Las het net...quote:Op woensdag 1 april 2015 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Das oud nieuws VBL / Hugo Walker (81) overleden
OK smeer jij je een keer in met jouw eigen chocoquote:Op woensdag 1 april 2015 22:12 schreef drakin het volgende:
Ja met dat plaatje erbij lik jij je rot onder de douche.
2e hands chocola
Kan chuf meteen flossenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Met happen haarstukje tussen de restjes Magnum, waar je maar zin in hebt
Ik zat al eens aan een chocolademassage te denken.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
OK smeer jij je een keer in met jouw eigen choco
Trusten Treetjequote:
Chocolademoussagequote:Op woensdag 1 april 2015 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zat al eens aan een chocolademassage te denken.
Blijkt dat dat niet lekker zoet is. Hebben ze geen suiker in dat soort chocola
quote:
Ik zal eens kijken wie dat kan geven in mijn omgeving, heb wel een paar masseurs in mijn netwerk zitten.quote:
Alleen de geur al lijkt me heerlijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wie dat kan geven in mijn omgeving, heb wel een paar masseurs in mijn netwerk zitten.
Ik wil wel een poging wagen, eens moet de eerste keer zijn...quote:Op woensdag 1 april 2015 22:28 schreef drakin het volgende:
hmm zo uit mijn hoofd in mijn netwerk te vinden:
klassieke massage
intiutieve stoelmassage
hotstone massage
voetmassage
stoelmassage (2 x)
sportmassage
rebalancing wat dat ook mag zijn.
Zit niemand met een chocolademassage tussen![]()
Wat heb ik toch een rotnetwerk
Neem jij de chocolade mee?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel een poging wagen, eens moet de eerste keer zijn...
ok ik kom eraan!quote:Op woensdag 1 april 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel een poging wagen, eens moet de eerste keer zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Doe maar puur en dan zonder nootjes of wat dan ook, dat glijdt makkelijker.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, wat wil je hebben?
Melk, puur of wit?
Of met nootjes of butterscotch, voor de scrub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |