Dat ís ook lastig en dat blijf je houden met verschillende zorgverleners; meerdere meningen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:49 schreef pessie het volgende:
[..]
Op zich heeft ze me wel echt laten weten dat ze het belangrijk vind de tijd te nemen en dat ze wat dat betreft de tijdplanning van het secretariaat niet zo belangrijk vind. Ik geloof dat ik wat te sociaal ben, vind het vervelend als degene na mij extra lang moet wachten omdat ik "loop te zeuren".
Het lastige is gewoon dat ik er zo vaak kom en dat ik niet altijd mijn gyn zie (wat logisch is, zij mag ook wel eens vrij) en dat ik daardoor heel erg onzeker raak. De ene ziet alleen het deel "dysmatuur" en de andere ziet alleen het deel "hoge bloeddruk", dus iedereen doet alsof er niets aan de hand is, terwijl mijn eigen gyn zich wel zorgen maakt en uitkijkt naar het einde van de zwangerschap. Wie moet ik nou geloven dan?
Ik ben ook heel kritisch qua kleding hoor. Mijn schoonmoeder en schoonzus durven ook niks te kopen zonder dat ik het goedkeur. Ook duidelijk geventileerd inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Tassen met kleertjes heb ik ook gehad... Maar heel weinig uitgehaald, ik ben heel kritisch en de smaak van een ander is niet altijd mijn smaak. Plus als het ook maar een beetje vlekken heeft, hoeft het ook niet van mij. Een beetje verwassen HEMA truitje vind ik sowieso niet echt de moeite waard. Voel me daar wel een beetje lullig over, maar ja... Inmiddels heb ik al vrij uitgebreid overal mijn mening geventileerd, ik denk dat niemand me meer kleertjes durft te geven.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Estrys het volgende:
Ik ben hier al zo lang niet meer geweest, dat ik niet eens meer durf te reageren![]()
Maar nu ik een aantal vertrouwde gezichten zie toch over de streep.
Zwanger dus, van nummer 3![]()
ETA 16 oktober (haaaaai Pinq)
Nou ik las zoiets op iemands facebookquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Estrys het volgende:
Ik ben hier al zo lang niet meer geweest, dat ik niet eens meer durf te reageren![]()
Haha, dat deed mijn oudste ook jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef mignonne het volgende:
oh moeilijk over kleding, check![]()
Afgelopen jaren hebben we het moeten doen met alle krijgers en zulks. Waar we héél blij mee waren overigens hoor. Maar goed, ik ben wel weer heel blij dat ik straks mn eigen kritische smaak er weer op los kan laten
Als het een jongetje is dan wordt het nog watik vind bijna niks leuk xD
De hele school is ook op de hoogte nuoudste heeft t om half 9 even over het schoolplein geroeptoeterd
![]()
werd gelijk gefeliciteerd door wat andere moeders haha, erg lief <3
ja ohja. Dat idd wel, die zoek ik zelf uit, klaar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:22 schreef pinquit het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk geloof ik, zeker niet met kleertjes (tenzij vies, maar dan was ik het en check ik nog eens). Ik heb veel meer moeite met 'blijvende' spulletjes krijgen die ik niet zo leuk of geschikt vind
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef mignonne het volgende:
De hele school is ook op de hoogte nuoudste heeft t om half 9 even over het schoolplein geroeptoeterd
![]()
werd gelijk gefeliciteerd door wat andere moeders haha, erg lief <3
dat is hier in de omgeving ook, alles doorgeven maar echt wat een crap zit daar bij..quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:23 schreef mignonne het volgende:
Maar kleertjes mja. In die doorgeefzakken van B's nicht zaten soms ook echt dingen waarvan ik dacht my god?? waarom geef je dit door? Grote Chocomel-vlekken erin, gaten erin, dingen die kapot waren knoop eraf ofzo. Mja eh leuk maar tnx but no tnx?
hey, wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Estrys het volgende:
En dan ook nog zeggen 'Wat je niet wil hebben wil ik graag terug'quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:24 schreef Moppert het volgende:
[..]
dat is hier in de omgeving ook, alles doorgeven maar echt wat een crap zit daar bij..![]()
Soms is het net alsof ze de verkeerde zak hebben gegeven en de goede spullen in de vuilnisbak zit.
en dan de hele zak teruggevenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan ook nog zeggen 'Wat je niet wil hebben wil ik graag terug'
Ehm, okeeeee
ik wil straks wel een fotootje in het blaadjespakjequote:Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef Fuente het volgende:
Gefeliciteerd Estrys
Kleding, wij krijgen veel, wat ik niet mooi vind doe ik weg en kringloop enzo. Zelf kopen is toch het fijnst, maar soms zitten er ook pareltjes tussen gekregen spul
Hier vandaag een dagcurve. Wat een gedoe! Maar voor een goed doel dus mja.
Geen probleemquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil straks wel een fotootje in het blaadjespakje
Nou dat! We putten nu al een jaar uit een tas vol petit bateau.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef Fuente het volgende:
Kleding, wij krijgen veel, wat ik niet mooi vind doe ik weg en kringloop enzo. Zelf kopen is toch het fijnst, maar soms zitten er ook pareltjes tussen gekregen spul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |