Ik bedoel, waar gaat het programma over?quote:Op woensdag 1 april 2015 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, heb het alleen net even snel gekeken omdat het over Emmen ging.
Het ging bij dat van Emmen er vooral over dat hier geen werk is.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik bedoel, waar gaat het programma over?
Aha, wat zonde.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het ging bij dat van Emmen er vooral over dat hier geen werk is.
Met mij wel, wel druk met school want de tentamenweek staat voor de deur....maar komt goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zaten best goede grappen tussen hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 23:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zit nu die Bieberroast te kijken btw, man man man wat slecht
Martha en Jeff zijn leukquote:Op woensdag 1 april 2015 23:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zit nu die Bieberroast te kijken btw, man man man wat slecht
Succesquote:Op woensdag 1 april 2015 23:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij wel, wel druk met school want de tentamenweek staat voor de deur....maar komt goed![]()
Hoest met jou dan?
Ik hoop meequote:Op woensdag 1 april 2015 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen even hopen voor mij(n kat) dat de wond er goed uit ziet vrijdag, dan mogen haar hechtingen een dag eerder eruit
Anders kunnen ze er pas dinsdag uit, dat vond de assistente ook wel wat lang duren.
Ja wel een paar keer moeten lachen maar dat was het ook welquote:Op woensdag 1 april 2015 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
zaten best goede grappen tussen hoor
Mooi, hoop dat het voor je kat ook goed gaat komenquote:Op woensdag 1 april 2015 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Succes
Ja hier gaat het ook wel lekker.
Ja sorryquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:30 schreef Crip het volgende:
Ik ben echt gemeen, maar kon het niet laten. Hij keek me echt boos aan erna.
Arabieren en hun manier van foto's maken lmao.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heldin
Nooit als in echt nooit? Of gewoon veel uur op een dag weg? Katten kunnen namelijk prima een tijdje alleen zijn.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:39 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil ook echt een huisdier. Kat is best prima, maar ik ben nooit thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |