1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1. MICHAEL VAN GERWEN 2-4 (14- 6) Gary Anderson (Sch) 2-4 (14- 6) Dave Chisnall (Eng) 2-4 (14- 6) 4. James Wade (Eng) 2-3 (13- 8) 5. Phil Taylor (Eng) 2-2 (12- 9) 6. Adrian Lewis (Eng) 2-2 ( 9- 8) 7. Stephen Bunting (Eng) 2-1 ( 9-13) 8. RAYMOND VAN BARNEVELD 2-0 ( 6-14) 9. Kim Huybrechts (Bel) 2-0 ( 5-14) 10. Peter Wright (Sch) 2-0 ( 2-14) |
Dat moet nog worden gepubliceerd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 00:08 schreef Oliver23 het volgende:
iemand een idee waar ik het speelprogramma voor de volgende speelronde kan vinden?
In zijn partij tegen Wade kwamen ze toch aardig vriendschappelijk over.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:39 schreef F.M.D. het volgende:
zal van gerwen wel zijn onder andere. die had over lewis en wright ook wat te mekkeren.
Lewis, MVG of Taylor?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:46 schreef Blue_note het volgende:
Iemand een idee wie wat gezegd heeft?
http://m.telegraaf.nl/article/23885309/relletje-in-dartswereld
Dat denk ik niet. MVG was vol lof over Wade in het laatste interview. Hij had hem ook verslagen. Van Gerwen is inderdaad wel arrogant de laatste tijd in zijn interviews.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:39 schreef F.M.D. het volgende:
zal van gerwen wel zijn onder andere. die had over lewis en wright ook wat te mekkeren.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:52 schreef borisz het volgende:
Is Armin Glanzer ook een Nederlander?SPOILER: Uitslagen ET3 European QualifierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qualifiers
1 Rowby-John Rodriguez
2 Jan Dekker
3 Ronny Huybrechts
4 Benito van de Pas
5 Jeffrey de Zwaan
6 Armin Glanzer
7 Mensur Suljovic
8 Cristo Reyes
Hij gooit wel een 106 finish.quote:
Dat is altijd later in het PL seizoen, vanwege de afvallers.quote:
Ok, ty.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is altijd later in het PL seizoen, vanwege de afvallers.
Moet ie wel even doorgooien.quote:
quote:
Ik heb een gelijkspelletje gegokt. De laatste jaren wint Taylor niet meer zo soepel van Raybar180 in de PL.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zou wel heel verrassend zijn als hij twee keer kort achter elkaar van Taylor wint in deze PL
Netjes gedaan.quote:
Nee.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zet mijn geld op The Power.
De onderste is na vanavond toch uitgeschakeld?
Ik doe niet mee vanavondquote:Op donderdag 9 april 2015 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zet mijn geld op The Power.
De onderste is na vanavond toch uitgeschakeld?
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
RECORD BREAKING! HISTORY MAKING! 16 TIME CHAMPION OF THE WOOOOOOOORLD!
IT'S PHIL!! THE POOOOOOOOOOOWER! TAAAAAAAAAAAAAAAAAYLOR!!
quote:
Taylor heeft geluk dat Barney niet zo goed gooit, want hij gooit zelf ook niet fantastisch.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
Barney heeft geluk dat Taylor zo slecht gooit, hij gooit zelf ook niet fantastisch.
Nog niet eensquote:
Dat moet 87 zijn.quote:
Wel hoe je heel slecht moet gooien als je washed up bent zoals hijquote:Op donderdag 9 april 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bristow weet niets.
Die heeft een fles whiskey in zijn keel verstopt.
Tijdens die League of Legendsquote:Op donderdag 9 april 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel hoe je heel slecht moet gooien als je washed up bent zoals hij
Ja dat was echt heel erg slecht . Die Bobby George was daar trouwens ook frusti aan het doen met zijn ''BDO is geweldig mentaliteit''quote:Op donderdag 9 april 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijdens die League of Legendsmanananmanmnmanmaanmanmnm
Bobby George is een walgelijke actquote:Op donderdag 9 april 2015 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dat was echt heel erg slecht . Die Bobby George was daar trouwens ook frusti aan het doen met zijn ''BDO is geweldig mentaliteit''
Hij doet me denken aan Jan Mulder.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:50 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Keertje ontmoet, kwam over als een aardige vent.
Als hij dit nog uit handen geef hè.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Puntje voor Barney alvast in the pocket.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Jan Mulder.
Ik kwam de vies dikke vrouw van Barney eens tegen. Ze ging tekeer tegen iemand dat Barney meer krediet verdiende van de darts fans in Nederland, omdat hij het darten op de kaart had gezegd. Toen zei hij dat hij nu mooi zelf van de kaart af was en toen flipte ze. Doe met deze anekdote wat u wil.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:50 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Keertje ontmoet, kwam over als een aardige vent.
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer over overlijden, dat ge dat even weet
Had je eens grof geld op moeten inzetten.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
7-2... Dat had je van te voren niet verwacht.
Ik had wel genoeg kansen toegedicht aan Raybar, maar 2-7?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
7-2... Dat had je van te voren niet verwacht.
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kwam de vies dikke vrouw van Barney eens tegen. Ze ging tekeer tegen iemand dat Barney meer krediet verdiende van de darts fans in Nederland, omdat hij het darten op de kaart had gezegd. Toen zei hij dat hij nu mooi zelf van de kaart af was en toen flipte ze. Doe met deze anekdote wat u wil.
Was te verwachten met zo'n pauperkop:quote:Op donderdag 9 april 2015 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kwam de vies dikke vrouw van Barney eens tegen. Ze ging tekeer tegen iemand dat Barney meer krediet verdiende van de darts fans in Nederland, omdat hij het darten op de kaart had gezegd. Toen zei hij dat hij nu mooi zelf van de kaart af was en toen flipte ze. Doe met deze anekdote wat u wil.
Heeft iemand die heerlijke foto van haar naast het zwembad nog?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:54 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Was te verwachten met zo'n pauperkop:
[ afbeelding ]
Oorlog in het technisch hart.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Guillaume Elmont is tegenwoordig ook performance trainer bij de Ajax-jeugd.
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heeft iemand die heerlijke foto van haar naast het zwembad nog?
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heeft iemand die heerlijke foto van haar naast het zwembad nog?
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:58 schreef hafcfan het volgende:
Bedankt mensen weer wat te trekken vanavond
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:58 schreef hafcfan het volgende:
Bedankt mensen weer wat te trekken vanavond
Jawel hoor.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goede tieten wel
Maar ze is de vrouw toch niet meer van hem?
Aflevering 4. Ik kijk elke keer na VI. Hoeveel zijn er in totaal anders ga ik er wat sneller doorheen?quote:
10quote:Op donderdag 9 april 2015 22:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aflevering 4. Ik kijk elke keer na VI. Hoeveel zijn er in totaal anders ga ik er wat sneller doorheen?
10.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aflevering 4. Ik kijk elke keer na VI. Hoeveel zijn er in totaal anders ga ik er wat sneller doorheen?
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:06 schreef ForzaMilan het volgende:
Daarna kan je nog The Pacific kijken. Is van de makers van BOB. Net zo vet.
Iets minder vond ik die. Wel nog steeds goed maar legt het af tegen BOB.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:06 schreef ForzaMilan het volgende:
Daarna kan je nog The Pacific kijken. Is van de makers van BOB. Net zo vet.
WO2 alleen dan vechten tegen de Jappen in Pacifisch gebied. Slag om Okinawa enzo.quote:
Vond ze beiden vet.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iets minder vond ik die. Wel nog steeds goed maar legt het af tegen BOB.
SEVEN NATION ARMY!!!quote:
Tyquote:Op donderdag 9 april 2015 22:07 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
WO2 alleen dan vechten tegen de Jappen in Pacifisch gebied. Slag om Okinawa enzo.
Film kijken op televisiequote:Op donderdag 9 april 2015 22:12 schreef ForzaMilan het volgende:
Straks na het darten nog de bazenfilm Dont be a menace in south central whilst drinking your juice in the hood
Vind het wel meevallen, ga ik meestal wat drinken inschenken of een sigaretje roken ofzo.quote:
Ik ga keihard met een groen shirt zitten daar.quote:
Ik Peter Wright kapselquote:Op donderdag 9 april 2015 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga keihard met een groen shirt zitten daar.
Twente is dan ook een middenmoter volgend jaar. Gaan gelukkig helemaal naar de klotequote:
Van gerwenmania is running wildquote:Op donderdag 9 april 2015 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga keihard met een groen shirt zitten daar.
Zijn ze nu al.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Twente is dan ook een middenmoter volgend jaar. Gaan gelukkig helemaal naar de klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |