Ik ben van 1990 dus maak je niet dik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Uccie zegt dat ik ouder overkom dan ik ben. Op FOK! dan.
Okee, is er al iets meer bekend over de begeleiding vanuit de GGZ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, het gaat. Ik heb tot nu toe ook wel genoeg afleiding gehad dus dat scheelt al een hoop.
Hm, dacht dat jij ouder was.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben van 1990 dus maak je niet dik.
Nee, daar zijn ze nog mee bezig. Dat ligt allemaal even een beetje ingewikkeld.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, is er al iets meer bekend over de begeleiding vanuit de GGZ?
Ventjequote:Op vrijdag 3 april 2015 13:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben van 1990 dus maak je niet dik.
Okee, maar er wordt dus wel aan gewerkt?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze nog mee bezig. Dat ligt allemaal even een beetje ingewikkeld.
Mmm laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent schoon prehistorisch
Ja, absoluutquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, maar er wordt dus wel aan gewerkt?
In mijn tijd waren kleine jongetjes nog niet zo brutaal.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er oma? Vertel nog eens over die goede ouwe tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |