Gefelicitaart beschuit-met-muisjes!quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
We hebben een nieuwe telg in de familie, vannacht is mijn nichtje geboren. Ik heb de eerste treinencadeautjes al klaar staan
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 april 2015 09:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
We hebben een nieuwe telg in de familie, vannacht is mijn nichtje geboren. Ik heb de eerste treinencadeautjes al klaar staan
En dan mogen er wel enkele stellen rijden tussen Arnhem en Elst en tussen Arnhem en Zevenaarquote:Op vrijdag 3 april 2015 02:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens Prorail zijn de GTW Spurtjes van ons (voor zover ik het begrepen heb), niet tot slecht detecteerbaar op NS 'grondgebied'. Hierdoor moeten we dus met minimaal 2 treinstellen van Groningen naar Zutphen.
Misschien wel het begin van het einde van de status als "NS-grondgebied" aldaarquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dan mogen er wel enkele stellen rijden tussen Arnhem en Elst en tussen Arnhem en Zevenaar
Je bent gewoon teruggefopt. Ze doen geen dingen meer die geld kostenquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:02 schreef b2py het volgende:
Wat is er mis met Mijn NS? Mag ik mijn claim niet indienen? De reis van zondag staat er niet in, maar er de fopcheck-in van woensdag staat er wel in..
Als ik op die geile ov-chipkaart.nl website kijk zie ik mijn tripje wel staan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent gewoon teruggefopt. Ze doen geen dingen meer die geld kosten
Ja, precies. Dat dus.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dan mogen er wel enkele stellen rijden tussen Arnhem en Elst en tussen Arnhem en Zevenaar
Precies zoals ik het beschrijfquote:Op vrijdag 3 april 2015 08:58 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een commercieel bedrijf?
Van harte!quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Op Vlieland, Ameland en Schiermonnikoog ook nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:00 schreef Yreal het volgende:
Op terschelling accepteren ze de ov chip niet in de bus
Nee daar kun je nog lekker strippen afstempelen? *ketjingggquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:00 schreef Yreal het volgende:
kaartje voor 2¤. En retour voor 4.50¤quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar kun je nog lekker strippen afstempelen? *ketjinggg
quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:00 schreef Yreal het volgende:
Texel toch ook niet?quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op Vlieland, Ameland en Schiermonnikoog ook niet
Nee, daar gaat sinds de nieuwe dienstregeling de bus mee op de boot en geldt voor die route een apart kaartjequote:
Nog meer lengtebeperkingen!quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:27 schreef FredvZ het volgende:
Het wordt eigenlijk tijd voor een trein op de boot. Kan prima vanaf Den Helder en Harlingen.
neemt helaas te veel plaats in, zelfs op de vrachtboot Noord-Nederland van Doeksenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:27 schreef FredvZ het volgende:
Het wordt eigenlijk tijd voor een trein op de boot. Kan prima vanaf Den Helder en Harlingen.
Doeksen moet toch binnen enkele jaren een nieuwe boot hebben om naar Terschelling te varen, kunnen ze hem gelijk zo maken dat er een trein op kanquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neemt helaas te veel plaats in, zelfs op de vrachtboot Noord-Nederland van Doeksen
Maar je kunt het natuurlijk proberen om via de Stavorenmethode nog mee te gaan op de boot
Bwoah, dat eeuwige kanniet-denkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neemt helaas te veel plaats in, zelfs op de vrachtboot Noord-Nederland van Doeksen
Dat gaat zelfs gebeuren. De Noord-Nederland wordt komende winter en komend voorjaar met 20 meter verlengd. Daarnaast worden de dieselmotoren vervangen door LNG-motoren en is er straks plaats voor 200 passagiers in plaats van 12 nu.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwoah, dat eeuwige kanniet-denkenBouw maar een langere boot gewoon
Bel je Doeksen even? De plannen voor het nieuwe bootje liggen nu op de tekentafel namelijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Doeksen moet toch binnen enkele jaren een nieuwe boot hebben om naar Terschelling te varen, kunnen ze hem gelijk zo maken dat er een trein op kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |