abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151332039
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:20 schreef -Spring het volgende:
Ik denk dat bij een tweedehands autostoel de kans zo goed als nihil is dat:
- Iemand zo'n hufter is dat ie een stoel op mp zet waar een ongeluk mee gebeurd is;
- de stoel daardoor dusdanig is beschadigd dat ie niet meer veilig is;
- jíj precies die stoel koopt;
- jíj er vervolgens ook nog een ongeluk mee krijgt.
Ook dat nog is ja.
pi_151332317
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

Och en ook dan...
Je dochter in een knalroze jurkje, met roze/witte maillot, roze mutsje op en een roze speentje in.
En dat mensen dan nog zeggen "ach wat een schattig ventje!"

en nee zó mannelijk zijn mijn dames nou ook weer niet :P
Dan zijn die mensen gek hoor. Of ze vinden jou gek dat ze geloven dat je een zoontje een knalroze jurk zou aantrekken!
pi_151332484
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:20 schreef -Spring het volgende:
Ik denk dat bij een tweedehands autostoel de kans zo goed als nihil is dat:
- Iemand zo'n hufter is dat ie een stoel op mp zet waar een ongeluk mee gebeurd is;
- de stoel daardoor dusdanig is beschadigd dat ie niet meer veilig is;
- jíj precies die stoel koopt;
- jíj er vervolgens ook nog een ongeluk mee krijgt.
Eerste punt ben ik wel met je eens :Y Edit: maar die kans is al groter bij een stoeltje dat een keer gevallen is
Tweede punt heb ik geen verstand van; geen idee wat er 'nodig' is om zo'n stoeltje dusdanig te beschadigen
Derde en vierde punt gelden natuurlijk voor alles :D er kunnen 1000 anderen die stoel kopen en die posten misschien niet hier op Fok! maar op een ander forum of helemaal niet op een forum.

De kans is inderdaad klein en er zijn nog talloze andere risico's die je nu eenmaal ook niet altijd uit kunt sluiten. Maar hierbij kan dat wel vrij makkelijk en ik (persoonlijk) zou daarom dit risico niet nemen. Ik had er zelf ook nooit bij stil gestaan totdat iemand anders erover begon, vandaar dat ik het gezegd wilde hebben :)

[ Bericht 2% gewijzigd door twist02 op 03-04-2015 16:51:12 ]
pi_151332881
De jongens en ik zijn net ruim een uur in bad geweest O+ Past nog steeds *O*

Onze MC heb ik ook 2e hands. Die kwam bij kennissen vandaan en ik wist gewoon dat ze er geen ongelukken mee hadden gehad.

En ik haal kinderen ook wel es door elkaar hoor. Als ze een meisje in jongenskleren stoppen of een jochie met neutrale kleren aan en een neutraal gezicht. :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151332906
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:13 schreef McLaura het volgende:
Gaaf Vlin!
Heb nu al spijt dat ik hem niet in meer maten heb gekocht :P
  vrijdag 3 april 2015 @ 17:03:40 #31
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_151333165
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:55 schreef Vlindur het volgende:
De jongens en ik zijn net ruim een uur in bad geweest O+ Past nog steeds *O*

:D heerlijk he. Mijn middelste vind met mij in bad gaan eng :') . Maar ik hou van te warmwater waarschijnlijk id dat het probleem :P
pi_151333331
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:03 schreef pessie het volgende:

[..]

:D heerlijk he. Mijn middelste vind met mij in bad gaan eng :') . Maar ik hou van te warmwater waarschijnlijk id dat het probleem :P
Die van ons zit vast en hij staat op 39 graden :X :D
Dat moeten we nog even fixen voor de baby er bij komt, want voor zo'n mini in dat water is vast geen strak plan :D

Hier juist beide waterratten. Het liefst gaan ze elke dag in bad O+

En je hebt nog helemaal geen middelste :6 :D :D
pi_151333808
Wij hadden ook een MC bij de kinderwagenset van marktplaats. Als je hem toch wilt gebruiken, kijk dan even naar het productiejaar. Die van ons bleek uit 2003 te komen. Volgens mij is het advies niet ouder dan 6 jaar. Wel een nieuwe gehaald dus. Maar de oude is meteen in beslag genomen als kattenmand :) .
pi_151334223
Wij hebben een nieuwe MC gekocht omdat die van de oudste in juli 6 jaar oud is. Van een bekende zou ik eventueel wel een (jonge) tweedehands overnemen, maar niet via Marktplaats ofzo.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_151334237
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:08 schreef Vlindur het volgende:

[..]

En je hebt nog helemaal geen middelste :6 :D :D
En ik geen oudste :(
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_151334252
Vraag: is extreme dorst voor iemand herkenbaar? Ik drink normaal te weinig hoor, maar nu kan ik niet genoeg drinken lijkt wel! Hoort dat erbij? Of moet ik me nu druk maken om dingen als diabetes? :X
Ik moet ook veel naar de wc; ik heb bijv. aan die moeders voor moeders flessen niet genoeg aan 1 per 24 uur; hijs veel eerder vol. :X
pi_151334517
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:46 schreef silliegirl het volgende:
Vraag: is extreme dorst voor iemand herkenbaar? Ik drink normaal te weinig hoor, maar nu kan ik niet genoeg drinken lijkt wel! Hoort dat erbij? Of moet ik me nu druk maken om dingen als diabetes? :X
Ik moet ook veel naar de wc; ik heb bijv. aan die moeders voor moeders flessen niet genoeg aan 1 per 24 uur; hijs veel eerder vol. :X
oh joh, bij mn eerste zeek ik twee of drie kratten per week vol xD
en dan was ik zelfs te lam om altijd met die flessen in de weer te gaan.

Zwangerschapsdiabetes hoef je je pas druk over te maken na een week of 25. Eerder (tussen week 20-25) zie je het zelden ontstaan, En voor 20 weken heb je het over een pre-existente diabetes. De kans is er natuurlijk altijd, je maakt een liter extra bloed aan, de druk op je nieren in het begin wordt groter. Enerzijds dus niet abnormaal dat je meer wilt drinken en meer plast, anderzijds niet onmogelijk dat daardoor een sluimerende diabetes het laatste zetje krijgt. Bij twijfel kun je altijd langs je huisarts, het klinkt mij niet alleen niet abnormaal in de oren. Ik hoor wel meer dat vrouwen meer dorst krijgen in het begin :)
:)
pi_151334555
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:46 schreef silliegirl het volgende:
Ik drink normaal gesproken al vrij veel, maar merk dat ik nu ook meer dorst heb ja :Y
Het hoeft niet per se erg te zijn volgens mij, maar je kunt het de volgende keer wel even aankaarten bij de vk

Ik heb het de afgelopen weken vooral 's nachts, dan gaat er tegenwoordig wel een halve liter doorheen (en moet ik uiteraard nog meer plassen }:| )
pi_151334608
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 17:59 schreef mignonne het volgende:

[..]

oh joh, bij mn eerste zeek ik twee of drie kratten per week vol xD
en dan was ik zelfs te lam om altijd met die flessen in de weer te gaan.

Zwangerschapsdiabetes hoef je je pas druk over te maken na een week of 25. Eerder (tussen week 20-25) zie je het zelden ontstaan, En voor 20 weken heb je het over een pre-existente diabetes. De kans is er natuurlijk altijd, je maakt een liter extra bloed aan, de druk op je nieren in het begin wordt groter. Enerzijds dus niet abnormaal dat je meer wilt drinken en meer plast, anderzijds niet onmogelijk dat daardoor een sluimerende diabetes het laatste zetje krijgt. Bij twijfel kun je altijd langs je huisarts, het klinkt mij niet alleen niet abnormaal in de oren. Ik hoor wel meer dat vrouwen meer dorst krijgen in het begin :)
Ik ga niet uit van een sluimerende diabetes hoor. Daar ben ik al een keer compleet voor doorgelicht (ziekenhuisopname, zware dosis pretnison via infuus, rare glucose-waarde toen) maar alles bleek goed.
Ik zie 't maar aan dan, als het te gek wordt langs de huisarts. En donderdag zie ik toch de klinisch vk, kan 't ook daar even navragen natuurlijk.
En weer echo! Dat is zowel leuk als spannend eigenlijk.. Ik ben dan 9w en 6 dgn, zie je dan al iets wat op een mensje lijkt eigenlijk?
pi_151334613
Deze is misschien nog wel informatief voor wie dat leuk vindt :) kwam hem toevallig vanmiddag tegen op pinterest.
kuch laat ik dat ff in een spoiler doen :') Een infographic dus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151334629
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:03 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik ga niet uit van een sluimerende diabetes hoor. Daar ben ik al een keer compleet voor doorgelicht (ziekenhuisopname, zware dosis pretnison via infuus, rare glucose-waarde toen) maar alles bleek goed.
Ik zie 't maar aan dan, als het te gek wordt langs de huisarts. En donderdag zie ik toch de klinisch vk, kan 't ook daar even navragen natuurlijk.
En weer echo! Dat is zowel leuk als spannend eigenlijk.. Ik ben dan 9w en 6 dgn, zie je dan al iets wat op een mensje lijkt eigenlijk?
:Y
meer dan de vorige echo iig. Als je mazzel hebt beweegt ie al een klein beetje op beeld
pi_151334669
En deze vind ik altijd wel informatief om te laten zien aan dames met rug/bekkenklachten, hoe je houding zeg maar de positie van de baby/baarmoeder in je buik beïnvloedt.

pi_151334688
En als ik dan toch bezig ben, termijn echo vandaag, weer vooruit gezet naar de 23e :')
Precies elf weken vandaag *O*
pi_151334702
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:04 schreef mignonne het volgende:

[..]

:Y
meer dan de vorige echo iig. Als je mazzel hebt beweegt ie al een klein beetje op beeld
Dat was met 6w6d en daar zag ik, behalve een knipper, niks in! Maar ik ben benieuwd!
pi_151334984
migonne: en wat nu als je t eerste trimester al veel meer aankomt dan die 1.2 kg van dat plaatje? :X
Buiken kloppen niet hoor. }:| mijnes staat al bol }:|

Ik krijg een complex van dat overzicht! :')
pi_151335054
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:18 schreef silliegirl het volgende:
migonne: en wat nu als je t eerste trimester al veel meer aankomt dan die 1.2 kg van dat plaatje? :X
Buiken kloppen niet hoor. }:| mijnes staat al bol }:|

Ik krijg een complex van dat overzicht! :')
mwhehe t is meer een indicatie eh ;)
  vrijdag 3 april 2015 @ 18:35:12 #48
259886 pessie
pi_151335356
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:07 schreef Cassandra87 het volgende:
En als ik dan toch bezig ben, termijn echo vandaag, weer vooruit gezet naar de 23e :') [ afbeelding ]
Precies elf weken vandaag *O*
Fijn! Mooie Knipper gezien?

Sillie, ik kom tijdens mijn eerste trimester standaard 5kg aan :') net als bij het tweede en derde trimester :P . Ik maak me er zelf niet al te druk om, het gaat er wel weer van af.
  vrijdag 3 april 2015 @ 18:36:48 #49
259886 pessie
pi_151335397
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:05 schreef mignonne het volgende:
En deze vind ik altijd wel informatief om te laten zien aan dames met rug/bekkenklachten, hoe je houding zeg maar de positie van de baby/baarmoeder in je buik beïnvloedt.

[ afbeelding ]
Mijn bekkentherapeut vind het juist niet zo'n goed idee om de buikspieren en bilspieren extra aan te spannen :@
pi_151335814
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:36 schreef pessie het volgende:

[..]

Mijn bekkentherapeut vind het juist niet zo'n goed idee om de buikspieren en bilspieren extra aan te spannen :@
maar jij hebt forse bekkenklachten én je bent onder zorg van bekkenpeut, in dat geval, altijd naar hem/haar luisteren.

dit plaatje is meer voor vrouwen die bijvoorbeeld dan zeggen van goh het wordt nu lichamelijk wel zwaar hoor. als je dan laat zien wat een verschil houding kan maken... ik adviseer nooit iemand zn spieren aan te spannen, maar wel om goed recht op te staan, niet compenseren in ke houding, rug recht, schouders naar achter en je bekken recht houden (dus niet compenseren naar 1 kant ofzo). geldt ook voor houding achter bijvoorbeeld een bureau. echt goed rechtop zitten enzo scheelt vaak enorm in beginnende klachten. je zwaartepunt verandert gewoon en daar moet jd ddn nieuwe balans in vinden, letterlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')