Mijn pic?quote:Op woensdag 1 april 2015 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bnet wat mij betreft ook welkom als je je op deze manier gedraagd, en niet full retard gaan met je PIC zoals de vorige keer.
Ja, Partner In Crime.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn pic?
que
Was dat met dqod?
Oh lol.. ja maar dat is gewoon hoe wij sistahs rollen :Squote:
Koest af liggen en bibberen!quote:Op woensdag 1 april 2015 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal het niet meer doen
*gaat in mand liggen.
Alleen als ik een koekje krijgquote:
Het is onz. Gewoon blijven doen. Alsof geo te bepalen heeft wat wel/niet kan om hier welkom te zijn. Pls.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal het niet meer doen
*gaat in mand liggen.
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh ja die presentatie die ik zou afmaken
2 zelfsquote:Op woensdag 1 april 2015 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als ik een koekje krijg
Rebel rebel, you've torn your dress.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is onz. Gewoon blijven doen. Alsof geo te bepalen heeft wat wel/niet kan om hier welkom te zijn. Pls.
procrastinatequote:Op woensdag 1 april 2015 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]En zo zit ik ook weleens de hele middag..
"o ja, zou dit en dit nog moeten doen."
Mijn plaatjes zijn momenteel even opquote:Op woensdag 1 april 2015 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is onz. Gewoon blijven doen. Alsof geo te bepalen heeft wat wel/niet kan om hier welkom te zijn. Pls.
Dit.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme kut hagel tyf nou eens een eind op!
#kannieophierquote:
Oh nooo.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn plaatjes zijn momenteel even op
Het is droog hier.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme kut hagel tyf nou eens een eind op!
quote:
heb je een hond?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haal ook wat sos voor mij
Vies weer? Heerlijke zon in Zeelandquote:Op woensdag 1 april 2015 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is wel beter met dit vieze weer ja
Nepzeeuw.quote:
Het wordt hier weer donkerder. Nou vind ik beetje regen/hagel niet erg maar in combi met die wind mang. Man man man.quote:
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 1 april 2015 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het wordt hier weer donkerder. Nou vind ik beetje regen/hagel niet erg maar in combi met die wind mang. Man man man.
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Vies weer? Heerlijke zon in Zeeland
[..]
Nepzeeuw.
Te begrijpen.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat weet iedereen toch? Dat is de liefde van der leven
PICSSSSSSSSquote:
Dit.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:29 schreef Flippiee het volgende:
Zal ffe foto uploaden 10 minuten pls want ik zit mobiel.
Jouw hontquote:
Die is ook liev jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:31 schreef Flippiee het volgende:
Mooie hond wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knappe kop.
NawwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is tenminste een echte hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jack Russels vind ik ook nog wel echte honden maar over het algemeen vind ik dat als het kleiner dan een kat is dan is het geen volwaardige hond.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is tenminste een echte hond
Ze zijn vaak ook niet goed opgevoed.. Dat vind ik het meest irritante ervan.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jack Russels vind ik ook nog wel echte honden maar over het algemeen vind ik dat als het kleiner dan een kat is dan is het geen volwaardige hond.
Vooral die kleine kut keffertjes niet, dat zijn gewoon uit de klauwengegroeide knaagdieren, soort chinchilla of eekhoorn bij Tjernobil
Geen kinderen voor jou dusquote:Op woensdag 1 april 2015 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ik vind alles wat niet goed opgevoed is irritant
Dat ja. Opvoeding is echt belangrijk zeker met hondenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ik vind alles wat niet goed opgevoed is irritant
Ik hoop het niet.quote:
"Doettieandersnooooijjtheurrr."quote:Op woensdag 1 april 2015 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ja. Opvoeding is echt belangrijk zeker met honden
NawhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Dat kun je voorkomenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Die kinderen hebben geen leven dan
Dat soort mensenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Doettieandersnooooijjtheurrr."
Ik voorkom al jaren dat ik kinderen krijg ja.quote:
Walgelijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat soort mensen
Of van die ouders die :
''Maar dat doet mijn Max , Anne-Fleur etc. niet''![]()
![]()
Welke presentatiequote:Op woensdag 1 april 2015 14:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga mijn presentatie maar eens afmaken, anders komt het er weer niet van
#unistrugglesquote:Op woensdag 1 april 2015 14:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga mijn presentatie maar eens afmaken, anders komt het er weer niet van
Die ene van 5 minuten over de OPOquote:
hogeschoolquote:
Eeeen plus eeeeenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die ene van 5 minuten over de OPO
Oh dus jij bent zo'n over het paard getild universiteits persoon?quote:
Nee.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh dus jij bent zo'n over het paard getild universiteits persoon?_
Beter danquote:
Nijntjequote:
Nu heb ik zin in baconquote:
Hij gaat altijd binnen 10 posts over wiskunde beginnenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh dus jij bent zo'n over het paard getild universiteits persoon?_
quote:
die heb ik ook thuisquote:
nou, ze is een vedergewicht, dus spek kunnen we uitsluitenquote:
Ze zal het complimentje vast heel leuk vinden.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ze is een vedergewicht, dus spek kunnen we uitsluiten
misschien. misschien ook nietquote:Op woensdag 1 april 2015 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze zal het complimentje vast heel leuk vinden.
Alsof Nijn FOK serieus neemtquote:Op woensdag 1 april 2015 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze zal het complimentje vast heel leuk vinden.
Fylaxquote:Op woensdag 1 april 2015 16:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als iemand dat anno 2015 uberhaupt nog doet dan_!
Genoeg dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |