Hoi, ik ben niet sommige mensen.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
Sommige mensen zeggen tjips.
Die vinden ook Shirma een goeie zangeres.
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:56 schreef Specularium het volgende: [..] Nee, maar ik merk dat het nog eetbaar is dus maakt niet uit.
Dat eerste zei ik ook al.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
Sjips is correct.
Mensen die tjips zeggen verdienen dezelfde behandeling als degene die Hooipolder heeft bedacht.
Wat is Hooipolder?quote:Op donderdag 2 april 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
Sjips is correct.
Mensen die tjips zeggen verdienen dezelfde behandeling als degene die Hooipolder heeft bedacht.
Het meest kansloze knooppunt van Nederland. Daar hebben ze bedacht om gewoon midden op de snelweg stoplichten neer te zetten ipv een klaverblad te makenquote:
Het ligt 2 uur rijden bij mij vandaan, vandaar dat ik het niet kenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het meest kansloze knooppunt van Nederland. Daar hebben ze bedacht om gewoon midden op de snelweg stoplichten neer te zetten ipv een klaverblad te maken![]()
Dat sowieso, maar ze hebben het een paar jaar geleden nog helemaal verbouwd met extra rijstroken en alles, maar gewoon die stoplichten laten staanquote:Op donderdag 2 april 2015 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het ligt 2 uur rijden bij mij vandaan, vandaar dat ik het niet kenIs het niet gewoon verouderd?
Jij scoort tenminste ook alleen maar 5'jes en 6'jes. Matig zijnquote:
Uccie natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vraag me af wie er op tjips heeft gestemd.
Ben het er niet mee eens. Maar had hem een 2 gegeven denk ikquote:Op donderdag 2 april 2015 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij scoort tenminste ook alleen maar 5'jes en 6'jes. Matig zijn
Er heeft er nog één tjips gestemd.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vraag me af wie er op tjips heeft gestemd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dan zeg ik gewoon tjips.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die tjips zeggen doen niet meer mee.
Ik zou jou gewoon een 100 geven, maar ik wil de rest van de lijst niet invullenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens. Maar had hem een 2 gegeven denk ik
Ok jij doet niet meer mee, je doet gewoon niet meer mee.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]Ik verwacht niet anders van Team Opzij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon IP's loggen en permbans uitdelenquote:Op donderdag 2 april 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die tjips zeggen doen niet meer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |