Ik zie het linkje staan ja, maar als ik hem open, zie ik niets:quote:Op donderdag 2 april 2015 21:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als je in een imgur-url een l toevoegt voor de extensie maakt hij een kleinere versie. Werkt prima
Briljant, zit hier keihard te lachen in een redelijk stille kroeg.quote:
Ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal werkt, maar is het dan niet mogelijk om ochtends dan even vanaf andere perron te vertrekken zodat de omloop dan wel gewoon in orde is of zijn de opvolgtijden daarvoor te krap?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef Monopoly het volgende:
Waanzin ja. Ik had er vannacht ook gigantisch veel werk van.
Het aanrijdingsstel moest van Groningen naar Zutphen voor calamiteitenreiniging. Die zou om half 3 's nachts terug komen, en zou ik moeten tanken.
Er was behoorlijk wat werk voor nodig want om half 1 was er nog geen pad aangevraagd, en bleek er een buitendienststelling te zijn tussen Deventer en Zwolle.
Die trein kon dus niet terug. Een aanrijdingstrein mag nooit solo op pad, dus we waren 2 treinstellen kwijt voor vandaag.
Je raadt het al, de hele omloop van stellen moest dus op de kop. Had ik eindelijk een hoop voorgezet voor een bepaalde tijd, moest ik alles er weer afhalen en terugzetten en weer wat anders voorzetten. Allemaal extra werk omdat iemand niet even oplet of de trein dus uberhaubt terug kan. Tragiek alom. Koste me al met al 3,5 uur aan extra werk wat makkelijk voorkomen had kunnen worden.
Ken ook meid uit de omgeving Buitenpost. Lekker ding iddquote:Op donderdag 2 april 2015 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Passagier eens de hele dag tussen Groningen en Leeuwarden. Zo rond Veenwouden en Zwaagwesteinde en Buitenpost is het smullen geblazen
Konden ze niet van Zutphen via Apeldoorn-Amersfoort ofzo terug naar Zwolle? Of via Twente?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef Monopoly het volgende:
Waanzin ja. Ik had er vannacht ook gigantisch veel werk van.
Het aanrijdingsstel moest van Groningen naar Zutphen voor calamiteitenreiniging. Die zou om half 3 's nachts terug komen, en zou ik moeten tanken.
Er was behoorlijk wat werk voor nodig want om half 1 was er nog geen pad aangevraagd, en bleek er een buitendienststelling te zijn tussen Deventer en Zwolle.
Die trein kon dus niet terug. Een aanrijdingstrein mag nooit solo op pad, dus we waren 2 treinstellen kwijt voor vandaag.
Je raadt het al, de hele omloop van stellen moest dus op de kop. Had ik eindelijk een hoop voorgezet voor een bepaalde tijd, moest ik alles er weer afhalen en terugzetten en weer wat anders voorzetten. Allemaal extra werk omdat iemand niet even oplet of de trein dus uberhaubt terug kan. Tragiek alom. Koste me al met al 3,5 uur aan extra werk wat makkelijk voorkomen had kunnen worden.
Een Plan V kan er niet aan tippenquote:Op donderdag 2 april 2015 16:28 schreef Basekid_NZ het volgende:
Tering, wat een ontiegelijk lelijk ding is die class 442
Niks bijzonders aan toch? NS doet ook niks anders dan ijzerschuivenquote:Rijd je ook wel es overdag met treinen? Want ik hoor je eigenlijk alleen maar verhalen vertellen over het heen en weer schuiven met treinstellen 's nachts
Veel dames uit de Friese Wouden zijn echtquote:Op donderdag 2 april 2015 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Passagier eens de hele dag tussen Groningen en Leeuwarden. Zo rond Veenwouden en Zwaagwesteinde en Buitenpost is het smullen geblazen
Reist Simon Snijbloem niet zo vaak met de trein? Je zou het bijna denkenquote:
NS neemt tegenwoordig de tijd voor het afhandelen van GtbV-verzoeken. Ik heb die claim op 25 februari ingediend, dat is inmiddels 5 weken geleden.quote:Geachte heer James1988,
Wij hebben uw aanvraag voor 'Geld terug bij vertraging' met als reisdatum 23 februari 2015 ontvangen en geregistreerd onder claimnummer xxx. Onze excuses voor de vertraging die u heeft opgelopen.
U heeft recht op een terugbetaling van ¤ 2,75.
Ah, kquote:Op donderdag 2 april 2015 23:35 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik begreep dat er zondag voor de verandering maar weer eens een storing was in de systemen van de NS (hebben ze een strenggereformeerde systeembeheerder of zijn het gewoon prutsers?) waardoor veel reizen die op die dag zijn gemaakt (nog?) niet beschikbaar zijn in Mijn NS.
Volgens Prorail zijn de GTW Spurtjes van ons (voor zover ik het begrepen heb), niet tot slecht detecteerbaar op NS 'grondgebied'. Hierdoor moeten we dus met minimaal 2 treinstellen van Groningen naar Zutphen.quote:
Ze hebben er alles aan gedaan, maar die gehele (leugenachtige) omloop was enorm verstoord. Kon gewoon niet ander. Tenzij ze vantevoren hun best hadden gedaan.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal werkt, maar is het dan niet mogelijk om ochtends dan even vanaf andere perron te vertrekken zodat de omloop dan wel gewoon in orde is of zijn de opvolgtijden daarvoor te krap?
Nja, met een pilot wel. De machinist die 's nachts die trein moest rijden had wegbekendheid Groningen - Zwolle - Zutphen v.v.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ken ook meid uit de omgeving Buitenpost. Lekker ding idd
[..]
Konden ze niet van Zutphen via Apeldoorn-Amersfoort ofzo terug naar Zwolle? Of via Twente?
Rijd je ook wel es overdag met treinen? Want ik hoor je eigenlijk alleen maar verhalen vertellen over het heen en weer schuiven met treinstellen 's nachts
Wat verwacht je van een commercieel bedrijf?quote:Op vrijdag 3 april 2015 03:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is een beetje het stomme. Men denkt minimaal.
Gefeliciteerd! Is het een kladblok voor de nummertjes?quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
We hebben een nieuwe telg in de familie, vannacht is mijn nichtje geboren. Ik heb de eerste treinencadeautjes al klaar staan
friese meisjesquote:Op donderdag 2 april 2015 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Veel dames uit de Friese Wouden zijn echt![]()
Niet normaal meer
Jeejquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
We hebben een nieuwe telg in de familie, vannacht is mijn nichtje geboren. Ik heb de eerste treinencadeautjes al klaar staan
das snel zegquote:Op donderdag 2 april 2015 23:31 schreef DrNick het volgende:
Er klopt iets niet in Mijn NS:
[ afbeelding ]
De inchecktijd moet een uur of 21.30 geweest zijn, en de heenreis staat er niet eens bij
Gefelicitaart beschuit-met-muisjes!quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
We hebben een nieuwe telg in de familie, vannacht is mijn nichtje geboren. Ik heb de eerste treinencadeautjes al klaar staan
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
We hebben een nieuwe telg in de familie, vannacht is mijn nichtje geboren. Ik heb de eerste treinencadeautjes al klaar staan
En dan mogen er wel enkele stellen rijden tussen Arnhem en Elst en tussen Arnhem en Zevenaarquote:Op vrijdag 3 april 2015 02:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens Prorail zijn de GTW Spurtjes van ons (voor zover ik het begrepen heb), niet tot slecht detecteerbaar op NS 'grondgebied'. Hierdoor moeten we dus met minimaal 2 treinstellen van Groningen naar Zutphen.
Misschien wel het begin van het einde van de status als "NS-grondgebied" aldaarquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dan mogen er wel enkele stellen rijden tussen Arnhem en Elst en tussen Arnhem en Zevenaar
Je bent gewoon teruggefopt. Ze doen geen dingen meer die geld kostenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:02 schreef b2py het volgende:
Wat is er mis met Mijn NS? Mag ik mijn claim niet indienen? De reis van zondag staat er niet in, maar er de fopcheck-in van woensdag staat er wel in..
Als ik op die geile ov-chipkaart.nl website kijk zie ik mijn tripje wel staan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent gewoon teruggefopt. Ze doen geen dingen meer die geld kosten
Ja, precies. Dat dus.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dan mogen er wel enkele stellen rijden tussen Arnhem en Elst en tussen Arnhem en Zevenaar
Precies zoals ik het beschrijfquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:58 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een commercieel bedrijf?
Van harte!quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
We hebben een nieuwe telg in de familie, vannacht is mijn nichtje geboren. Ik heb de eerste treinencadeautjes al klaar staan
Op Vlieland, Ameland en Schiermonnikoog ook nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:00 schreef Yreal het volgende:
Op terschelling accepteren ze de ov chip niet in de bus
Nee daar kun je nog lekker strippen afstempelen? *ketjingggquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:00 schreef Yreal het volgende:
Op terschelling accepteren ze de ov chip niet in de bus
kaartje voor 2¤. En retour voor 4.50¤quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar kun je nog lekker strippen afstempelen? *ketjinggg
quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:00 schreef Yreal het volgende:
Op terschelling accepteren ze de ov chip niet in de bus
Texel toch ook niet?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op Vlieland, Ameland en Schiermonnikoog ook niet
Nee, daar gaat sinds de nieuwe dienstregeling de bus mee op de boot en geldt voor die route een apart kaartjequote:
Nog meer lengtebeperkingen!quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:27 schreef FredvZ het volgende:
Het wordt eigenlijk tijd voor een trein op de boot. Kan prima vanaf Den Helder en Harlingen.
neemt helaas te veel plaats in, zelfs op de vrachtboot Noord-Nederland van Doeksenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:27 schreef FredvZ het volgende:
Het wordt eigenlijk tijd voor een trein op de boot. Kan prima vanaf Den Helder en Harlingen.
Doeksen moet toch binnen enkele jaren een nieuwe boot hebben om naar Terschelling te varen, kunnen ze hem gelijk zo maken dat er een trein op kanquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neemt helaas te veel plaats in, zelfs op de vrachtboot Noord-Nederland van Doeksen
Maar je kunt het natuurlijk proberen om via de Stavorenmethode nog mee te gaan op de boot
Bwoah, dat eeuwige kanniet-denkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neemt helaas te veel plaats in, zelfs op de vrachtboot Noord-Nederland van Doeksen
Dat gaat zelfs gebeuren. De Noord-Nederland wordt komende winter en komend voorjaar met 20 meter verlengd. Daarnaast worden de dieselmotoren vervangen door LNG-motoren en is er straks plaats voor 200 passagiers in plaats van 12 nu.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwoah, dat eeuwige kanniet-denkenBouw maar een langere boot gewoon
Bel je Doeksen even? De plannen voor het nieuwe bootje liggen nu op de tekentafel namelijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Doeksen moet toch binnen enkele jaren een nieuwe boot hebben om naar Terschelling te varen, kunnen ze hem gelijk zo maken dat er een trein op kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |