Ja en als ze vermalen zijn voor kleurstof niet meer.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan is het iig niet vegetarisch, insecten zijn levende dieren enzo
Oei. Komt het door alle overmatige seks-insinuaties?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, het lijkt slechts erger te worden.
Er staan wel 3 topics of zo in zijn PoHi, maar kan nooit veel geweest zijn.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft die hier ooit wel eens gepost dan?
Ik zal mijn best doen om dat weer terug te brengen op het oude niveau danquote:Op woensdag 1 april 2015 20:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had dat in het begin een beetje met mannen toen ik op het forum begon te lezen, maar gelukkig is dat wel weer wat weggezakt
Ja, dat weet ik. Maar dit is toch van een dier gemaakt, en geen product dat gemaakt wordt door het dier?quote:
Was die vraag voor mij? En positieve of negatieve verrassingen?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
Waardoor is het weggezakt? Mij stellen ze juist regelmatig weer voor verrassingen dat het blijkbaar nog erger kan.
Jup. Maar ik eet gewoon geplette luizen. Ik eet ook gewoon winegums en ik rijd ook gewoon over asfalt.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar dit is toch van een dier gemaakt, en geen product dat gemaakt wordt door het dier?
wat een rare combiquote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef -Engel- het volgende:
ik vond schorpioen met chocolade in ieder geval niet lekker.... het kraakte
Nee hoor, daar lees ik inmiddels wel overheen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei. Komt het door alle overmatige seks-insinuaties?
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Maar ik eet gewoon geplette luizen. Ik eet ook gewoon winegums en ik rijd ook gewoon over asfalt.
Mijn beeld van mannen was al niet geweldig voordat ik op fok kwam, maar het is nu wel tot echt een dramatische diepte gezakt.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had dat in het begin een beetje met mannen toen ik op het forum begon te lezen, maar gelukkig is dat wel weer wat weggezakt
Vegan is wat anders dan vegetarian dacht ik toch. Veganisten eten geen insecten.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:05 schreef HeatWave het volgende:
Ze intarwebs zijn er wel uit, het is iig niet vegan.
En je draagt leren schoenenquote:Op woensdag 1 april 2015 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Maar ik eet gewoon geplette luizen. Ik eet ook gewoon winegums en ik rijd ook gewoon over asfalt.
En ik heb een leren zadel en hoofdstel en door m'n shampoo zal ook vast iets van varkensvet verwerkt zijn en in m'n kaas zit ook stremsel.quote:
Nou ja, vega ook niet wat ik lasquote:Op woensdag 1 april 2015 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vegan is wat anders dan vegetarian dacht ik toch. Veganisten eten geen insecten.
Ik ookquote:Op woensdag 1 april 2015 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vond het onderwerp tetten leukerder
Jammer is dat eigenlijkquote:Op woensdag 1 april 2015 21:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn beeld van mannen was al niet geweldig voordat ik op fok kwam, maar het is nu wel tot echt een dramatische diepte gezakt.
Omdat het interessant is. Sprinkhanen en dergelijke zullen dan iets van spierweefsel hebben, dan.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, vega ook niet wat ik las.
Ze schijnen toch ook spierweefsel te hebben, sommigen dan.
Waarom ben ik hier mee bezig?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |