Mijn pic?quote:Op woensdag 1 april 2015 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bnet wat mij betreft ook welkom als je je op deze manier gedraagd, en niet full retard gaan met je PIC zoals de vorige keer.
Ja, Partner In Crime.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn pic?
que
Was dat met dqod?
Oh lol.. ja maar dat is gewoon hoe wij sistahs rollen :Squote:
Koest af liggen en bibberen!quote:Op woensdag 1 april 2015 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal het niet meer doen
*gaat in mand liggen.
Alleen als ik een koekje krijgquote:
Het is onz. Gewoon blijven doen. Alsof geo te bepalen heeft wat wel/niet kan om hier welkom te zijn. Pls.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal het niet meer doen
*gaat in mand liggen.
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh ja die presentatie die ik zou afmaken
2 zelfsquote:Op woensdag 1 april 2015 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als ik een koekje krijg
Rebel rebel, you've torn your dress.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is onz. Gewoon blijven doen. Alsof geo te bepalen heeft wat wel/niet kan om hier welkom te zijn. Pls.
procrastinatequote:Op woensdag 1 april 2015 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]En zo zit ik ook weleens de hele middag..
"o ja, zou dit en dit nog moeten doen."
Mijn plaatjes zijn momenteel even opquote:Op woensdag 1 april 2015 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is onz. Gewoon blijven doen. Alsof geo te bepalen heeft wat wel/niet kan om hier welkom te zijn. Pls.
Dit.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme kut hagel tyf nou eens een eind op!
#kannieophierquote:
Oh nooo.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn plaatjes zijn momenteel even op
Het is droog hier.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme kut hagel tyf nou eens een eind op!
quote:
heb je een hond?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haal ook wat sos voor mij
Vies weer? Heerlijke zon in Zeelandquote:Op woensdag 1 april 2015 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is wel beter met dit vieze weer ja
Nepzeeuw.quote:
Het wordt hier weer donkerder. Nou vind ik beetje regen/hagel niet erg maar in combi met die wind mang. Man man man.quote:
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 1 april 2015 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het wordt hier weer donkerder. Nou vind ik beetje regen/hagel niet erg maar in combi met die wind mang. Man man man.
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Vies weer? Heerlijke zon in Zeeland
[..]
Nepzeeuw.
Te begrijpen.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weet iedereen toch? Dat is de liefde van der leven
PICSSSSSSSSquote:
Dit.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:29 schreef Flippiee het volgende:
Zal ffe foto uploaden 10 minuten pls want ik zit mobiel.
Jouw hontquote:
Die is ook liev jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:31 schreef Flippiee het volgende:
Mooie hond wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knappe kop.
NawwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is tenminste een echte hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jack Russels vind ik ook nog wel echte honden maar over het algemeen vind ik dat als het kleiner dan een kat is dan is het geen volwaardige hond.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is tenminste een echte hond
Ze zijn vaak ook niet goed opgevoed.. Dat vind ik het meest irritante ervan.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jack Russels vind ik ook nog wel echte honden maar over het algemeen vind ik dat als het kleiner dan een kat is dan is het geen volwaardige hond.
Vooral die kleine kut keffertjes niet, dat zijn gewoon uit de klauwengegroeide knaagdieren, soort chinchilla of eekhoorn bij Tjernobil
Geen kinderen voor jou dusquote:Op woensdag 1 april 2015 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ik vind alles wat niet goed opgevoed is irritant
Dat ja. Opvoeding is echt belangrijk zeker met hondenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ik vind alles wat niet goed opgevoed is irritant
Ik hoop het niet.quote:
"Doettieandersnooooijjtheurrr."quote:Op woensdag 1 april 2015 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ja. Opvoeding is echt belangrijk zeker met honden
NawhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Dat kun je voorkomenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Die kinderen hebben geen leven dan
Dat soort mensenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Doettieandersnooooijjtheurrr."
Ik voorkom al jaren dat ik kinderen krijg ja.quote:
Walgelijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat soort mensen
Of van die ouders die :
''Maar dat doet mijn Max , Anne-Fleur etc. niet''![]()
![]()
Welke presentatiequote:Op woensdag 1 april 2015 14:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga mijn presentatie maar eens afmaken, anders komt het er weer niet van
#unistrugglesquote:Op woensdag 1 april 2015 14:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga mijn presentatie maar eens afmaken, anders komt het er weer niet van
Die ene van 5 minuten over de OPOquote:
hogeschoolquote:
Eeeen plus eeeeenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die ene van 5 minuten over de OPO
Oh dus jij bent zo'n over het paard getild universiteits persoon?quote:
Nee.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh dus jij bent zo'n over het paard getild universiteits persoon?_
Beter danquote:
Nijntjequote:
Nu heb ik zin in baconquote:
Hij gaat altijd binnen 10 posts over wiskunde beginnenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh dus jij bent zo'n over het paard getild universiteits persoon?_
quote:
die heb ik ook thuisquote:
nou, ze is een vedergewicht, dus spek kunnen we uitsluitenquote:
Ze zal het complimentje vast heel leuk vinden.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ze is een vedergewicht, dus spek kunnen we uitsluiten
misschien. misschien ook nietquote:Op woensdag 1 april 2015 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze zal het complimentje vast heel leuk vinden.
Alsof Nijn FOK serieus neemtquote:Op woensdag 1 april 2015 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze zal het complimentje vast heel leuk vinden.
Fylaxquote:Op woensdag 1 april 2015 16:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als iemand dat anno 2015 uberhaupt nog doet dan_!
Genoeg dusquote:
die moet eens serieus genomen wordenquote:
Ik zou zeggen stel jezelf kandidaat.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die moet eens serieus genomen worden
quote:Op woensdag 1 april 2015 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die moet eens serieus genomen worden
sorry, ben geen pedofielquote:Op woensdag 1 april 2015 16:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stel jezelf kandidaat.
geoquote:Op woensdag 1 april 2015 16:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als iemand dat anno 2015 uberhaupt nog doet dan_!
Die neemt alles serieusquote:
noem namenquote:Op woensdag 1 april 2015 16:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Genoeg jonge meidjes hier waar je mee zat te sjansen hier.
* Lt.Surge zou stemmen.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wp voor keizer van de wereld more like it
Ik ook. Tegen.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wp voor keizer van de wereld more like it
quote:
Eh, ja?quote:Op woensdag 1 april 2015 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
ben je al op yt geweest vandaag surge
Muzieknoten in de player?quote:Op woensdag 1 april 2015 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
druk eens op die muzieknoten in de player
Xd 1 aprilquote:
werd even weggeroepenquote:
en nee. snowy is knap, maar zou niet met haar sjansenquote:
quote:
Yes. Anders had ik de Majora's Mask versie genomen, maar ik heb dat spel al, en je krijgt hem voorgeïnstalleerd dus ik kan de extra kopie niet aan m'n zusje geven dan.quote:
Met zwarte bedoelde ik eigenlijk de Majora's Mask versiequote:Op woensdag 1 april 2015 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Anders had ik de Majora's Mask versie genomen, maar ik heb dat spel al, en je krijgt hem voorgeïnstalleerd dus ik kan de extra kopie niet aan m'n zusje geven dan.
Heb nu een bundel waar dan een losse Majora's Mask cartridge bij zit, en de Skull Kid figure. Mijn zusje krijgt m'n oude 3DS en dan meteen Majora's Mask.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2015 18:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Met zwarte bedoelde ik eigenlijk de Majora's Mask versie
Tof deze wel
Jammer ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben nog steeds rouwig om het gebrek aan wisselbare frontjes op de XL versie, en geen gekleurde ABXY buttons. Vond dat nu juist zo tof aan de kleine versie. Het is dat de XL een beter scherm heeft.
weet je hoe kut het is om een ds open te schroevenquote:Op woensdag 1 april 2015 18:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jammer ja.
Die ABXY buttons zou je er opzich zelf in kunnen zetten.
Neen.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je hoe kut het is om een ds open te schroeven
Het is niet het meest prettige ding om open te schroeven, maar het is prima te doen.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je hoe kut het is om een ds open te schroeven
Als er los aan te komen zou zijn ja. Voorlopig nog niet in ieder geval. Hulp van Nintendo hoef je niet te verwachten.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jammer ja.
Die ABXY buttons zou je er opzich zelf in kunnen zetten.
schroef liever iphone open dan dsquote:Op woensdag 1 april 2015 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is niet het meest prettige ding om open te schroeven, maar het is prima te doen.
[..]
Als er los aan te komen zou zijn ja. Voorlopig nog niet in ieder geval. Hulp van Nintendo hoef je niet te verwachten.
ik schroef jou liever openquote:Op woensdag 1 april 2015 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
schroef liever iphone open dan ds
Hahaha was het maar zo'n feest. De Limbo en in hebben dit hard nodig, maar we mogen niet naar de supermarkt van onze groepquote:
Zo eenvoudig te openen dat ze er een speciaal stuk gereedschap voor gemaakt hebben...quote:Op woensdag 1 april 2015 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
schroef liever iphone open dan ds
Groep? Zit je nu nog op school?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha was het maar zo'n feest. De Limbo en in hebben dit hard nodig, maar we mogen niet naar de supermarkt van onze groep.
psychiatrische instellingquote:
beetje fohnen doet de truc ookquote:Op woensdag 1 april 2015 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo eenvoudig te openen dat ze er een speciaal stuk gereedschap voor gemaakt hebben...
[ afbeelding ]
3DS zijn een hoop schroefjes, maar er zit tenminste weinig geklik en gelijm in.
Neuh. Ergens in Eindhoven om project af te makenquote:
Ah oke.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh. Ergens in Eindhoven om project af te maken.
Ik zit ook in Eindje.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh. Ergens in Eindhoven om project af te maken.
Heyyyyyquote:
Supquote:
not much.quote:
Gewerkt,zo wat koken en dingen doenquote:
wat ga je koken?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewerkt,zo wat koken en dingen doen
Don't know, had pasta in gedachten maar vergeten gehakt of vlees te kopenquote:
dan wordt het ineens vegetarischquote:Op woensdag 1 april 2015 20:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Don't know, had pasta in gedachten maar vergeten gehakt of vlees te kopen
Nasi waarschijnlijk of ietsquote:
ook zonder vlees dan..quote:
Ja maar heb wel eiquote:
spaghetti - kip - broccoli- zongedroogde tomaatjes - boursin.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb wel lekker pasta gehad, met penne, gehakt, tomaat en rode paprika![]()
Hieronder mag je jaloers zijn
Bohhhhhhquote:Op woensdag 1 april 2015 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spaghetti - kip - broccoli- zongedroogde tomaatjes - boursin.
not even jealous
ook lekkerquote:Op woensdag 1 april 2015 20:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Minus the broccoli, zou vervangen met verse baby spinazie
Heb ik ook laatst gehadquote:Op woensdag 1 april 2015 20:33 schreef FL_Freak het volgende:
Sennheiser oordopjes hebben in de wasmachine gezeten. Werken nog steeds.
Ik heb ijs.quote:
ik heb nog voor 1dag over jaquote:Op woensdag 1 april 2015 20:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Leftovers mogen naar Huize Brownie toegestuurd worden
Ik kom langsquote:Op woensdag 1 april 2015 20:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog voor 1dag over ja
in jouw geval waarschijnlijk 1,5 dag
Jaloers, ik ben het.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ijs.
Jaloers zijn mag hieronder
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog voor 1dag over ja
in jouw geval waarschijnlijk 1,5 dag
Mmmm ijs nomnomquote:
quote:
ik eet best veelquote:
Zo lekker roast of Bieber kijken met een bak ijsquote:
Oke dan 2quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo lekker roast of Bieber kijken met een bak ijs![]()
![]()
Met cam aanquote:
quote:
Wat voor ijs eet je meestalquote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb voor t eerst geen zin in ijs
Fokkerquote:
Heb je al een poesje gefixedquote:
Moet lukken met drum N bass in yo facequote:
Je kan t altijd proberen. Zoals DrNick dat altijd zegt "Carpe Diem"quote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef RockNijntje het volgende:
Noedels van jaar over de datum kan wel toch? Is dreug.
Sws, ik fix alles wat los en vast zit.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet lukken met drum N bass in yo face
Percies.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan t altijd proberen. Zoals DrNick dat altijd zegt "Carpe Diem"
Perciesquote:
Wil je m'n fiets nog fixen? Rechterrem doet het sinds vrijdagavond niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sws, ik fix alles wat los en vast zit.
Hebbie WD40?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wil je m'n fiets nog fixen? Rechterrem doet het sinds vrijdagavond niet.
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, ik zie dat jij je ingenieursbrevet hebt gehaald.
Niets dat WD40 en een inbussleuteltje niet kan fixen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, ik zie dat jij je ingenieursbrevet hebt gehaald.
"He schat, sorry dat ik vergeten ben condooms te halen. Maar je hebt mazzel! Kijk eens wat ik in m'n tas had zitten!"quote:Op woensdag 1 april 2015 21:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niets dat WD40 en een inbussleuteltje niet kan fixen.
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"He schat, sorry dat ik vergeten ben condooms te halen. Maar je hebt mazzel! Kijk eens wat ik in m'n tas had zitten!"
Ah, k. Werkt ook goed om viezigheid/olie te verwijderen van oppervlakten.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nog nooit WD40 gebruikt. Ik heb zelfs nog nooit een bus van het spul gekocht.
Granted, het is awesome. Maar heb het nog nooit nodig gehad.
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"He schat, sorry dat ik vergeten ben condooms te halen. Maar je hebt mazzel! Kijk eens wat ik in m'n tas had zitten!"
Ik weet. Maar heb het zelf altijd met andere middelen gedaan. Moet nog steeds eens gewoon een busje halen als ik het zie staan. Maar heb genoeg andere meuk in huis om uit de voeten te kunnen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, k. Werkt ook goed om viezigheid/olie te verwijderen van oppervlakten.
Cool coolquote:Op woensdag 1 april 2015 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet. Maar heb het zelf altijd met andere middelen gedaan. Moet nog steeds eens gewoon een busje halen als ik het zie staan. Maar heb genoeg andere meuk in huis om uit de voeten te kunnen.
Hier ook wel chill, wel druk met school. Volgende week heb ik een tentamen dus ben deze week wel veel aan het leren enzo. Maar nu even soggenquote:
Nice nicequote:Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hier ook wel chill, wel druk met school. Volgende week heb ik een tentamen dus ben deze week wel veel aan het leren enzo. Maar nu even soggen
moet je geen pep snuiven met pzquote:Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hier ook wel chill, wel druk met school. Volgende week heb ik een tentamen dus ben deze week wel veel aan het leren enzo. Maar nu even soggen
Nu nog hopen dat ze niet herbouwen dan.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Weinig heel gebleven van Emmen gisteren in Brandpunt
Wat is dat voor televisie?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Weinig heel gebleven van Emmen gisteren in Brandpunt
Geen idee, heb het alleen net even snel gekeken omdat het over Emmen ging.quote:
Ik bedoel, waar gaat het programma over?quote:Op woensdag 1 april 2015 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, heb het alleen net even snel gekeken omdat het over Emmen ging.
Het ging bij dat van Emmen er vooral over dat hier geen werk is.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik bedoel, waar gaat het programma over?
Aha, wat zonde.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het ging bij dat van Emmen er vooral over dat hier geen werk is.
Met mij wel, wel druk met school want de tentamenweek staat voor de deur....maar komt goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zaten best goede grappen tussen hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 23:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zit nu die Bieberroast te kijken btw, man man man wat slecht
Martha en Jeff zijn leukquote:Op woensdag 1 april 2015 23:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zit nu die Bieberroast te kijken btw, man man man wat slecht
Succesquote:Op woensdag 1 april 2015 23:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij wel, wel druk met school want de tentamenweek staat voor de deur....maar komt goed![]()
Hoest met jou dan?
Ik hoop meequote:Op woensdag 1 april 2015 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen even hopen voor mij(n kat) dat de wond er goed uit ziet vrijdag, dan mogen haar hechtingen een dag eerder eruit
Anders kunnen ze er pas dinsdag uit, dat vond de assistente ook wel wat lang duren.
Ja wel een paar keer moeten lachen maar dat was het ook welquote:Op woensdag 1 april 2015 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
zaten best goede grappen tussen hoor
Mooi, hoop dat het voor je kat ook goed gaat komenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Succes
Ja hier gaat het ook wel lekker.
Ja sorryquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:30 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt gemeen, maar kon het niet laten. Hij keek me echt boos aan erna.
Arabieren en hun manier van foto's maken lmao.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heldin
Nooit als in echt nooit? Of gewoon veel uur op een dag weg? Katten kunnen namelijk prima een tijdje alleen zijn.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:39 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil ook echt een huisdier. Kat is best prima, maar ik ben nooit thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |