quote:Op maandag 6 april 2015 17:09 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben echt zo makkelijk te overtuigen ook. Het gaat van een vestje, naar twee vestjes, naar "Hee, als ik meer dan 50 euro bestel is er gratis verzending, dat is nog maar een tientje erbij. En wat is nou een tientje?!"
Even kijken of ik een paar uurtjes kan overwerken deze week.
quote:Op maandag 6 april 2015 20:19 schreef mignonne het volgende:
Ha volgens mij doet mn buik watmn darmen komen ietsje omhoog s avonds. Fijn, zo'n vetbult die nog even extra vooruit wordt geduwd
![]()
Oeh, en ik heb vandaag samen met de meisjes even geluisterd naar Blob ♡ zo schattig die reacties.
en morgen moet k met de dames naar de kinderarts. Kan ik eens bespreken hoe zij denkt over bloedafname na de geboorte van deze baby. Voor de verloskundige was het iig geen punt.
Ach, dat komt mooi uit na al die Zara aankopen, toch!quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:33 schreef Krisvc het volgende:
En lange dag vandaag. Door mijn vergiethoofd maak ik vandaag noodgedwongen een dag van 9 uur. Heb nu al geen zin meer.
Nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 7 april 2015 08:46 schreef Limone het volgende:
Leuk mignonne, kinderen die het zo bewust meemaken. Lijkt mij heel bijzonder!
Ach pessie. Ik zou nu een hele flauwe grap kunnen maken, maar toch niet. Heb je voldoende afleiding? Nog een paar weekjes!
Ik vind vlekken en verwassen ook niets. Maar ik kreeg best veel de eerste anderhalf a 2 jaar en dan kocht ik dingen die ik echt leuk vond ernaast. Al met al was ik dan geen ¤300 per maand/kwartaal kwijt uitsluitend voor kleertjes, en had ik ook kleertjes die echt mijn smaak waren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ach, dat komt mooi uit na al die Zara aankopen, toch!![]()
Jagär, zou heel goed de baby kunnen zijn, rond jouw termijn voelde ik het voor het eerst heel duidelijk. Maar ik heb het daarvoor nooit zeker geweten met die borrels, aangezien ik toen nog best last had van m'n darmen.
Tassen met kleertjes heb ik ook gehad... Maar heel weinig uitgehaald, ik ben heel kritisch en de smaak van een ander is niet altijd mijn smaak. Plus als het ook maar een beetje vlekken heeft, hoeft het ook niet van mij. Een beetje verwassen HEMA truitje vind ik sowieso niet echt de moeite waard. Voel me daar wel een beetje lullig over, maar ja... Inmiddels heb ik al vrij uitgebreid overal mijn mening geventileerd, ik denk dat niemand me meer kleertjes durft te geven.
Nee iets in de trant van: 'denk aan je bloeddruk!'quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:16 schreef pessie het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwdWaarschijnlijk de "er-is-er-nog-nooit-1-blijven-zitten" variant?
Ik vind het gewoon zo stom, het lukte me steeds heel goed om alles te relativeren en nu het echt dichtbij komt (en die gyn van gisteren echt niet meewerkte in geruststellen) begin ik doodsbang te worden. Ik moet het maar proberen te bespreken met mn eigen gyn, maar volgens mij staat er maar een kwartier in de agenda en daarin moet groei, navelstreng, bloeddruk en mogelijke inleiding bekeken/besproken worden. Ben een beetje bang dat we niet toekomen aan het thema angst voor het ziekenhuis..
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:21 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee iets in de trant van: 'denk aan je bloeddruk!'![]()
![]()
Als jij over je angst wil praten is daar echt wel tijd voor. Dan duurt het maar vijf minuten langer, hoor.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:15 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ach, dat komt mooi uit na al die Zara aankopen, toch!![]()
Ik heb vandaag ook wisseldag (19 weken)quote:Op dinsdag 7 april 2015 07:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh druk paasweekend is weer voor bij.. Nu een dag werken. Ben benieuwd, kon mijn bed echt nog niet uitkomen....
Heb wel bijgelezen, maar ik doe even een algemenevoor iedereen die het nodig heeft!
Hier vandaag wisseldag! 15 weken!!Nog 4 nachtjes en we mogen weer spieken bij spruit!
Op zich heeft ze me wel echt laten weten dat ze het belangrijk vind de tijd te nemen en dat ze wat dat betreft de tijdplanning van het secretariaat niet zo belangrijk vind. Ik geloof dat ik wat te sociaal ben, vind het vervelend als degene na mij extra lang moet wachten omdat ik "loop te zeuren"quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:32 schreef mignonne het volgende:
Pessie wat Limone zegt, dan duurt het maar 5 minuten langer. En als je na die 5 minuten niet voldoende gerustgesteld bent, dan wordt er maar een nieuwe afspraak voor je gemaakt morgen, (dubbel consult!!) waarin de tijd voor je wordt genomen om alles met je door te nemen net zo lang tot jij met een, naar-omstandigheden-tevreden en gerust gevoel weg kunt.
Trust me, niks is vervelender dan iemand die zich zorgen maakt niet gerust kunnen stellen, daar willen ze echt wel tijd en moeite in steken. Dat geldt voor verloskundigen maar dat geldt zeker ook voor gynaecologen/artsen. Misschien nog wel meer gezien de ernst van zaken waarmee zij te maken krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |