Baby don't hurt meh.quote:
Neuh. Is niet belangrijk. Het is een keuzemodule waar ik toch niet voor ga kiezen.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Skippen.
Of het moet écht belangrijk zijn.
tis jouw leefuhquote:Op donderdag 2 april 2015 11:36 schreef RadioSlut het volgende:
Hojjj
Moet nog anderhalf uur wachten tot de volgende les. Of zal ik weggaan?
de avonturen van RS in wonderlandquote:Op donderdag 2 april 2015 11:38 schreef RadioSlut het volgende:
Ik blijf nog wel even op school om wat af te maken voor Nederlands.Verhaaltjessss
Verstandig.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:38 schreef RadioSlut het volgende:
Ik blijf nog wel even op school om wat af te maken voor Nederlands.Verhaaltjessss
Niet zo zeer verstandig aangezien de deadline pas over een paar weken is, maar het is gewoon leuk.quote:
Jwz.quote:
Ohquote:Op donderdag 2 april 2015 11:42 schreef RadioSlut het volgende:
Niet zo zeer verstandig aangezien de deadline pas over een paar weken is, maar het is gewoon leuk.
Mjuh, z'n gangetje denk ik welquote:
Goed, al heb ik vanmiddag nog wel een presentatiequote:
Chill! Wat ga je doen van het weekend?quote:
Ja hoor! Gaat lekker hier.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
OhDan nog: verstandig.
[..]
Mjuh, z'n gangetje denk ik welDaar ook alles ok, naast het school gebeuren?
Nee, ik ben te lui om te switchen naar een ander account.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil je misschien echt een slut op de radio zijn?
Over wat moet je presenteren?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed, al heb ik vanmiddag nog wel een presentatie
Een onderwerp naar keuze (al moet het wel iets commercieels zijn) dus niet over de hont of kad of de cavia van de burenquote:
Jammer, ik had sowieso over een cavia gepresenteerd, en dan een cavia meegenomen naar school.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een onderwerp naar keuze (al moet het wel iets commercieels zijn) dus niet over de hont of kad of de cavia van de buren
Wel in het Engels tho, maar dat komt wel goed
Dan doe je het over hoe je de hont of de kad of de cavia van te buren kunt exploiteren.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een onderwerp naar keuze (al moet het wel iets commercieels zijn) dus niet over de hont of kad of de cavia van de buren
Wel in het Engels tho, maar dat komt wel goed
quote:Op donderdag 2 april 2015 11:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan doe je het over hoe je de hont of de kad of de cavia van te buren kunt exploiteren.
Yoa, ik moet er minimaal 5 minuten over doenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar is dat het enige? :p
Dan is het niet zoveel.
Gewoon wat langzamer praten.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Yoa, ik moet er minimaal 5 minuten over doen
Goed idee welquote:
Met extra veel effecten om tijd te rekken.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed idee wel
Mooie powerpoint er bij
vooral nuttige dingen denk ik. weinig bijzondersquote:Op donderdag 2 april 2015 11:52 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Chill! Wat ga je doen van het weekend?
Zoals?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral nuttige dingen denk ik. weinig bijzonders
quote:Op donderdag 2 april 2015 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En af en toe pauzeren om vervolgens meer aandacht te krijgen.
heb wat boompjes en planten die de grond in moetenquote:Op donderdag 2 april 2015 12:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Zoals?
Hoeft niet bijzonder te zijn, zo'n weekend heb je soms ook nodig
[..]
Hier ook.quote:
Middag*quote:
ik was toch echt wakker toen ik het hoordequote:Op donderdag 2 april 2015 12:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hier ook.
Heb vannacht wel gedroomd dat het heeft gehageld, maar ik zal wel weer geslaapwandeld hebben
Dat was trouwens echt kut vanochtend. Was laat gaan slapen, en zou de eerste 2 uur vrij nemen omdat er toch geen deadline was. Word ik om half 8 wakker.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:11 schreef politiekman het volgende:
Niets gehoord, geslapen als een roosje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |