Corrie houdt ook niet van honden, dit durf ik te wedden. Corrie is de enige persoon hier die evenveel haat als ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik elke keer 'iedereen behalve timmmmmm' moet typen als ik iedereen bedoel ben ik ook zo lang bezig.
[..]
Goed idee, ik heb het broekje al op de enkels.
Dat is Swift.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe heet ie?
Ik vind collies mooie honden
Swift in actiequote:Op vrijdag 3 april 2015 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tof beest!
Heb je ook een kudde schapen om Swift bezig te houden?
Goede bijdrage!quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal dit topic nog wat verder opleuken.
[ afbeelding ]
Klopt, ik ben precies 40.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niemand is hier rond de 40. Kingstown en Karina zijn een stuk ouder en de rest zit er ver onder
Ik haat honden want ze bijten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corrie houdt ook niet van honden, dit durf ik te wedden. Corrie is de enige persoon hier die evenveel haat als ik
Tof, had je al eens gepost toch? Die van mij zijn wel wat minder, ehm, getraindquote:
Was dit voor of na haar zwangerschappen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal dit topic nog wat verder opleuken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |