :)
Vriend opperde nog of het geen drieling was met die duidelijke streep :+

en ook welkom Estrys *O*
pi_151447322
Estrys *O*
pi_151447372
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:38 schreef bloes85 het volgende:

[..]

nou, het is nog behoorlijk onwerkelijk. Vooral ook dubbel om het net voor pasen te weten te komen en dus veel familie te zien. Verder ook even getwijfeld om het direct aan beide ouders te vertellen omdat ze wel een opkikker kunnen gebruiken.

SPOILER
Uiteindelijk gekozen om toch te wachten :)
Vriend opperde nog of het geen drieling was met die duidelijke streep :+

en ook welkom Estrys *O*
Oh wat vervelend van/voor je (schoon)moeder!
Ik kan mij je dubben wel voorstellen, maar een paar weekjes meer of minder maakt ook niet veel uit denk ik. Babynieuws vertel gedoe mag zijn of haar eigen momentjes hebben ;)

Gelukkig zegt de duidelijkheid van de streep niets over het aantal kindjes in je buik :9
Hier kreeg ik van alle kanten te horen dat het er vast twee waren.. ik werd daar echt zenuwachtig van.. :@ Zijn er veel meerlingen in jullie familie?
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')