quote:Op woensdag 1 april 2015 23:30 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt gemeen, maar kon het niet laten. Hij keek me echt boos aan erna.
Arabieren en hun manier van foto's maken lmao.daar wil ik wel beschuitje mee eten als je begrijpt wat ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Afgelopenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Jezus. Ik vroeg mij al af waarom ik niet meer zovaak mag posten. Abo afgelopen
Doen! Katten zijn echt geweldigquote:Op woensdag 1 april 2015 23:44 schreef Amoeba het volgende:
Moet ik een keer iemand met een nestje vinden die een poezebeest voor me heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
zou hij wel leuk vinden denk ikquote:Op woensdag 1 april 2015 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar wil ik wel beschuitje mee eten als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Jaaaaa maaar omggggg heb choco kebab niet kunnen vindenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je nog geslaagd met dat wat je wilde doen?En nog zo'n chocolade kebab gegeten?
Oei, er rust vast een vloek op dat ding.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:49 schreef Lt.Surge het volgende:
Navond.
Mijn waterkoker ging zojuist vanzelf aan o.ó
Minimaal 1!quote:Op woensdag 1 april 2015 23:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Oei, er rust vast een vloek op dat ding.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doen! Katten zijn echt geweldigJa ik wil eigenlijk liever een hond maargoed, daar heb ik echt geen tijd voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ook wel hond willen maar ik vind katten uiteindelijk chiller, ooit neem ik nog wel een hond hoor. Maar voor nu past een kat beter bij mijquote:Op woensdag 1 april 2015 23:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk liever een hond maargoed, daar heb ik echt geen tijd voor.
Awww. Even gegoogled. Het is idd niet makkelijk te halen nog.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaaaaa maaar omggggg heb choco kebab niet kunnen vindensad times.
Ga gwn binnenkort naar eindhoven en daar eten
woah.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:49 schreef Lt.Surge het volgende:
Navond.
Mijn waterkoker ging zojuist vanzelf aan o.ó
Eindjequote:Op woensdag 1 april 2015 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Awww. Even gegoogled. Het is idd niet makkelijk te halen nog.Zou dan ook maar op Eindhoven gokken.
Spammerdquote:Op woensdag 1 april 2015 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Jezus. Ik vroeg mij al af waarom ik niet meer zovaak mag posten. Abo afgelopen
In eindhoven heb ik hem toen gezien en ging hij net dicht. Het is me niet gegund. ;cquote:Op woensdag 1 april 2015 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Awww. Even gegoogled. Het is idd niet makkelijk te halen nog.Zou dan ook maar op Eindhoven gokken.
Omg noeees.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
In eindhoven heb ik hem toen gezien en ging hij net dicht. Het is me niet gegund. ;c
Ik moet en zal het krijgen. Oh choco kebab.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg noeees.Wat een pech in je leven. Misschien moet het ook gewoon zo zijn.
Zoals ze het op de site uitleggen lijkt het me echt goddelijk. Beter plaats je een review/foto als je het eenmaal gegeten hebt.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet en zal het krijgen. Oh choco kebab.
preciesquote:Op woensdag 1 april 2015 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor hamburgers en wiet roken en alles.
I will feauxshooooquote:Op donderdag 2 april 2015 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals ze het op de site uitleggen lijkt het me echt goddelijk. Beter plaats je een review/foto als je het eenmaal gegeten hebt.
Die triple Chocolate variant. Zou mezelf uithongeren zodat ik dit kan etenquote:Op donderdag 2 april 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grotere plaatjes.
quote:Op donderdag 2 april 2015 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die triple Chocolate variant. Zou mezelf uithongeren zodat ik dit kan eten
Ik ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Die speculoos lijkt mij ook nog wel lekker. Maar zou die bovenste sowieso wel willen proberen
[..]
Die triple Chocolate variant. Zou mezelf uithongeren zodat ik dit kan eten
quote:
Zou mezelf uithongeren zodat ik dit kan eten
viel me niet eens opquote:
koolhydraatarm dieetquote:Op donderdag 2 april 2015 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter houd ik het inderdaad bij mijn koolhydraatarme voeding.
Ik leer er goed door kokenquote:Op donderdag 2 april 2015 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vond het wel srs bizar lastig. Geen rijst geen pasta.Vooral pasta.
watquote:Op donderdag 2 april 2015 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter houd ik het inderdaad bij mijn koolhydraatarme voeding.
Dat geloof ik graag. Er zijn echt veel toffe recepten te vinden en het vereist soms wat andere ingrediënten die je (waarschijnlijk) niet gewend bent etc etc.quote:
Precies dat. Gewoon geen tot nauwelijks brood/pasta/rijst etc eten.quote:
Daarom koolhydraat arm. Ik at gewoon te veel koolhydraten. Iedere dag brood en dan 's avonds nog pasta of aardappelen.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar koolhydraten zijn niet per se slecht?
Wel in de hoeveelheid die worden aangeraden.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar koolhydraten zijn niet per se slecht?
Valt wel mee. Is allemaal maar tijdelijk.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik geen koolhydraten eet he. Een ketose dieet vind ik namelijk niets.Krijg je ook nog slechte adem van en alles.
Dat kan, ik vind het net iets te extreem ook al kun je het aanvullen door o.a. eiwitten etc.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee. Is allemaal maar tijdelijk.
Keto = love
Ik voelde me echt fantastisch in keto.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind het net iets te extreem ook al kun je het aanvullen door o.a. eiwitten etc.
Hoezo vind je fruit lastig?quote:Op donderdag 2 april 2015 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik voelde me echt fantastisch in keto.
Binnekort weer beginnen, vond alleen fruit wel lastig.
nja heb meestal gewoon omelet mat ham en kaas en champignonsquote:Op donderdag 2 april 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, na een tijdje ben je dat wel zat.
Omelet met kaas te vullend man, word misselijk van ;squote:Op donderdag 2 april 2015 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja heb meestal gewoon omelet mat ham en kaas en champignons
oh geen last vanquote:Op donderdag 2 april 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omelet met kaas te vullend man, word misselijk van ;s
True.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
En je kan niet echt smoothies maken als ontbijt zonder fruit, dus dan moet je nadenken over je ontbijt.
En zit je dus elke ochtend bacon en ei te bakken
Ja, moet me er in gaan verdiepen.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True.Het idee alleen al klinkt niet tof. Vind je van die havermout pannenkoekjes niets? Dat ken je ook niet te lang achter elkaar eten maar voor beetje afwisseling misschien niet gek. Of iets van wraps met roomkaas oid.
sorry manquote:Op donderdag 2 april 2015 09:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik dacht even populair te zijn, maar neen.
hmm, dat zal een probleem worden denk ikquote:Op donderdag 2 april 2015 09:40 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben op zoek naar leuke meidjes die met Dima de datingshow willen doen vanavond
Laten we hopen van nietquote:Op donderdag 2 april 2015 09:40 schreef gianni61 het volgende:
hmm, dat zal een probleem worden denk ik
Reality check.quote:
Hoiiiquote:
Ik kan vanavond niet. Sorryquote:Op donderdag 2 april 2015 09:40 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben op zoek naar leuke meidjes die met Dima de datingshow willen doen vanavond
Fair enough.quote:
Nou, dan doe ik het vanavond niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Reality check.
[..]
Hoiii
[..]
Ik kan vanavond niet. Sorry
Maar jij kent vast wel meer gewillige vrouwelijke Foksters.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:43 schreef Flippiee het volgende:
Ben wel oprecht benieuwd naar Dima. Wat een tegenvaller.
Sorry. Een wijs persoon vertelde mij ooit dat je wel mag dromen zolang je dromen geen fantasie worden.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Fair enough.
Het voelde goed, voor zo lang het duurde though
Te vroeg voor dit soort wijze praat, dus ik vind het prima.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry. Een wijs persoon vertelde mij ooit dat je wel mag dromen zolang je dromen geen fantasie worden.
Ik dacht dat jij altijd zo aardig wasquote:Op donderdag 2 april 2015 09:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry. Een wijs persoon vertelde mij ooit dat je wel mag dromen zolang je dromen geen fantasie worden.
zet het op een tegeltjequote:Op donderdag 2 april 2015 09:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
denken dat flips aardig isquote:Op donderdag 2 april 2015 09:45 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd zo aardig was
Ze had me een hele lieve pep-talk gegeven omdat ik een BMI van 4567890 heb.quote:
Hehe. Crip? Moira? Snowbells heeft een ban dus dat zal hem niet worden. Misschien supersof als je haar duidelijk maakt hoe serieus het is.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar jij kent vast wel meer gewillige vrouwelijke Foksters.
Daarom zeg ik het ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Te vroeg voor dit soort wijze praat, dus ik vind het prima.
ook met ban kan ze op de radio komen.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe. Crip? Moira? Snowbells heeft een ban dus dat zal hem niet worden. Misschien supersof als je haar duidelijk maakt hoe serieus het is.
[..]
Daarom zeg ik het ook.
Crip wilde de vorige keer niet, maar ik kan het proberen. Ik zal ze eens nagaan!quote:Op donderdag 2 april 2015 09:50 schreef Flippiee het volgende:
Hehe. Crip? Moira? Snowbells heeft een ban dus dat zal hem niet worden. Misschien supersof als je haar duidelijk maakt hoe serieus het is.
Probeer yvonne te strikkenquote:Op donderdag 2 april 2015 09:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Crip wilde de vorige keer niet, maar ik kan het proberen. Ik zal ze eens nagaan!
Dit is aardig. Ik snap dat dat lastig te begrijpen is.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:45 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd zo aardig was
Ik zag het meer een beetje als steken onder waterquote:Op donderdag 2 april 2015 09:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is aardig. Ik snap dat dat lastig te begrijpen is.
Weet niet in welke mate het posten namens gebande isquote:Op donderdag 2 april 2015 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook met ban kan ze op de radio komen.
De aanhouder wint dus gewoon blijven vragen en informeer haar over dat stemvervorm dingquote:Op donderdag 2 april 2015 09:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Crip wilde de vorige keer niet, maar ik kan het proberen. Ik zal ze eens nagaan!
Nee joh. Het is juist onaardig om te liegen en iemand in de waan te laten.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:56 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik zag het meer een beetje als steken onder water
Daar heb je dan wel weer gelijk in!quote:Op donderdag 2 april 2015 09:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh. Het is juist onaardig om te liegen en iemand in de waan te laten.
staat in feite los van fok. maar ja, ik ben geen admin natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2015 09:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet in welke mate het posten namens gebande is
[..]
De aanhouder wint dus gewoon blijven vragen en informeer haar over dat stemvervorm ding
Slijmbalquote:Op donderdag 2 april 2015 09:58 schreef politiekman het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in!
Mja mja mjaquote:Op donderdag 2 april 2015 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat in feite los van fok. maar ja, ik ben geen admin natuurlijk
quote:
Eerlijk, is toch zo? Je kunt toch beter meteen tegen je zusje zeggen dat 'r shirt lelijk is dan dat ze wordt gepest op school?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:03 schreef politiekman het volgende:
[..]
Eerlijk, is toch zo? Je kunt toch beter meteen tegen je zusje zeggen dat 'r shirt lelijk is dan dat ze wordt gepest op school?Nee, want dat is grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Baby don't hurt meh.quote:
Neuh. Is niet belangrijk. Het is een keuzemodule waar ik toch niet voor ga kiezen.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Skippen.
Of het moet écht belangrijk zijn.
tis jouw leefuhquote:Op donderdag 2 april 2015 11:36 schreef RadioSlut het volgende:
Hojjj
Moet nog anderhalf uur wachten tot de volgende les. Of zal ik weggaan?
de avonturen van RS in wonderlandquote:Op donderdag 2 april 2015 11:38 schreef RadioSlut het volgende:
Ik blijf nog wel even op school om wat af te maken voor Nederlands.Verhaaltjessss
Verstandig.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:38 schreef RadioSlut het volgende:
Ik blijf nog wel even op school om wat af te maken voor Nederlands.Verhaaltjessss
Niet zo zeer verstandig aangezien de deadline pas over een paar weken is, maar het is gewoon leuk.quote:
Jwz.quote:
Ohquote:Op donderdag 2 april 2015 11:42 schreef RadioSlut het volgende:
Niet zo zeer verstandig aangezien de deadline pas over een paar weken is, maar het is gewoon leuk.
Mjuh, z'n gangetje denk ik welquote:
Goed, al heb ik vanmiddag nog wel een presentatiequote:
Chill! Wat ga je doen van het weekend?quote:
Ja hoor! Gaat lekker hier.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
OhDan nog: verstandig.
[..]
Mjuh, z'n gangetje denk ik welDaar ook alles ok, naast het school gebeuren?
Nee, ik ben te lui om te switchen naar een ander account.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil je misschien echt een slut op de radio zijn?
Over wat moet je presenteren?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed, al heb ik vanmiddag nog wel een presentatie
Een onderwerp naar keuze (al moet het wel iets commercieels zijn) dus niet over de hont of kad of de cavia van de burenquote:
Jammer, ik had sowieso over een cavia gepresenteerd, en dan een cavia meegenomen naar school.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een onderwerp naar keuze (al moet het wel iets commercieels zijn) dus niet over de hont of kad of de cavia van de buren
Wel in het Engels tho, maar dat komt wel goed
Dan doe je het over hoe je de hont of de kad of de cavia van te buren kunt exploiteren.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een onderwerp naar keuze (al moet het wel iets commercieels zijn) dus niet over de hont of kad of de cavia van de buren
Wel in het Engels tho, maar dat komt wel goed
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan doe je het over hoe je de hont of de kad of de cavia van te buren kunt exploiteren.
Yoa, ik moet er minimaal 5 minuten over doenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar is dat het enige? :p
Dan is het niet zoveel.
Gewoon wat langzamer praten.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Yoa, ik moet er minimaal 5 minuten over doen
Goed idee welquote:
Met extra veel effecten om tijd te rekken.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed idee wel
Mooie powerpoint er bij
vooral nuttige dingen denk ik. weinig bijzondersquote:Op donderdag 2 april 2015 11:52 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Chill! Wat ga je doen van het weekend?
Zoals?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral nuttige dingen denk ik. weinig bijzonders
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En af en toe pauzeren om vervolgens meer aandacht te krijgen.
heb wat boompjes en planten die de grond in moetenquote:Op donderdag 2 april 2015 12:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zoals?
Hoeft niet bijzonder te zijn, zo'n weekend heb je soms ook nodig
[..]
Hier ook.quote:
Middag*quote:
ik was toch echt wakker toen ik het hoordequote:Op donderdag 2 april 2015 12:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hier ook.
Heb vannacht wel gedroomd dat het heeft gehageld, maar ik zal wel weer geslaapwandeld hebben
Dat was trouwens echt kut vanochtend. Was laat gaan slapen, en zou de eerste 2 uur vrij nemen omdat er toch geen deadline was. Word ik om half 8 wakker.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:11 schreef politiekman het volgende:
Niets gehoord, geslapen als een roosje
Dat is kut jaquote:Op donderdag 2 april 2015 12:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat was trouwens echt kut vanochtend. Was laat gaan slapen, en zou de eerste 2 uur vrij nemen omdat er toch geen deadline was. Word ik om half 8 wakker.
Fatty gespotquote:
Maar hoe ga je dat dan overlevenquote:Op donderdag 2 april 2015 12:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heul nietik eet de rest van de dag verder niets meer
Gewoon maaltijden in de blender en drinken.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar hoe ga je dat dan overleven
Is wel kut jaquote:Op donderdag 2 april 2015 12:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar hoe ga je dat dan overleven
Ohquote:Op donderdag 2 april 2015 12:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is wel kut jamaar krijg vanmiddag weer een flinke dosis morfine dus als ik dan ga eten kots ik 100% alles uit
Ja, 2 in 2 wekenquote:Op donderdag 2 april 2015 12:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Heb je een operatie gehad dan ofzo
Klinkt fucekdupquote:Op donderdag 2 april 2015 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, 2 in 2 wekenheb nu vacuümtherapie, en dan moet je 2x per week de vac. laten verwisselen. Zonder morfine is dat ondraaglijk (been there, done that) dus dan krijg ik eerst een spuit
Zo erg ben ik toch niet?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Waarom tref ik alleen maar borderliner vrouwen op FOK!?
wie?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:21 schreef Lt.Surge het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Sterkte.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, 2 in 2 wekenheb nu vacuümtherapie, en dan moet je 2x per week de vac. laten verwisselen. Zonder morfine is dat ondraaglijk (been there, done that) dus dan krijg ik eerst een spuit
Ik twijfel sowieso of het uberhaupt wel vrouwen zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 12:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Dat weet ik (nog) niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:22 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zo erg ben ik toch niet?
(INB4 AB)
* SgtPorkbeans schuift roos viceequote:Op donderdag 2 april 2015 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wut?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:21 schreef Lt.Surge het volgende:
tyquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans schuift roos vicee
Komt wel goed bby
Wat?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat weet ik (nog) niet.
Maar net ik stuur een heule vriendelijke DM naar iemand, krijg ik ''rot op fggt ik ben borderliner grgrgr''
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat weet ik (nog) niet.
Maar net ik stuur een heule vriendelijke DM naar iemand, krijg ik ''rot op fggt ik ben borderliner grgrgr''
[..]
Dat weet ik (nog) niet.
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
ga jij niet naar die ONZ meet eigk?
[..]
Dat weet ik (nog) niet.
je pullt een deadprezje?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik verblijf graag in de anonimiteit
Dit kan ik uiteraard niet verklappen, maar kijk gerust 1 post onder deze post die ik nu quote, en dan kun je misschien raden wie het is.quote:
Een wat?quote:
Wat, ga jij naar buiten? Dacht dat je een echte FOK!ker was?!quote:Op donderdag 2 april 2015 12:26 schreef politiekman het volgende:
Ik ga naar buiten jongens
Tot later!
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit kan ik uiteraard niet verklappen, maar kijk gerust 1 post onder deze post die ik nu quote, en dan kun je misschien raden wie het is.
oh, ja, dan snap ik hetquote:Op donderdag 2 april 2015 12:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit kan ik uiteraard niet verklappen, maar kijk gerust 1 post onder deze post die ik nu quote, en dan kun je misschien raden wie het is.
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gelijk heeft iequote:
vandaag mag hetquote:Op donderdag 2 april 2015 12:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mensen laten weten dat je als een autist op een zolderkamer zit FOK!ken_
Misschien is het ook wel een zolderkamerautist.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mensen laten weten dat je als een autist op een zolderkamer zit FOK!ken_
Dat is vet veelquote:Op donderdag 2 april 2015 12:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nog 327 posts en ik heb de 25.000 gehaald
Dat is meer dan ik in eerste instantie wilde behalenquote:
ik heb maandag mijn 100.000 overschreven.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nog 327 posts en ik heb de 25.000 gehaald
Je gaat me nog inhalen man.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik in eerste instantie wilde behalen
jij hebt weinig postsquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Misschien moet ik een leven krijgen ofzo
Thug lifequote:Op donderdag 2 april 2015 12:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet je eigen leven verzinnen op de interwebz.
Ja klopt, ik heb een periode gehad in 2010 en 2011 waar ik vrij weinig op fok te vinden was. En ook in de periode 2013/beetje 2014. Mijn hoogtijdagen waren in 2008 en 2009quote:
Uiteraard, elke dag 12 mensen prikken, minimaal ¤100k cash onder je bed hebben liggen, op dat bed liggen 4 hete mokkels, jwzquote:
Deze man leeft de leefquote:Op donderdag 2 april 2015 12:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard, elke dag 12 mensen prikken, minimaal ¤100k cash onder je bed hebben liggen, op dat bed liggen 4 hete mokkels, jwz
en nuquote:Op donderdag 2 april 2015 12:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb een periode gehad in 2010 en 2011 waar ik vrij weinig op fok te vinden was. En ook in de periode 2013/beetje 2014. Mijn hoogtijdagen waren in 2008 en 2009
Wanneer ik wil jonguh, denken dat ik me ga binden aan afsprakenquote:Op donderdag 2 april 2015 12:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Deze man leeft de leef
Wanneer mag je je nieuwe wagen ophalen dan broeder?
Daar geen personeel voor hebbenquote:Op donderdag 2 april 2015 12:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wanneer ik wil jonguh, denken dat ik me ga binden aan afspraken
En nu weer wat actief in een slowchat, voor de rest eigenlijk niks.quote:
hoi bobquote:Op donderdag 2 april 2015 12:44 schreef badtripbob het volgende:
33.271 posts onder pc-fr34k
16.795 posts onder badtripbob
Valt nog reuze mee. Ik stond vroeger weleens in de topposters per dagook in de top500
Geld afstaan aan anderenquote:Op donderdag 2 april 2015 12:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar geen personeel voor hebben_
Niet je eigen geld drukkenquote:
Waarom nu opeens niet ''anderen je geld laten drukken'' dan.quote:
Anderen nodig zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 12:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waarom nu opeens niet ''anderen je geld laten drukken'' dan.
Jonguh, je praat poep.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Anderen nodig zijn
Niet alles zelf doen!!
Je moet dat doen om je enemies te confusen jeweetquote:Op donderdag 2 april 2015 12:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jonguh, je praat poep.
Eerst personeel moeten hebben, dan alles alleen doen.
Op de straat was je al lang geklapt man
Hetzelfde RSquote:Op donderdag 2 april 2015 12:54 schreef RadioSlut het volgende:
Over een paar minuten is het setje afgelopen, dan peer ik 'm. Doeiz. Fijn weekend enzo.![]()
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:54 schreef RadioSlut het volgende:
Over een paar minuten is het setje afgelopen, dan peer ik 'm. Doeiz. Fijn weekend enzo.![]()
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee.Stufi + soms werken.
Uitkering.
Ik zal wel even doordrinken. Of op zoek gaan naar drugs vandaag.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
hoi bob
Wanneer maak je weer eens een leuk verwarrend topic aan?
Waarom ga je gewoon niet aan de medicijnen?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik zal wel even doordrinken. Of op zoek gaan naar drugs vandaag.
Neuh, ik ga skatenquote:Op donderdag 2 april 2015 12:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat, ga jij naar buiten? Dacht dat je een echte FOK!ker was?!
Sinds gisteren om 12:00quote:
Lang weekendquote:Op donderdag 2 april 2015 17:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker main,
Heb nu weekend. En ma nog vrij en dan pas beginnen
Snijbonen met wat aromatquote:Op donderdag 2 april 2015 18:03 schreef DrNick het volgende:
Hoe kan je groenten een beetje leuk bereiden? Ik zoek wat voor bij gebakken aardappels en worstjes, en we hebben wortel en boontjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |