Mooi, hopelijk komt het snel in orde.quote:
Ja, er is een hoop veranderd in de tussentijd! Tegenwoordig zijn er smartphones en vliegende auto's.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In mijn tijd waren kleine jongetjes nog niet zo brutaal.
Gewoon zeggen dat je bang bent van NWS mods en ze weten genoeg, of niet soms?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben laatst ook bij de GGZ geweest, ze wilden me testen voor autisme. Alsof dat nodig was gahahaha.
Dankjewelquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Je bent niet klein Johannes. Op geen enkele manier.
Ze vroegen me of ik meer van dieren dan van mensen hield. Toen ben ik gewoon weggelopen, wat zijn dat voor achterlijke vragen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je bang bent van NWS mods en ze weten genoeg, of niet soms?
Over het algemeen wel ja.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Dieren zijn natuurlijk veel leuker dan mensen.
Dan ben jij bij deze ook positief bevonden op autisme.quote:
Misschien moet je even aan Njosnavelin vragen over haar honden, die zijn erg leukquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:10 schreef Mani89 het volgende:
Dieren zijn natuurlijk veel leuker dan mensen.
Die diagnose heb ik al een aantal jaartjes.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan ben jij bij deze ook positief bevonden op autisme.
Dan wil ik pics zien!quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je even aan Njosnavelin vragen over haar honden, die zijn erg leuk
Doe eens even normaal man.quote:
Hij is nu online, graag pics van je hont dus.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens even normaal man.
Anders ga ik straks een foto maken van mijn hond en hem online zetten op een moment dat ik zie dat jij online bent.
Ik zeg bewust straks want straks ben ik pas weer bij mijn hont.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is nu online, graag pics van je hont dus.
Nou, ga vooral je gang. Maar dan zou ik er niet bij zeggen dat we hem allemaal wel willen zien hier, want dat is niet bepaald het gevalquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens even normaal man.
Anders ga ik straks een foto maken van mijn hond en hem online zetten op een moment dat ik zie dat jij online bent.
Als ik elke keer 'iedereen behalve timmmmmm' moet typen als ik iedereen bedoel ben ik ook zo lang bezig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ga vooral je gang. Maar dan zou ik er niet bij zeggen dat we hem allemaal wel willen zien hier, want dat is niet bepaald het geval
Goed idee, ik heb het broekje al op de enkels.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan niet wachten! Tot die tijd maar weer een nieuwe aflevering van Community kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |