die moet eens serieus genomen wordenquote:
Ik zou zeggen stel jezelf kandidaat.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die moet eens serieus genomen worden
quote:Op woensdag 1 april 2015 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die moet eens serieus genomen worden
sorry, ben geen pedofielquote:Op woensdag 1 april 2015 16:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stel jezelf kandidaat.
geoquote:Op woensdag 1 april 2015 16:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als iemand dat anno 2015 uberhaupt nog doet dan_!
Die neemt alles serieusquote:
noem namenquote:Op woensdag 1 april 2015 16:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Genoeg jonge meidjes hier waar je mee zat te sjansen hier.
* Lt.Surge zou stemmen.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wp voor keizer van de wereld more like it
Ik ook. Tegen.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wp voor keizer van de wereld more like it
quote:
Eh, ja?quote:Op woensdag 1 april 2015 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
ben je al op yt geweest vandaag surge
Muzieknoten in de player?quote:Op woensdag 1 april 2015 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
druk eens op die muzieknoten in de player
Xd 1 aprilquote:
werd even weggeroepenquote:
en nee. snowy is knap, maar zou niet met haar sjansenquote:
quote:
Yes. Anders had ik de Majora's Mask versie genomen, maar ik heb dat spel al, en je krijgt hem voorgeïnstalleerd dus ik kan de extra kopie niet aan m'n zusje geven dan.quote:
Met zwarte bedoelde ik eigenlijk de Majora's Mask versiequote:Op woensdag 1 april 2015 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Anders had ik de Majora's Mask versie genomen, maar ik heb dat spel al, en je krijgt hem voorgeïnstalleerd dus ik kan de extra kopie niet aan m'n zusje geven dan.
Heb nu een bundel waar dan een losse Majora's Mask cartridge bij zit, en de Skull Kid figure. Mijn zusje krijgt m'n oude 3DS en dan meteen Majora's Mask.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2015 18:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Met zwarte bedoelde ik eigenlijk de Majora's Mask versie
Tof deze wel
Jammer ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben nog steeds rouwig om het gebrek aan wisselbare frontjes op de XL versie, en geen gekleurde ABXY buttons. Vond dat nu juist zo tof aan de kleine versie. Het is dat de XL een beter scherm heeft.
weet je hoe kut het is om een ds open te schroevenquote:Op woensdag 1 april 2015 18:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jammer ja.
Die ABXY buttons zou je er opzich zelf in kunnen zetten.
Neen.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je hoe kut het is om een ds open te schroeven
Het is niet het meest prettige ding om open te schroeven, maar het is prima te doen.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je hoe kut het is om een ds open te schroeven
Als er los aan te komen zou zijn ja. Voorlopig nog niet in ieder geval. Hulp van Nintendo hoef je niet te verwachten.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jammer ja.
Die ABXY buttons zou je er opzich zelf in kunnen zetten.
schroef liever iphone open dan dsquote:Op woensdag 1 april 2015 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is niet het meest prettige ding om open te schroeven, maar het is prima te doen.
[..]
Als er los aan te komen zou zijn ja. Voorlopig nog niet in ieder geval. Hulp van Nintendo hoef je niet te verwachten.
ik schroef jou liever openquote:Op woensdag 1 april 2015 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
schroef liever iphone open dan ds
Hahaha was het maar zo'n feest. De Limbo en in hebben dit hard nodig, maar we mogen niet naar de supermarkt van onze groepquote:
Zo eenvoudig te openen dat ze er een speciaal stuk gereedschap voor gemaakt hebben...quote:Op woensdag 1 april 2015 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
schroef liever iphone open dan ds
Groep? Zit je nu nog op school?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha was het maar zo'n feest. De Limbo en in hebben dit hard nodig, maar we mogen niet naar de supermarkt van onze groep.
psychiatrische instellingquote:
beetje fohnen doet de truc ookquote:Op woensdag 1 april 2015 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo eenvoudig te openen dat ze er een speciaal stuk gereedschap voor gemaakt hebben...
[ afbeelding ]
3DS zijn een hoop schroefjes, maar er zit tenminste weinig geklik en gelijm in.
Neuh. Ergens in Eindhoven om project af te makenquote:
Ah oke.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh. Ergens in Eindhoven om project af te maken.
Ik zit ook in Eindje.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh. Ergens in Eindhoven om project af te maken.
Heyyyyyquote:
Supquote:
not much.quote:
Gewerkt,zo wat koken en dingen doenquote:
wat ga je koken?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewerkt,zo wat koken en dingen doen
Don't know, had pasta in gedachten maar vergeten gehakt of vlees te kopenquote:
dan wordt het ineens vegetarischquote:Op woensdag 1 april 2015 20:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Don't know, had pasta in gedachten maar vergeten gehakt of vlees te kopen
Nasi waarschijnlijk of ietsquote:
ook zonder vlees dan..quote:
Ja maar heb wel eiquote:
spaghetti - kip - broccoli- zongedroogde tomaatjes - boursin.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb wel lekker pasta gehad, met penne, gehakt, tomaat en rode paprika![]()
Hieronder mag je jaloers zijn
Bohhhhhhquote:Op woensdag 1 april 2015 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spaghetti - kip - broccoli- zongedroogde tomaatjes - boursin.
not even jealous
ook lekkerquote:Op woensdag 1 april 2015 20:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Minus the broccoli, zou vervangen met verse baby spinazie
Heb ik ook laatst gehadquote:Op woensdag 1 april 2015 20:33 schreef FL_Freak het volgende:
Sennheiser oordopjes hebben in de wasmachine gezeten. Werken nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |