quote:Op woensdag 1 april 2015 23:30 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt gemeen, maar kon het niet laten. Hij keek me echt boos aan erna.
Arabieren en hun manier van foto's maken lmao.daar wil ik wel beschuitje mee eten als je begrijpt wat ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Afgelopenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Jezus. Ik vroeg mij al af waarom ik niet meer zovaak mag posten. Abo afgelopen
Doen! Katten zijn echt geweldigquote:Op woensdag 1 april 2015 23:44 schreef Amoeba het volgende:
Moet ik een keer iemand met een nestje vinden die een poezebeest voor me heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
zou hij wel leuk vinden denk ikquote:Op woensdag 1 april 2015 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar wil ik wel beschuitje mee eten als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Jaaaaa maaar omggggg heb choco kebab niet kunnen vindenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je nog geslaagd met dat wat je wilde doen?En nog zo'n chocolade kebab gegeten?
Oei, er rust vast een vloek op dat ding.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:49 schreef Lt.Surge het volgende:
Navond.
Mijn waterkoker ging zojuist vanzelf aan o.ó
Minimaal 1!quote:Op woensdag 1 april 2015 23:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Oei, er rust vast een vloek op dat ding.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doen! Katten zijn echt geweldigJa ik wil eigenlijk liever een hond maargoed, daar heb ik echt geen tijd voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ook wel hond willen maar ik vind katten uiteindelijk chiller, ooit neem ik nog wel een hond hoor. Maar voor nu past een kat beter bij mijquote:Op woensdag 1 april 2015 23:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk liever een hond maargoed, daar heb ik echt geen tijd voor.
Awww. Even gegoogled. Het is idd niet makkelijk te halen nog.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaaaaa maaar omggggg heb choco kebab niet kunnen vindensad times.
Ga gwn binnenkort naar eindhoven en daar eten
woah.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:49 schreef Lt.Surge het volgende:
Navond.
Mijn waterkoker ging zojuist vanzelf aan o.ó
Eindjequote:Op woensdag 1 april 2015 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Awww. Even gegoogled. Het is idd niet makkelijk te halen nog.Zou dan ook maar op Eindhoven gokken.
Spammerdquote:Op woensdag 1 april 2015 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Jezus. Ik vroeg mij al af waarom ik niet meer zovaak mag posten. Abo afgelopen
In eindhoven heb ik hem toen gezien en ging hij net dicht. Het is me niet gegund. ;cquote:Op woensdag 1 april 2015 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Awww. Even gegoogled. Het is idd niet makkelijk te halen nog.Zou dan ook maar op Eindhoven gokken.
Omg noeees.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
In eindhoven heb ik hem toen gezien en ging hij net dicht. Het is me niet gegund. ;c
Ik moet en zal het krijgen. Oh choco kebab.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omg noeees.Wat een pech in je leven. Misschien moet het ook gewoon zo zijn.
Zoals ze het op de site uitleggen lijkt het me echt goddelijk. Beter plaats je een review/foto als je het eenmaal gegeten hebt.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet en zal het krijgen. Oh choco kebab.
preciesquote:Op woensdag 1 april 2015 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor hamburgers en wiet roken en alles.
I will feauxshooooquote:Op donderdag 2 april 2015 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals ze het op de site uitleggen lijkt het me echt goddelijk. Beter plaats je een review/foto als je het eenmaal gegeten hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |