Draait wat shaggies met en zonder voor zo meteen en geeft z'n muts een geeltje voor een leuke avond buiten de deur.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die is zich mentaal aan het voorbereiden denk ik
Misschien denken ze zelf nog van niet. Meestal gaat dat vanzelf als je geen al te gekke dingen doet.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:23 schreef drakin het volgende:
Nou ja, denken ze in de koffiecorner dat ik een complot aan het opzetten ben.
Ze worden toch zelf allemaal 40?
Hij betrok jou er toch bij of ben ik nou gekquote:Op donderdag 2 april 2015 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De reden om deze oude koe van stal te halen ontgaat me desondanks nog steeds.
Heb ik op een post van je gereageerd? Dacht het niet...
Ik ben ik en KT is KT.
KT is voor mij een mede-Fokker zoals zovelen. Elke andere kwalificatie is voor jouw rekening.
Als je je gelijk wilt halen dan graag zonder mij daarbij te betrekken.
Fietsie nog een paar maanden, Essnhils zit nog in dfe ontkenningsfase en Koen hopt wel even langs zoquote:Op donderdag 2 april 2015 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien denken ze zelf nog van niet. Meestal gaat dat vanzelf als je geen al te gekke dingen doet.
Koen hopt overal langs.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Fietsie nog een paar maanden, Essnhils zit nog in dfe ontkenningsfase en Koen hopt wel even langs zo
JAquote:Op donderdag 2 april 2015 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Heb ik op een post van je gereageerd? Dacht het niet...
Vergeten hoort er gewoon bijquote:Op donderdag 2 april 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
JA![]()
40+ / [40+ SC #682] Kinky met losse flodders uit de Magnun
da's wel erg snel dan, hij reageert op mijn post en twee minuten later vraagt hij dat,quote:
Het kortetermijngeheugen wordt als eerste aangetast.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
da's wel erg snel dan, hij reageert op mijn post en twee minuten later vraagt hij dat,
schiet mij maar lek
quote:
Geheugen kan heel selectief zijn naarmate je ouder wordt.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Het kortetermijngeheugen wordt als eerste aangetast.
Ah, nog meer oude koeien.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij betrok jou er toch bij of ben ik nou gek![]()
Jij hebt trouwens ook boter op je hoofd, als iemand hier iets over zijn kind post verwijs
je hem meteen naar OUD, ik maakte alleen een opmerkingmaar dát mag natuurlijk
weer niet, want ik ben ik en jij bent jij en KT is KT, ik snap het hoor
uhu
Zéér selectief in hun geval...quote:Op donderdag 2 april 2015 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geheugen kan heel selectief zijn naarmate ouder wordt.
Geen plaatje vandaag Tree?quote:
Ik vind het knap hoe je je eigen waarheid elke keer weer weet te maken.quote:Op donderdag 2 april 2015 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
da's wel erg snel dan, hij reageert op mijn post en twee minuten later vraagt hij dat,
schiet mij maar lek
flikker toch op manquote:Op donderdag 2 april 2015 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, nog meer oude koeien.
KT reageert op jou, ik heb daar geen reet mee te maken, wat hij ook schrijft richting jou.
Jij betrekt mij er wel expliciet in door dat DM geneuzel er weer bij te halen en nu weer iets over één geintje/post m.b.t. een verwijzing naar OUD.
En nu heb ik het gedaan als ik daar normaal op reageer.
Je snapt het helemaal niet dus, nog geen woord...
Dat heet het selectief kortetermijngeheugenquote:Op donderdag 2 april 2015 21:30 schreef FANN het volgende:
Maar ze vergeten wel meer als ze zelf fout zitten...
tis wat hehquote:Op donderdag 2 april 2015 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe je je eigen waarheid elke keer weer weet te maken.
Je weet nog wel op wie je nu reageert en waarom?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
flikker toch op man![]()
bij jou is het een geintje en bij mij is het meteen oorlog
tis wel goed met jullie
Ja preciesquote:Op donderdag 2 april 2015 21:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heet het selectief kortetermijngeheugen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |