Ik dacht dat jij altijd zo aardig wasquote:Op donderdag 2 april 2015 09:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry. Een wijs persoon vertelde mij ooit dat je wel mag dromen zolang je dromen geen fantasie worden.
zet het op een tegeltjequote:Op donderdag 2 april 2015 09:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry. Een wijs persoon vertelde mij ooit dat je wel mag dromen zolang je dromen geen fantasie worden.
denken dat flips aardig isquote:Op donderdag 2 april 2015 09:45 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd zo aardig was
Ze had me een hele lieve pep-talk gegeven omdat ik een BMI van 4567890 heb.quote:
Hehe. Crip? Moira? Snowbells heeft een ban dus dat zal hem niet worden. Misschien supersof als je haar duidelijk maakt hoe serieus het is.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar jij kent vast wel meer gewillige vrouwelijke Foksters.
Daarom zeg ik het ook.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Te vroeg voor dit soort wijze praat, dus ik vind het prima.
ook met ban kan ze op de radio komen.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe. Crip? Moira? Snowbells heeft een ban dus dat zal hem niet worden. Misschien supersof als je haar duidelijk maakt hoe serieus het is.
[..]
Daarom zeg ik het ook.
Crip wilde de vorige keer niet, maar ik kan het proberen. Ik zal ze eens nagaan!quote:Op donderdag 2 april 2015 09:50 schreef Flippiee het volgende:
Hehe. Crip? Moira? Snowbells heeft een ban dus dat zal hem niet worden. Misschien supersof als je haar duidelijk maakt hoe serieus het is.
Probeer yvonne te strikkenquote:Op donderdag 2 april 2015 09:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Crip wilde de vorige keer niet, maar ik kan het proberen. Ik zal ze eens nagaan!
Dit is aardig. Ik snap dat dat lastig te begrijpen is.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:45 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd zo aardig was
Ik zag het meer een beetje als steken onder waterquote:Op donderdag 2 april 2015 09:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is aardig. Ik snap dat dat lastig te begrijpen is.
Weet niet in welke mate het posten namens gebande isquote:Op donderdag 2 april 2015 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook met ban kan ze op de radio komen.
De aanhouder wint dus gewoon blijven vragen en informeer haar over dat stemvervorm dingquote:Op donderdag 2 april 2015 09:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Crip wilde de vorige keer niet, maar ik kan het proberen. Ik zal ze eens nagaan!
Nee joh. Het is juist onaardig om te liegen en iemand in de waan te laten.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:56 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik zag het meer een beetje als steken onder water
Daar heb je dan wel weer gelijk in!quote:Op donderdag 2 april 2015 09:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh. Het is juist onaardig om te liegen en iemand in de waan te laten.
staat in feite los van fok. maar ja, ik ben geen admin natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2015 09:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet in welke mate het posten namens gebande is
[..]
De aanhouder wint dus gewoon blijven vragen en informeer haar over dat stemvervorm ding
Slijmbalquote:Op donderdag 2 april 2015 09:58 schreef politiekman het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in!
Mja mja mjaquote:Op donderdag 2 april 2015 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat in feite los van fok. maar ja, ik ben geen admin natuurlijk
quote:
Eerlijk, is toch zo? Je kunt toch beter meteen tegen je zusje zeggen dat 'r shirt lelijk is dan dat ze wordt gepest op school?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik haat politiek.
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:03 schreef politiekman het volgende:
[..]
Eerlijk, is toch zo? Je kunt toch beter meteen tegen je zusje zeggen dat 'r shirt lelijk is dan dat ze wordt gepest op school?Nee, want dat is grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |