kutkatquote:
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Transparante folie ingeslagen vandaag?
LBquote:
Chunkyquote:
Ik heb geen tijd voor pranksquote:
Hiquote:
Je hebt mij al bijna 2x een hartaanval gegeven, je hebt al genoeg gedaan dit jaarquote:Op woensdag 1 april 2015 09:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voor pranksniet eens een voor jou
Boequote:Op woensdag 1 april 2015 09:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt mij al bijna 2x een hartaanval gegeven, je hebt al genoeg gedaan dit jaar
Hoe weet je dat?quote:
Okéquote:
Yupquote:Op woensdag 1 april 2015 11:31 schreef politiekman het volgende:
[..]
Heee, al met je stiften gekloot?
Misschien een beetje jaloersquote:Op woensdag 1 april 2015 11:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
YupONZ / [ONZ-SC #868] Rip ltsurge
wat ga je eten?quote:Op woensdag 1 april 2015 12:08 schreef RadioSlut het volgende:
[..]zometeen weer pauze
![]()
lekker vretennn
Why so seriousquote:
als je genoeg sos op hebt valt alles te neukenquote:Op woensdag 1 april 2015 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
valt hier eigenlijk nog wat te neuken?
quote:Op woensdag 1 april 2015 13:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
als je genoeg sos op hebt valt alles te neuken
ik heb hier te hard om gelachenquote:een blunder van mn beste vriendin een aantal jaar geleden..
ze was op vakantie in frankrijk en ging daar om met een groep engelsen.. op een gegeven moment klikt het wel een beetje tussen haar een een vrij forse jongen.. dus op een avond zij samen op het strand, beetje friemelen, wat kleren worden uitgedaan.. zegt de lieve jongen tegen haar: nice boobs.. haar antwoord: you too!
en als je genoeg xtc op hebt valt niks meer te neukenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
als je genoeg sos op hebt valt alles te neuken
schijnt anders met een normale dosis hartstikke tof te zijnquote:Op woensdag 1 april 2015 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als je genoeg xtc op hebt valt niks meer te neuken
wat is een normale dosis?quote:Op woensdag 1 april 2015 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
schijnt anders met een normale dosis hartstikke tof te zijn
Overrated manquote:
dan wil je alleen nog maar iedereen knuffelenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als je genoeg xtc op hebt valt niks meer te neuken
dat ook jaquote:Op woensdag 1 april 2015 13:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dan wil je alleen nog maar iedereen knuffelen
Niks mis mee. Meer mensen zouden moeten knuffelen.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
init dose van 120mg is vrij normaalquote:Op woensdag 1 april 2015 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is een normale dosis?
bij een bepaalde dosis lukt pissen al niet meer
En fijn dat dat isquote:Op woensdag 1 april 2015 13:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
1 pil is meestal al meer..quote:Op woensdag 1 april 2015 13:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
init dose van 120mg is vrij normaal
Ik had wel eens dat het heel erg op gang moet komen
zou lb knuffelenquote:
Ik zie er als een knuffelbeertje uit hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij
Niet knuffelbaar zijn
Jij bent eerder een Ewokquote:Op woensdag 1 april 2015 13:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zie er als een knuffelbeertje uit hoor
Ey G motte komme danquote:
ik moet nog een dagquote:Op woensdag 1 april 2015 13:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb soort van weekend vanaf vandaag
Prima tochquote:
ja, 4 dagen weekend is wel fijnquote:
6 ookquote:
Helemaal niks doen.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Naja weekendlekker leren voor tentamens
Vrijdag. Lowkick.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helemaal niks doen.
Haten mag hieronder.
Nu lach jequote:
Veel plezierquote:Op woensdag 1 april 2015 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
Zo gemeen, zo onaardig..
* Geo4kant zet The Flash aan
Dit speldenprikjes van jouquote:
Hagel allesquote:
NOODLESSSSSSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|