abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151422906
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:09 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben echt zo makkelijk te overtuigen ook. Het gaat van een vestje, naar twee vestjes, naar "Hee, als ik meer dan 50 euro bestel is er gratis verzending, dat is nog maar een tientje erbij. En wat is nou een tientje?!"

:')

Even kijken of ik een paar uurtjes kan overwerken deze week.
:D
Schudden voor gebruik
pi_151428693
Ha volgens mij doet mn buik wat :D mn darmen komen ietsje omhoog s avonds. Fijn, zo'n vetbult die nog even extra vooruit wordt geduwd :+

Oeh, en ik heb vandaag samen met de meisjes even geluisterd naar Blob ♡ zo schattig die reacties.
en morgen moet k met de dames naar de kinderarts. Kan ik eens bespreken hoe zij denkt over bloedafname na de geboorte van deze baby. Voor de verloskundige was het iig geen punt.
:)
pi_151440359
Oh druk paasweekend is weer voor bij.. Nu een dag werken. Ben benieuwd, kon mijn bed echt nog niet uitkomen....

Heb wel bijgelezen, maar ik doe even een algemene :* voor iedereen die het nodig heeft!

Hier vandaag wisseldag! 15 weken!! *O* Nog 4 nachtjes en we mogen weer spieken bij spruit!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 7 april 2015 @ 08:30:31 #229
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151440728
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 20:19 schreef mignonne het volgende:
Ha volgens mij doet mn buik wat :D mn darmen komen ietsje omhoog s avonds. Fijn, zo'n vetbult die nog even extra vooruit wordt geduwd :+

Oeh, en ik heb vandaag samen met de meisjes even geluisterd naar Blob ♡ zo schattig die reacties.
en morgen moet k met de dames naar de kinderarts. Kan ik eens bespreken hoe zij denkt over bloedafname na de geboorte van deze baby. Voor de verloskundige was het iig geen punt.
:D komt wel omdat je baarmoeder groter wordt :7
Wat denk je dat de arts zal zeggen? Lijkt mee dat dit best handig is in jullie geval.

Joyce, Jullie gaan kijken wat het wordt?

Bluh, rot geslapen, bleef maar met mijn hoofd in het ziekenhuis dwalen. Hoe rustig ik er steeds onder was, hoe gestrest ik er nu over ben sinds ik gisteren die verloskamer binnen liep voor de ctg.
pi_151440948
Leuk mignonne, kinderen die het zo bewust meemaken. Lijkt mij heel bijzonder!

Ach pessie. Ik zou nu een hele flauwe grap kunnen maken, maar toch niet. Heb je voldoende afleiding? Nog een paar weekjes! :*
pi_151441507
ik kom me hier ook voorzichtig melden nadat we tijdens de paasdagen hebben kunnen wennen aan het idee :D
pi_151441542
Welkom Bloes! En gefeliciteerd!
pi_151441577
Welkom *O* gefeliciteerd met je paasei O+ :s)
  dinsdag 7 april 2015 @ 09:45:50 #234
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_151441943
Bloes welkom en gefeliciteerd!!!
En Mignonne ook gefeliciteerd lees ik!!!
*O* voor nieuwe aanwas.

En een dikke :* voor Pessie.

Hier de paasdagen overleefd met elke avond zure oprispingen elke avond en een nieuwe liefde voor Gaviscon. Maar vandaag begon het vanochtend al met zuur en is er ook misselijkheid bij gekomen. :{ :r
Boterham eten helpt niet, dus maar hopen dat het toch over gaat. Ik ben niet zo van het ziekmelden dus ik hou het nog maar even stug vol vandaag. Toch maar even beter opletten met eten. Al die eieren dit weekend waren vast niet goed voor mij maag. Heeft er nog iemand andere tips tegen misselijkheid?

Ondertussen is onze dame heel beweeglijk en lekker druk geweest dit weekend. Ook nog een hele grote Action boodschappentas met meisjeskleertjes gekregen van mijn nicht (en kruiken met zak en dekentje en een buikband). Met allerlei lieve en leuke jurkjes en pakjes van merken waar ik nog niet eens naar gezocht heb ivm het prijskaartje. :X Maar zeker meer dan welkom. Tijd om de kledingkast in te gaan ruimen en alles op maat te sorteren zodat ik zelf ook wat kan gaan shoppen. O+
Verder ook heel goed gebruik gemaakt van de Mazzel dagen bij Prenatal vorig weekend. Dus hele happy hormones hier. :s)
Nog 16 weken... :X
Oost west, mij best.
pi_151442083
Welkom bloes! Gefeliciteerd! Balen van je maagzuur zomerzon. Bij mij hielp Maalox altijd goed. Gaviscon vond ik zo goor :'). Geen tips verder behalve beetje opletten wat je eet. Niet te vet, niet te spicey.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_151442188
welkom bloes!

En pessie, ik kan me voorstellen dat het door blijft werken!

Ik heb ook belabberd geslapen. Moest een aantal keer plassen, en de duutser flikte het om precies als ik bijna weer in slaap viel te gaan snurken. Elke keer weer. En daar werd ik zo wakker van dat ik uiteindelijk een uur heb liggen lezen... -O-
pi_151442358
Welkom Bloes *O*

(hoe raar is het om niet meer de laatste op de lijst te zijn! :o )
pi_151442909
Welkom Bloes! (Ik voorzie verwarring met Bloes en Bloesem :'))

Zomer, leuk is dat he, zo'n enorme tas met kleertjes!

Pessie, het is ook allemaal lastig natuurlijk. :* Vandaag geen metingen ofzo toch? Even een dagje niks?

Hier vandaag 27 weken. Ik vind het ineens zo snel gaan. Waar is het tweede trimester gebleven? Daar zat ik toch pas net in?
Kleine dame is lekker actief. Speelt graag ribbetje-tik. Heb wel het idee dat ze voornamelijk overdwars ligt. Kan dat nu nog?

En lange dag vandaag. Door mijn vergiethoofd maak ik vandaag noodgedwongen een dag van 9 uur. Heb nu al geen zin meer. :7
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_151443436
het borrelt in mijn buik...nu heb ik geen idee of het de baby is, of de koffie. Ik kan niet wachten tot ik de baby echt duidelijk kan voelen, nu denk ik steeds dat ik wellicht iets voel maar weet ik het niet zeker...
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:15:02 #240
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151443720
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 10:33 schreef Krisvc het volgende:

En lange dag vandaag. Door mijn vergiethoofd maak ik vandaag noodgedwongen een dag van 9 uur. Heb nu al geen zin meer. :7
Ach, dat komt mooi uit na al die Zara aankopen, toch! :P

Jagär, zou heel goed de baby kunnen zijn, rond jouw termijn voelde ik het voor het eerst heel duidelijk. Maar ik heb het daarvoor nooit zeker geweten met die borrels, aangezien ik toen nog best last had van m'n darmen.

Tassen met kleertjes heb ik ook gehad... Maar heel weinig uitgehaald, ik ben heel kritisch en de smaak van een ander is niet altijd mijn smaak. Plus als het ook maar een beetje vlekken heeft, hoeft het ook niet van mij. Een beetje verwassen HEMA truitje vind ik sowieso niet echt de moeite waard. Voel me daar wel een beetje lullig over, maar ja... Inmiddels heb ik al vrij uitgebreid overal mijn mening geventileerd, ik denk dat niemand me meer kleertjes durft te geven. :+
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:16:54 #241
259886 pessie
pi_151443771
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:46 schreef Limone het volgende:
Leuk mignonne, kinderen die het zo bewust meemaken. Lijkt mij heel bijzonder!

Ach pessie. Ik zou nu een hele flauwe grap kunnen maken, maar toch niet. Heb je voldoende afleiding? Nog een paar weekjes! :*
Nu ben ik benieuwd :') Waarschijnlijk de "er-is-er-nog-nooit-1-blijven-zitten" variant? :P
Ik vind het gewoon zo stom, het lukte me steeds heel goed om alles te relativeren en nu het echt dichtbij komt (en die gyn van gisteren echt niet meewerkte in geruststellen) begin ik doodsbang te worden. Ik moet het maar proberen te bespreken met mn eigen gyn, maar volgens mij staat er maar een kwartier in de agenda en daarin moet groei, navelstreng, bloeddruk en mogelijke inleiding bekeken/besproken worden. Ben een beetje bang dat we niet toekomen aan het thema angst voor het ziekenhuis. -O- .

Bloesem en bloes :D ik vind em leuk.
Bloes, van harte gefeliciteerd! *O*

Jagar, als het je baby is wordt het steeds sterker, langzamerhand zul je het echt herkennen en achteraf kun je meestal pas zeggen "heej, dat was de baby dus EChT"!

Zomerzon wat lief van je nicht. En geld uitgeven aan kleding voor je kindje wordt langzamerhand steeds makkelijker ;) Op een gegeven moment kom je er gewoon achter wat jij wel de moeite waard vind en wat niet.

Kris, ribbetje tik :7 . En *O* voor het derde trimester!
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:19:17 #242
259886 pessie
pi_151443820
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Jagär, zou heel goed de baby kunnen zijn, rond jouw termijn voelde ik het voor het eerst heel duidelijk. Maar ik heb het daarvoor nooit zeker geweten met die borrels, aangezien ik toen nog best last had van m'n darmen.

Tassen met kleertjes heb ik ook gehad... Maar heel weinig uitgehaald, ik ben heel kritisch en de smaak van een ander is niet altijd mijn smaak. Plus als het ook maar een beetje vlekken heeft, hoeft het ook niet van mij. Een beetje verwassen HEMA truitje vind ik sowieso niet echt de moeite waard. Voel me daar wel een beetje lullig over, maar ja... Inmiddels heb ik al vrij uitgebreid overal mijn mening geventileerd, ik denk dat niemand me meer kleertjes durft te geven. :+
Ik vind vlekken en verwassen ook niets. Maar ik kreeg best veel de eerste anderhalf a 2 jaar en dan kocht ik dingen die ik echt leuk vond ernaast. Al met al was ik dan geen ¤300 per maand/kwartaal kwijt uitsluitend voor kleertjes, en had ik ook kleertjes die echt mijn smaak waren.
pi_151443868
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:16 schreef pessie het volgende:

[..]

Nu ben ik benieuwd :') Waarschijnlijk de "er-is-er-nog-nooit-1-blijven-zitten" variant? :P
Ik vind het gewoon zo stom, het lukte me steeds heel goed om alles te relativeren en nu het echt dichtbij komt (en die gyn van gisteren echt niet meewerkte in geruststellen) begin ik doodsbang te worden. Ik moet het maar proberen te bespreken met mn eigen gyn, maar volgens mij staat er maar een kwartier in de agenda en daarin moet groei, navelstreng, bloeddruk en mogelijke inleiding bekeken/besproken worden. Ben een beetje bang dat we niet toekomen aan het thema angst voor het ziekenhuis. -O- .

Nee iets in de trant van: 'denk aan je bloeddruk!' :') ;(

Als jij over je angst wil praten is daar echt wel tijd voor. Dan duurt het maar vijf minuten langer, hoor. :{w
pi_151443915
Verwassen kleertjes gebruik ik voor KDV en als pyjama. Met vlekken gooi ik inderdaad weg.
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:23:48 #245
259886 pessie
pi_151443917
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:21 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee iets in de trant van: 'denk aan je bloeddruk!' :') ;(

Als jij over je angst wil praten is daar echt wel tijd voor. Dan duurt het maar vijf minuten langer, hoor. :{w
:D
Goed punt!
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:25:04 #246
327807 Mariposas
יה&#14
pi_151443949
Pessie, ik zou even van te voren bellen en aangeven dat je dat thema echt besproken wilt hebben. En dat je een kwartier wat krap vindt. Mogelijk kunnen ze daar dan rekening mee houden met de tijdsplanning.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_151444062
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Mariposas het volgende:

[..]

_O- hahahaha :D
pi_151444133
Pessie wat Limone zegt, dan duurt het maar 5 minuten langer. En als je na die 5 minuten niet voldoende gerustgesteld bent, dan wordt er maar een nieuwe afspraak voor je gemaakt morgen, (dubbel consult!!) waarin de tijd voor je wordt genomen om alles met je door te nemen net zo lang tot jij met een, naar-omstandigheden-tevreden en gerust gevoel weg kunt.

Trust me, niks is vervelender dan iemand die zich zorgen maakt niet gerust kunnen stellen, daar willen ze echt wel tijd en moeite in steken. Dat geldt voor verloskundigen maar dat geldt zeker ook voor gynaecologen/artsen. Misschien nog wel meer gezien de ernst van zaken waarmee zij te maken krijgen.
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:46:29 #249
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_151444427
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 07:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh druk paasweekend is weer voor bij.. Nu een dag werken. Ben benieuwd, kon mijn bed echt nog niet uitkomen....

Heb wel bijgelezen, maar ik doe even een algemene :* voor iedereen die het nodig heeft!

Hier vandaag wisseldag! 15 weken!! *O* Nog 4 nachtjes en we mogen weer spieken bij spruit!
Ik heb vandaag ook wisseldag (19 weken) *O* en wij gaan over 3 nachtjes spieken!

Welkom Bloes *O*

Jagar, ik slaap inmiddels al jaren met oordopjes vanwege snurkende man naast me, idee?

Pessie :* Probeer je angst toch echt te bespreken, dan duurt het maar wat langer.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 7 april 2015 @ 11:49:02 #250
259886 pessie
pi_151444467
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:32 schreef mignonne het volgende:
Pessie wat Limone zegt, dan duurt het maar 5 minuten langer. En als je na die 5 minuten niet voldoende gerustgesteld bent, dan wordt er maar een nieuwe afspraak voor je gemaakt morgen, (dubbel consult!!) waarin de tijd voor je wordt genomen om alles met je door te nemen net zo lang tot jij met een, naar-omstandigheden-tevreden en gerust gevoel weg kunt.

Trust me, niks is vervelender dan iemand die zich zorgen maakt niet gerust kunnen stellen, daar willen ze echt wel tijd en moeite in steken. Dat geldt voor verloskundigen maar dat geldt zeker ook voor gynaecologen/artsen. Misschien nog wel meer gezien de ernst van zaken waarmee zij te maken krijgen.
Op zich heeft ze me wel echt laten weten dat ze het belangrijk vind de tijd te nemen en dat ze wat dat betreft de tijdplanning van het secretariaat niet zo belangrijk vind. Ik geloof dat ik wat te sociaal ben, vind het vervelend als degene na mij extra lang moet wachten omdat ik "loop te zeuren" :') .
Het lastige is gewoon dat ik er zo vaak kom en dat ik niet altijd mijn gyn zie (wat logisch is, zij mag ook wel eens vrij) en dat ik daardoor heel erg onzeker raak. De ene ziet alleen het deel "dysmatuur" en de andere ziet alleen het deel "hoge bloeddruk", dus iedereen doet alsof er niets aan de hand is, terwijl mijn eigen gyn zich wel zorgen maakt en uitkijkt naar het einde van de zwangerschap. Wie moet ik nou geloven dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')