Ik hoop dat dit geen afbreuk zal doen aan mijn cijfer van jouquote:
zeker niet. Vrienden accepteren ook elkaars zwakke kanten.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit geen afbreuk zal doen aan mijn cijfer van jou
Eindelijk weer. Een Ziyech- en Coronaloos Twente zou opzich te doen moeten zijn. Als Tapia nou ook nog even uitvalt met een verkoudheid zou dat helemaal fantastisch zijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Eredivisie is bijna weer terug.
Dit twente gaat nog verder zakken. Zoveel onrust bij die club.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eindelijk weer. Een Ziyech- en Coronaloos Twente zou opzich te doen moeten zijn. Als Tapia nou ook nog even uitvalt met een verkoudheid zou dat helemaal fantastisch zijn.
Ze moeten zich gewoon laten overnemen door Munsterman en co. Zij wilden de club toch geheel in handen krijgen?quote:Op donderdag 2 april 2015 00:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit twente gaat nog verder zakken. Zoveel onrust bij die club.
Niet dat ik weet. Ze hebben zelfs met Red Bull gepraat over een overname. Denk dat een overname door Munsterman geen optie is door de malaise bij Twente.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten zich gewoon laten overnemen door Munsterman en co. Zij wilden de club toch geheel in handen krijgen?
Ik welquote:
Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 2 april 2015 07:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee was kapot gisteravond
Wat een baggerweer trouwens
Gewoon 4 dagen weekend, heerlijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Extra lang ook nog
Vanavond bier halen voor zondag
Hier komt mijn top 5 voor de ronde hoe je hart vastquote:Op donderdag 2 april 2015 08:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon 4 dagen weekend, heerlijk.
Vanmiddag slot van de driedaagse. Hopelijk pakt Kristoff de algemene zege
Verklap het geheim nou niet.quote:
Is het al zeker 1 april danquote:Op donderdag 2 april 2015 09:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit was trouwens wel een nare 1 april grap
https://www.facebook.com/events/535604943246767/
Meer informatie volgt...quote:
Niet zo he?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:39 schreef KingRoland het volgende:
The passion vanavond lol dat gaat leuk worden In TV
Ah fijn, ik ben vanavond niet online. Zal morgen dus wel weer de klachten horen over rellende en gebande VBL users in TV...quote:
Ik ga ervan uit dat ze gewoon heel braaf zijn vanavondquote:Op donderdag 2 april 2015 10:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah fijn, ik ben vanavond niet online. Zal morgen dus wel weer de klachten horen over rellende en gebande VBL users in TV...
Dat zijn ze altijd.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat ze gewoon heel braaf zijn vanavond
Van Boom dachten ze ooit dat hij net zo goed was als Stybarquote:Op donderdag 2 april 2015 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn prono:
1. Stybar
2. Geraint
3. Sagan
4. Vanmarcke
5. Kristoff
Twijfel nog of ik toch voor Crack ga. Sowieso Kristoff <> Terpstra gedaan, verwacht geen belachelijk goede performance van Kristoff, zijn de komende 2 weken toch zijn wedstrijden niet naar.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van Boom dachten ze ooit dat hij net zo goed was als Stybar![]()
Ik zie Sagan niet hoog eindigen. Hele jaar valt ie tegen en ik roep al vanaf Strade Bianche dat hij te zwaar is. Maar ik hoop dat hij mij verrast, voor de koers is het goed als hij ook sterk is zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |