Ik zie het linkje staan ja, maar als ik hem open, zie ik niets:quote:Op donderdag 2 april 2015 21:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als je in een imgur-url een l toevoegt voor de extensie maakt hij een kleinere versie. Werkt prima
Briljant, zit hier keihard te lachen in een redelijk stille kroeg.quote:
Ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal werkt, maar is het dan niet mogelijk om ochtends dan even vanaf andere perron te vertrekken zodat de omloop dan wel gewoon in orde is of zijn de opvolgtijden daarvoor te krap?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef Monopoly het volgende:
Waanzin ja. Ik had er vannacht ook gigantisch veel werk van.
Het aanrijdingsstel moest van Groningen naar Zutphen voor calamiteitenreiniging. Die zou om half 3 's nachts terug komen, en zou ik moeten tanken.
Er was behoorlijk wat werk voor nodig want om half 1 was er nog geen pad aangevraagd, en bleek er een buitendienststelling te zijn tussen Deventer en Zwolle.
Die trein kon dus niet terug. Een aanrijdingstrein mag nooit solo op pad, dus we waren 2 treinstellen kwijt voor vandaag.
Je raadt het al, de hele omloop van stellen moest dus op de kop. Had ik eindelijk een hoop voorgezet voor een bepaalde tijd, moest ik alles er weer afhalen en terugzetten en weer wat anders voorzetten. Allemaal extra werk omdat iemand niet even oplet of de trein dus uberhaubt terug kan. Tragiek alom. Koste me al met al 3,5 uur aan extra werk wat makkelijk voorkomen had kunnen worden.
Ken ook meid uit de omgeving Buitenpost. Lekker ding iddquote:Op donderdag 2 april 2015 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Passagier eens de hele dag tussen Groningen en Leeuwarden. Zo rond Veenwouden en Zwaagwesteinde en Buitenpost is het smullen geblazen
Konden ze niet van Zutphen via Apeldoorn-Amersfoort ofzo terug naar Zwolle? Of via Twente?quote:Op donderdag 2 april 2015 19:46 schreef Monopoly het volgende:
Waanzin ja. Ik had er vannacht ook gigantisch veel werk van.
Het aanrijdingsstel moest van Groningen naar Zutphen voor calamiteitenreiniging. Die zou om half 3 's nachts terug komen, en zou ik moeten tanken.
Er was behoorlijk wat werk voor nodig want om half 1 was er nog geen pad aangevraagd, en bleek er een buitendienststelling te zijn tussen Deventer en Zwolle.
Die trein kon dus niet terug. Een aanrijdingstrein mag nooit solo op pad, dus we waren 2 treinstellen kwijt voor vandaag.
Je raadt het al, de hele omloop van stellen moest dus op de kop. Had ik eindelijk een hoop voorgezet voor een bepaalde tijd, moest ik alles er weer afhalen en terugzetten en weer wat anders voorzetten. Allemaal extra werk omdat iemand niet even oplet of de trein dus uberhaubt terug kan. Tragiek alom. Koste me al met al 3,5 uur aan extra werk wat makkelijk voorkomen had kunnen worden.
Een Plan V kan er niet aan tippenquote:Op donderdag 2 april 2015 16:28 schreef Basekid_NZ het volgende:
Tering, wat een ontiegelijk lelijk ding is die class 442
Niks bijzonders aan toch? NS doet ook niks anders dan ijzerschuivenquote:Rijd je ook wel es overdag met treinen? Want ik hoor je eigenlijk alleen maar verhalen vertellen over het heen en weer schuiven met treinstellen 's nachts
Veel dames uit de Friese Wouden zijn echtquote:Op donderdag 2 april 2015 19:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Passagier eens de hele dag tussen Groningen en Leeuwarden. Zo rond Veenwouden en Zwaagwesteinde en Buitenpost is het smullen geblazen
Reist Simon Snijbloem niet zo vaak met de trein? Je zou het bijna denkenquote:
NS neemt tegenwoordig de tijd voor het afhandelen van GtbV-verzoeken. Ik heb die claim op 25 februari ingediend, dat is inmiddels 5 weken geleden.quote:Geachte heer James1988,
Wij hebben uw aanvraag voor 'Geld terug bij vertraging' met als reisdatum 23 februari 2015 ontvangen en geregistreerd onder claimnummer xxx. Onze excuses voor de vertraging die u heeft opgelopen.
U heeft recht op een terugbetaling van ¤ 2,75.
Ah, kquote:Op donderdag 2 april 2015 23:35 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik begreep dat er zondag voor de verandering maar weer eens een storing was in de systemen van de NS (hebben ze een strenggereformeerde systeembeheerder of zijn het gewoon prutsers?) waardoor veel reizen die op die dag zijn gemaakt (nog?) niet beschikbaar zijn in Mijn NS.
Volgens Prorail zijn de GTW Spurtjes van ons (voor zover ik het begrepen heb), niet tot slecht detecteerbaar op NS 'grondgebied'. Hierdoor moeten we dus met minimaal 2 treinstellen van Groningen naar Zutphen.quote:
Ze hebben er alles aan gedaan, maar die gehele (leugenachtige) omloop was enorm verstoord. Kon gewoon niet ander. Tenzij ze vantevoren hun best hadden gedaan.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal werkt, maar is het dan niet mogelijk om ochtends dan even vanaf andere perron te vertrekken zodat de omloop dan wel gewoon in orde is of zijn de opvolgtijden daarvoor te krap?
Nja, met een pilot wel. De machinist die 's nachts die trein moest rijden had wegbekendheid Groningen - Zwolle - Zutphen v.v.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ken ook meid uit de omgeving Buitenpost. Lekker ding idd
[..]
Konden ze niet van Zutphen via Apeldoorn-Amersfoort ofzo terug naar Zwolle? Of via Twente?
Rijd je ook wel es overdag met treinen? Want ik hoor je eigenlijk alleen maar verhalen vertellen over het heen en weer schuiven met treinstellen 's nachts
Wat verwacht je van een commercieel bedrijf?quote:Op vrijdag 3 april 2015 03:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is een beetje het stomme. Men denkt minimaal.
Gefeliciteerd! Is het een kladblok voor de nummertjes?quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
We hebben een nieuwe telg in de familie, vannacht is mijn nichtje geboren. Ik heb de eerste treinencadeautjes al klaar staan
friese meisjesquote:Op donderdag 2 april 2015 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Veel dames uit de Friese Wouden zijn echt![]()
Niet normaal meer
Jeejquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
We hebben een nieuwe telg in de familie, vannacht is mijn nichtje geboren. Ik heb de eerste treinencadeautjes al klaar staan
das snel zegquote:Op donderdag 2 april 2015 23:31 schreef DrNick het volgende:
Er klopt iets niet in Mijn NS:
[ afbeelding ]
De inchecktijd moet een uur of 21.30 geweest zijn, en de heenreis staat er niet eens bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |