Wel hoe je heel slecht moet gooien als je washed up bent zoals hijquote:Op donderdag 9 april 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bristow weet niets.
Die heeft een fles whiskey in zijn keel verstopt.
Tijdens die League of Legendsquote:Op donderdag 9 april 2015 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel hoe je heel slecht moet gooien als je washed up bent zoals hij
Ja dat was echt heel erg slecht . Die Bobby George was daar trouwens ook frusti aan het doen met zijn ''BDO is geweldig mentaliteit''quote:Op donderdag 9 april 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijdens die League of Legendsmanananmanmnmanmaanmanmnm
Bobby George is een walgelijke actquote:Op donderdag 9 april 2015 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dat was echt heel erg slecht . Die Bobby George was daar trouwens ook frusti aan het doen met zijn ''BDO is geweldig mentaliteit''
Hij doet me denken aan Jan Mulder.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:50 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Keertje ontmoet, kwam over als een aardige vent.
Als hij dit nog uit handen geef hè.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Puntje voor Barney alvast in the pocket.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan Jan Mulder.
Ik kwam de vies dikke vrouw van Barney eens tegen. Ze ging tekeer tegen iemand dat Barney meer krediet verdiende van de darts fans in Nederland, omdat hij het darten op de kaart had gezegd. Toen zei hij dat hij nu mooi zelf van de kaart af was en toen flipte ze. Doe met deze anekdote wat u wil.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:50 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Keertje ontmoet, kwam over als een aardige vent.
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer over overlijden, dat ge dat even weet
Had je eens grof geld op moeten inzetten.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
7-2... Dat had je van te voren niet verwacht.
Ik had wel genoeg kansen toegedicht aan Raybar, maar 2-7?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
7-2... Dat had je van te voren niet verwacht.
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kwam de vies dikke vrouw van Barney eens tegen. Ze ging tekeer tegen iemand dat Barney meer krediet verdiende van de darts fans in Nederland, omdat hij het darten op de kaart had gezegd. Toen zei hij dat hij nu mooi zelf van de kaart af was en toen flipte ze. Doe met deze anekdote wat u wil.
Was te verwachten met zo'n pauperkop:quote:Op donderdag 9 april 2015 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kwam de vies dikke vrouw van Barney eens tegen. Ze ging tekeer tegen iemand dat Barney meer krediet verdiende van de darts fans in Nederland, omdat hij het darten op de kaart had gezegd. Toen zei hij dat hij nu mooi zelf van de kaart af was en toen flipte ze. Doe met deze anekdote wat u wil.
Heeft iemand die heerlijke foto van haar naast het zwembad nog?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:54 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Was te verwachten met zo'n pauperkop:
[ afbeelding ]
Oorlog in het technisch hart.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Guillaume Elmont is tegenwoordig ook performance trainer bij de Ajax-jeugd.
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heeft iemand die heerlijke foto van haar naast het zwembad nog?
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heeft iemand die heerlijke foto van haar naast het zwembad nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |