Dat hangt af van je perceptie van realiteitquote:Op woensdag 1 april 2015 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Letterlijk zie je niks. Het zwart van je oogleden.
Ja, ja. Als je je ogen dicht doet zie je enkel de binnenkant van je ogen. Wat je er zelf omheen fantaseert zie je niet echt, dat beeld je je in.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hangt af van je perceptie van realiteit
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach, dat zijn gewoon van die leuke dingetjes
pfffff okeee, ik betaal de huur, dek je alles af met plasticquote:Op woensdag 1 april 2015 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo ben ik. Je mag m'n tieten wel lenen met mij erbij
.
Ik heb geen paastakkenquote:Op woensdag 1 april 2015 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook soort van paastakkies. komen nu van die schattige lievige witte bloemetjes uit
ik doe normaliter nooit wat met pasen maar mijn kerststerren hebben het toch uiteindelijk begeven en anders is het zo kaalquote:Op woensdag 1 april 2015 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen paastakkenAlleen met Kerst doe ik wat versiering in huis
Ook goedquote:Op woensdag 1 april 2015 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo ben ik. Je mag m'n tieten wel lenen met mij erbij
.
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik doe normaliter nooit wat met pasen maar mijn kerststerren hebben het toch uiteindelijk begeven en anders is het zo kaal
Ook daar zijn filosofen al duizenden jaren over aan het discusieren, of dat slechts verbeelding is of niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja. Als je je ogen dicht doet zie je enkel de binnenkant van je ogen. Wat je er zelf omheen fantaseert zie je niet echt, dat beeld je je in.
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van Fok! voor je verjaardag [ afbeelding ]
Ze kunnen zich beter bij hun vak houden en erover filosoferen.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:52 schreef Barbusse het volgende:
Ook daar zijn filosofen al duizenden jaren over aan het discusieren, of dat slechts verbeelding is of niet.
Okéquote:Op woensdag 1 april 2015 19:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
pfffff okeee, ik betaal de huur, dek je alles af met plastic
Vond dat ze het nog lang hadden volgehoudenquote:
Schijt. Je ziet de binnenkant van je ogen, klaarquote:Op woensdag 1 april 2015 19:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook daar zijn filosofen al duizenden jaren over aan het discusieren, of dat slechts verbeelding is of niet.
Once you go black, they'll never take you backquote:Op woensdag 1 april 2015 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van Fok! voor je verjaardag [ afbeelding ]
Ja, ik snap planten ook niet hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vond dat ze het nog lang hadden volgehouden
Normaliter zijn die krengen binnen een week dood bij mij..
Nu is er 1 dood omdat te weinig water en 1 dood door teveel
Vraag me niet hoe
Oh jij bent er ook zo eenquote:Op woensdag 1 april 2015 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik snap planten ook niet hoorIk volg precies de instructies en nog gaan ze dood
Hij is om op te eten hoor, niet voor andere doeleinden.quote:
Ja. Mijn ouders al eens om goede instructies gevraagd. Die mensen bij de plantenmarkt gevraagd. Alles gedaan wat ze zeiden. En nog gaan ze dood. Orchideeėn houden het nog het langste vol, maar ook niet langquote:
Zeurpietquote:Op woensdag 1 april 2015 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze kunnen zich beter bij hun vak houden en erover filosoferen.
Dat is 9 van de 10 keer toch correct. :$quote:Op woensdag 1 april 2015 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat ik een dickpic heb gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |