oh geen last vanquote:Op donderdag 2 april 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omelet met kaas te vullend man, word misselijk van ;s
True.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
En je kan niet echt smoothies maken als ontbijt zonder fruit, dus dan moet je nadenken over je ontbijt.
En zit je dus elke ochtend bacon en ei te bakken
Ja, moet me er in gaan verdiepen.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True.Het idee alleen al klinkt niet tof. Vind je van die havermout pannenkoekjes niets? Dat ken je ook niet te lang achter elkaar eten maar voor beetje afwisseling misschien niet gek. Of iets van wraps met roomkaas oid.
sorry manquote:Op donderdag 2 april 2015 09:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik dacht even populair te zijn, maar neen.
hmm, dat zal een probleem worden denk ikquote:Op donderdag 2 april 2015 09:40 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben op zoek naar leuke meidjes die met Dima de datingshow willen doen vanavond
Laten we hopen van nietquote:Op donderdag 2 april 2015 09:40 schreef gianni61 het volgende:
hmm, dat zal een probleem worden denk ik
Reality check.quote:
Hoiiiquote:
Ik kan vanavond niet. Sorryquote:Op donderdag 2 april 2015 09:40 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben op zoek naar leuke meidjes die met Dima de datingshow willen doen vanavond
Fair enough.quote:
Nou, dan doe ik het vanavond niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Reality check.
[..]
Hoiii
[..]
Ik kan vanavond niet. Sorry
Maar jij kent vast wel meer gewillige vrouwelijke Foksters.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:43 schreef Flippiee het volgende:
Ben wel oprecht benieuwd naar Dima. Wat een tegenvaller.
Sorry. Een wijs persoon vertelde mij ooit dat je wel mag dromen zolang je dromen geen fantasie worden.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Fair enough.
Het voelde goed, voor zo lang het duurde though
Te vroeg voor dit soort wijze praat, dus ik vind het prima.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry. Een wijs persoon vertelde mij ooit dat je wel mag dromen zolang je dromen geen fantasie worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |